תפריט עמוד

פחות ישראלים מזמינים חופשות ברגע האחרון

רוב הישראלים מזמינים חופשות לפחות חודש מראש, כך עולה מחיפושים באתר סקייסקנר. היעדים הפופולריים ביותר בשנה הנוכחית: פראג, אמסטרדם ולונדון. ברלין, שדורגה במקום השלישי בשנה שעברה ירדה למקום השמיני

בניגוד לתפיסה הרווחת, כי רוב הישראלים מזמינים חופשות ברגע האחרון, Skyscanner, האתר הבינלאומי המוביל לחיפוש טיסות, בתי מלון ושכירות רכב, חושף, כי מרביתנו דווקא מזמינים טיסות ובתי המלון יותר מחודש מראש. על פי האתר, רק 38% מהישראלים מזמינים טיסות ובתי מלון באותו חודש בו ייסעו, וזאת לעומת 43% מהצרפתים ו-55% מהרוסים. עוד עולה מהאתר כי היעדים שמחיריהם קופצים במידה הרבה ביותר כשמזמינים ברגע האחרון הם ז'נבה, פאפוס, מילאנו, יוהנסבורג, טוקיו ובואנוס איירס. היעדים הפחות רגישים להבדלי מחירים כאשר מזמינים ברגע האחרון הם רודוס, כרתים, בלגרד, הוואנה, מנילה ולוס אנג'לס.

פראג, היעד הפופולרי ביותר מבחינת הישראלי בקיץ 2017

פראג, יעד החופשה המועדף על הישראלים בקיץ 2017 | צילומים: שאטרסטוק

נתונים מאתר Skyscanner.co.il מצביעים על מגמות ברורות לגבי היעדים המועדפים לחופשה על ידי ישראלים. חמשת היעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים נכון לאמצע יולי 2017 הם פראג (מקום 4 ב-2016), אמסטרדם (מקום 1 ב-2016), לונדון (מקום 5 ב-2016), ניו יורק (מקום 2 ב-2016) וברצלונה (מקום 6 ב-2016). ברלין, שדורגה השלישית במדד הפופולריות בשנת 2016, ירדה חמישה מקומות ונמצאת עתה במקום השמיני. חמשת היעדים בהם הורגשה העלייה החדה ביותר בהזמנות של ישראלים בשנה זו לעומת 2016 הם פאפוס, לובלין, ורוצלב, דברצן וורנה. עוד מראים הנתונים כי חמשת היעדים שבהם הייתה ההוזלה הכי משמעותית השנה לעומת 2016 הם פאפוס (עם הוזלה של 82%), לובלין (66%), ורוצלב (62%), מנצ'סטר (22%) וברטיסלבה (21%).

סלע אפרודיטה ליד פאפוס, קפריסין

חוף ליד פאפוס, קפריסין. ההוזלה המשמעותית ביותר במחירי הטיסות השנה היתה לפאפוס

יצהיר ירזבל, מנהלת אזור ישראל ב-Skyscanner, אמרה: "ישראלים הם צרכנים נבונים ושואפים להשיג את המידע הטוב ביותר לפני שהם מחליטים להזמין חופשה. זו הסיבה שהחלטנו לאחרונה להשיק אתר ייעודי של Skyscanner בישראל. השירות אותו אנו מעניקים הוא ללא עלות ומנוע החיפוש המשוכלל שלנו סורק מתוך אלפי ספקי תיירות ונופש, מקומיים ובינלאומיים, ובתוך שניות מציג את הדילים הטובים ביותר למציאת החופשה החלומית".

טיפים למציאת החופשה המשתלמת ביותר:

  • הפעילו את אופציית ההתראות: מחירים משתנים, בעיקר ככל שתאריכי החופשה מתקרבים. על ידי שימוש באפליקציה ובכלים המשוכללים באתר Skyscanner, נוסעים יכולים לקבל התראות המאפשרות להם לעקוב אחר מחירים ולהזמין את חופשתם בזמנים שהמחירים הם הזולים ביותר.
  • טוסו במועד הזול ביותר: נוסעים יכולים למצוא את התאריכים הזולים ביותר לנסיעה על ידי לוח השנה של Skyscanner, בו אפשר לצפות בתצוגה של מחירים לאורך כל השנה, לכל יעד נתון, בצורה מהירה ופשוטה.
  • חיפוש מבלי להגדיר יעד: בהגדרת החיפוש ציינו "טיסות לכל מקום". Skyscanner מושלם במציאת היעד הזול ביותר לטוס אליו. נדרש רק לציין את היעד ממנו יוצאים והתאריכים המבוקשים, ומנוע החיפוש יציג את היעדים הזולים ביותר לטוס אליהם בכל העולם, מדורגים לפי מחיר.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.