תפריט עמוד

פולין: יעד פופולרי לתיירים ישראלים

משלחת רמת דרג מפולין תגיע ליריד התיירות הבינלאומי בתל אביב על מנת להציג בפני הישראלים את מגוון האפשרויות שפולין מציעה – אתרי טבע, גסטרונומיה, מוזיאונים, אטרקציות משפחתיות ועוד

משלחת רמת דרג מפולין בראשות נשיא רשות התיירות של פולין, ד"ר רוברט אנדרזסצ'יק, ותת שר משרד התיירות והספורט של פולין, אנה קרופקה, תגיע לישראל כדי להשתתף ביריד התיירות הבינלאומי IMTM, שייערך ב-12 וב-13 בפברואר בגני התערוכה. הביתן של פולין ביריד התיירות ישתרע על שטח של 80 מ"ר והוא הגדול אי פעם שהציבה פולין בתערוכת תיירות בישראל. ליריד תגיע משלחת מכובדת של 18 מציגים מפולין, בהם סוכני תיירות, מנהלי בתי מלון, בכירים ממחוזות ועוד.

בשנת 2018 נרשמה עליה משמעותית בכמות הישראלים שהגיעו מפולין והיעד בשנת 2019 הוא להגדיל בצורה משמעותית עוד יותר את כמות התיירים מישראל. בנוסף, נפתחו טיסות ישירות לערים נוספות ברחבי המדינה – כיום יש טיסות ישירות מישראל לשמונה ערים: ורשה, קרקוב, ורוצלב, לובלין, ז'שוב, פוזנן, קטוביץ' וגדנסק. הפיזור של הערים הללו ברחבי פולין מאפשר למטיילים הישראלים לא רק להכיר את היעדים האורבניים אלא גם לחוות את אזורי הטבע מסביב בצורה קלה ונוחה ובמחירים משתלמים.

בשנה הקרובה פולין מתכוונת להציג בפני הציבור הישראלי מוצרים נוספים וייחודיים, כמו פעילויות אקטיביות לכל המשפחה, חופשות בטבע, אתרי ספא משובחים, גסטרונומיה עשירה, טירות קסומות, אתרי סקי, מוזיאונים (לא פחות מ-949), אתרי מורשת של אונסק"ו (14 אתרים שכאלה) ועוד.

בתמונה הפותחת: טירת Czocha במערב פולין | הצילום באדיבות רשות התיירות של פולין (PTO)
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.