תפריט עמוד

פסח 2008 בפריז

יש המון סיבות לנסוע לפריז בכל עונה של השנה. מי שהחליט לבלות את הפסח בפריז יוכל ליהנות משלל האירועים המתקיימים בעיר בתקופת האביב. הנה מבחר מהם

אופרה
בית האופרה הלאומי של פריז עבר ב-1990 להופיע במשכן החדש בבסטיליה ומאז יש בעיר פריחה לאמנות הותיקה. בית האופרה מציג במהלך אפריל ומאי כעשר הופעות של "הספר מסביליה". זו הפקה מושקעת של האופרה הנודעת של רוסיני. הבימוי של קולין סרו והניצוח של מרק פיולה. התאריכים הקרובים ביותר לפסח הם 20,26 באפריל. מחירי הכרטיסים נעים בין 5 ל-130 יורו.

מידע נוסף // אתר בית האופרה הלאומי

פסטיבל ז'ול ורן לסרטי הרפתקה
פסטיבל ז'ול ורן לסרטים מתקיים השנה זו הפעם ה-16. הפסטיבל נמשך שלושה ימים – 25-27 באפריל. אורח הכבוד השנה יהיה הבמאי ג'ימס קמרון. בפסטיבל תוצג בכורת הסרט המצויר "אקס מאקינה". באופן מיוחד יתמקד הפסטיבל במסע המחקר "טארה" לקוטב הצפוני.
כל ההקרנות יתקיימו באולם "רקס" בעיר.

מידע נוסף // אתר הפסטיבל

המזרח התיכון ווידאודאנס במרכז פומפידו
עד אמצע מאי מוצגת במרכז פומפידו תערוה משותפת לחמישה אמנים מן המזרח התיכון שעבודותיהם עוסקות בקונפליקט באזור. החמישה – יעל ברתנא, עומר פאסט, רבי מרואה, אחלאם שיבלי, אקראם זאתרי בוחנים את החיים באזור רווי מלחמה בדרכים שונות.
במהלך כל חודש אפריל יוצגו במרכז פומפידו סרטים בנושא ריקוד.

מידע נוסף // אתר המרכז

הגנים הבוטניים של פריז
הגנים הבוטניים ליד המוזיאון לטבע פורחים במהלך אפריל באופן מרהיב. לא כדאי להחמיץ בילוי של כמה שעות נפלאות בגנים אלה, בהם מסומנים כמה מסלולי הליכה מרתקים שמובילים לפניותיו השונות של הגן לפי נושאים – מסלול המזרח הרחוק, מסלול המדבר וכדומה.

מידע נוסף // אתר הגנים

לחצו כאן להצעות והמלצות נוספות לטיול בפריז »

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.