תפריט עמוד

פסגות הפירנאים הספרדים וברצלונה

רכס הפירנאים הוא פנינת טבע אמיתית, עם הרים, קניונים, יערות, אגמים ומפלים. אלה הופכים אותו לאידיאלי לטיול ג'יפים משפחתי או לחופשת אקשן לכל המשפחה. את הטיול אפשר לסיים בנופש ליד הים או בברצלונה התוססת

רכס הרי הפירנאים הוא יעד נהדר לטיולי משפחות. האזור מציע משהו לכל אחד, בין אם אלו מבוגרים חובבי טבע, נופים ועיירות ציוריות או צעירים חובבי אקשן. את הטיולים רוויי ההרפתקאות כדאי לסיים בברצלונה היפה והתוססת. MEDRAFT מציעה שני סוגים של טיולי משפחות בפירנאים, ואתם יכולים לבחור את סוג הטיול שמתאים לכם – טיול ג'יפים למשפחות או חופשת אקשן משפחתית. בפירנאים ניתן לעשות את הטיולים גם בצורה עצמאית, לאחר הדרכה והכוונה מתאימה מצוות MEDRAFT. בכל מקרה, באיזה סוג של טיול שתבחרו – ההנאה מובטחת.

טיול ג'יפים בפירנאים עובר בין הפסגות, מקיף אגמים וחוצה נהרות

טיול ג'יפים
הפירנאים הם גן עדן לאוהבי הטבע, וטיול ג'יפים באזור מאפשר להכיר את כל שכיות החמדה שיש לאור להציע. המטיילים נוסעים בכבישים הרריים בין פסגות אדירות, מקיפים אגמים וחוצים נהרות, וגם יוצאים לטיולים רגליים בקניונים עמוקים, בין יערות ומפלים ובכפרים עתיקים. הטיול כולל ביקור בכמה מאתרי הטבע המרשימים ביותר בפירנאים, כמו שמורת אורדסה, קניון האניסקלו ושמורת אגואס טורטס. מי שלא יכול בלי אקשן ייהנה מרפטינג על נהר הפיירסה ומגלישה באומגות וסנפלינג בפארק חבלים באנדורה.


פארק חבלים – אקשן מהנה בלב הטבע הירוק

חופשות אקשן
הנתונים הטבעיים של רכס הרי הפירנאים הופכים את האזור לאידיאלי עבור המשפחות המטיילות שרוצות קצת אקשן. ההרים, היערות, הנהרות והאגמים – כל אלה מזמינים את המטיילים לשלל פעילויות מרגשות שמשולבות בטבע פראי ובנופים עוצרי נשימה. האקשן מתחיל כבר עם היציאה מברצלונה, ביום של פעילויות ספורט ימי במפרץ קסום. אפשר לבחור בין שיט קיאקים, מפרשיות, קטמרן או בננה, או פשוט לבלות בבטלה על החוף. בהמשך הטיול הנוף מתחלף והופך לנוף ההררי המיוער האופייני לרכס הפירנאים, וגם הפעילויות משתנות בהתאם. ישנן פעילויות רגועות למדי כמו מסלולי הליכה בין אגמים אלפיניים, סיורי בכפרים עתיקים והליכה בין היערות, המפלים והנחלים של שמורת ואל פררה.


מגלשת הרים אלפינית ברכס הפירנאים

העיקר הוא כמובן פעילויות האקשן, שכוללות נהיגה עצמית מרגשת בכבישים מפותלים בין קפלי הרכסים המיוערים של הפירנאים, בילוי בפארק חבלים עם אומגות, גשרים תלויים ונדנדות טרזן בין העצים, רפטינג בנהר הפיירסה שבשמורת ואל פאררה, וגלישה במגלשת ההרים האלפינית הארוכה בעולם – יותר מחמישה קילומטרים של גלישה מסחררת בנופים ירוקים ומיוערים.

את הטיול ברכס הפירנאים אפשר לסיים בנופש בעיירת קיט על חוף הים התיכון או  בחופשה מלהיבה בברצלונה, בירת קטלוניה ועיר מלאת חיים ועניין.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.