תפריט עמוד

צוללים לחדשות

חדשות מהעולם התת-מימי, עדכונים מתוכנית שיקום נחל הירקון, תמונות מהקוטב הצפוני, הכל על כדורים פורחים ועוד אתרים מסביב לגלובוס ששווים הקלקה

צוללים לחדשות
העולם התת-מימי גועש, רוחש ומייצר חדשות כמעט מדי יום. כולן מגיעות בסופו של דבר אל אתר החדשות "Cyber Diver", ומביאות למקצוענים ולחובבים בתחום הצלילה את החדשות הטריות מכל העולם, תוך מתן דגש מיוחד לידיעות בנושא בטיחות, תיירות, אקולוגיה ועוד.
כתובת האתר: www.cdnn.info

על מי מנוחות
אתר האינטרנט של רשות נחל הירקון כולל מידע רב ומפורט על תוכניות שיקום הנחל והתקדמות שלבי הביצוע שלהן. פרוטוקולי ישיבות הנהלת הרשות, בדיקותיה ומחקריה מתפרסמים באתר הרשות, כמו גם מידע על שבילי אופניים לאורך הנחל ועל אתרים מעניינים בקרבתו.
כתובת האתר: www.yarqon.org.il

תמונות מהקוטב
מנהל האוקיינוסים והאטמוספרה של ארה"ב מפעיל אתר על הקוטב הצפוני, עם מידע על

שידור חי מהקוטב הצפוני | צילום: באדיבות מנהל האוקיינוסים והאטמוספירה האמריקאי (NOAA)

המחקרים המתבצעים בו, תנאי האקלים השוררים בו ועוד. באתר מתפרסמות תמונות משלוש מצלמות סטילס המוצבות בקוטב, "בשידור חי".
כתובת האתר: www.arctic.noaa.gov

שבים אל שדה הקרב
אנשים רבים באירופה ובארה"ב, כך מסתבר, חולקים את התחביב המוזר של שחזור קרבות היסטוריים. זה מה שקורה, כנראה, כשהקיום הגיאופוליטי שלך לא מייצר קרבות חדשים בתדירות גבוהה מדי. "Histrencat" הוא אתר קהילתי עבור שוחרי השחזור, שבו פרטים על אירועי שחזור צפויים, עדכונים ומידע היסטורי.
כתובת האתר: www.histrenact.co.uk

פייסטה מעופפת
בתחילת חודש אוקטובר ייערך באלבוקרקי, ניו-מקסיקו, הפנינג כדורים פורחים, המושך מדי שנה מאות טייסים ומשוגעים לדבר מכל העולם. אם במקרה יש עליכם כדור פורח, באתר תמצאו הנחיות כיצד להגיע לאתרי ההמראה השונים, מידע על צוותי הבלונים, ורקע על הענף כולו.
כתובת האתר: www.balloonfiesta.com

דייג, אוהב מוזיאונים?
50 מיליון אנשים ברחבי העולם סבורים שישיבה לצד מאגרי מים תוך שלשול תייל שקוף שבקצהו קרס עם פתיון, בהמתנה ארוכה לדג הפתי שיחליט ליפול למלכודת, היא הנאה מושלמת. כך לפחות טוען אתר המוזיאון האמריקני למורשת הדיג (Fly Fishing), הנמצא בעיר מנצ'סטר במדינת וורמונט, ארה"ב. במוזיאון אלפי פריטים המתעדים את התפתחות הדיג בארה"ב כתחביב, אמנות, ספורט וענף תעשייתי.
כתובת האתר: www.amff.com/home.htm

טירות בטוסקנה
עבור מיליונים ברחבי העולם, השם "טוסקנה" מעורר אסוציאציות של נוף גבעות מוריקות, עיירות ציוריות, כרמים ויקבים. עבור פאולו רמפוני האיטלקי, טוסקנה היא מקום משכנן של טירות מימי הביניים, המסקרנות אותו מזה שנים. על כל טירה כזו הוא מביא באתרו רקע היסטורי, תרשים של החדרים והמבנים, והוראות הגעה לתיירים (במידה וניתן לבקר בה).
כתובת האתר: www.castellitoscani.com

למען עתיד ילדינו
ילדים זה שמחה? לא בהכרח, במיוחד כשמדובר בטיול משפחתי בחו"ל, שבו כולם מתעניינים בדברים אחרים ובסופו של דבר עושים דברים שאף אחד לא מתעניין בהם. אבל זה לא מוכרח להיות כך: האתר הזה מציע מסלולי טיול ידידותיים לילדים ברחבי העולם, כמו גם טיפים על אריזה נבונה עבור הילדים, עצות למהלך הטיסה, ועוד.
כתובת האתר: www.travelwithyourkids.com

אחי, איפה המסיבה שלך?
PubClub החל את דרכו בעקבות תסכולם המשותף של שני חברים למצוא מידע על

מבט מבפנים על "אוטובוס הזהב" בלאס וגאס של חברת PubClub. אתם שותים, הם נוהגים | צילום: באדיבות אתר www.pubclub.com

אפשרויות הבילוי והשתייה במסעותיהם ברחבי ארה"ב והעולם. מאז הם הקימו את האתר, בו תיעדו את רשמיהם ואת המלצותיהם. כעת הם גם מציעים לקבוצות את "אוטובוס המסיבות" שלהם, שבאמצעותו יוכלו הבליינים לקפוץ מפאב למועדון, ממועדון לבאר, וחזרה, משוחררים מהצורך לדאוג לרמת האלכוהול בדמם.
כתובת האתר: www.pubclub.com

כל ההיסטוריה בכרטיס אחד
כרטיס ה-Great British Heritage Pass מעניק למחזיקיו כניסה חינם ליותר מ-600 אתרים היסטוריים לאורכה ולרוחבה של הממלכה המאוחדת, במחיר של קצת יותר מ-2 פאונד ליום (לפי המחיר לכרטיס חודשי). אתר האינטרנט של החברה המציעה את הכרטיס כולל גם הצעות למסלולים ברחבי הממלכה, בין האתרים השונים.
כתובת האתר: www.gbheritagepass.com

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.