תפריט עמוד

פסטיבל הזיקוקים הבינלאומי השנתי בפנגהו, טייוואן

אחד מאירועי התיירות הגדולים בטאיוואן, פסטיבל הזיקוקים הבינלאומי בפנגהו חוזר זו השנה ה-19! הפסטיבל ימשך עד ה-28 ביוני, ויכלול 23 הופעות לאורך תקופת הפסטיבל.

פסטיבל הזיקוקים הבינלאומי השנתי בפנגהו 2021 חוזר!                 3 במאי, 2021

אחד מאירועי התיירות הגדולים בטאיוואן, פסטיבל הזיקוקים הבינלאומי בפנגהו חוזר זו השנה ה-19! הפסטיבל ימשך עד ה-28 ביוני, ויכלול 23 הופעות לאורך תקופת הפסטיבל.

פנגהו הן קבוצת איים קטנה הנמצאת מערבית לאי המרכזי של טאיוואן, ומהווה יעד תיירותי פופולרי הן בקרב המקומיים והן בקרב תיירים זרים. היעד ידוע בחופיו היפים ובמראות עוצרי נשימה כגון מערת פאנג-גוי ורשת האבן של שני הלבבות בצ׳ימיי.

הופעות מתקיימות כל שני וחמישי בפארק גואניין-טינג באי המרכז של פנגהו, מאגונג. בנוסף, יתקיימו הופעות במוצאי שבת ב-8 במאי, 22 במאי וב-5 ביוני, שיתקיימו באיים צ׳ימיי, וואנג-אן וג'יביי, בהתאמה.

השנה, ממשלת מחוז פנגהו שיתפה פעולה עם הזכיינית של LINE Friends, סט פופולרי של דמויות אנימציה שנוצרו על-די אפליקציית המסרים LINE הפופולאריות בטאיוואן וברחבי אסיה. פירוטכניקה בהשתתפות הדמויות של LINE Friends יתקיימו בלילות 10 במאי, 20 במאי, 10 ביוני, 14 ביוני, 21 ביוני וב-28 ביוני.

הודות למדיניות הקורונה של ממשלת טאיוואן, טאיוואן היא אחת המקומות הבטוחים בעולם עם מספר מועט מאוד של מקרי קורונה. רוב אירועי התיירות המקומיים, פסטיבלים ופעילויות המשיכו כרגיל עם אמצעי בטיחות מוגברים. נכון להיום גבול טאיוואן עדיין סגור לתיירים זרים, אך אנו מקווים שהגבול יפתח בקרוב למטיילים ישראלים מחוסנים.

על משרד התיירות הטאיוואני

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד הממשלתי הרשמי של טאיוואן (R.O.C) המופקד על מדיניות התכנון, הפיתוח והשיווק של תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה את הסמל הראשי.

###

קרדיט צילום: Penghu County Government Tourism Department

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי: https://eng.taiwan.net.tw או בדף הפייסבוק שלנו www.facebook.com/Taiwan.org.il

ליצירת קשר:

דביר ברזני

devir@purple.media

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.