תפריט עמוד

עצות לקידום אתרים בגוגל למי שאוהב לטייל

קידום אתרים בגוגל מצריך השקעה של זמן ומחשבה, כולל התמקדות בפרטים הקטנים. הנה כמה עצות מועילות למי שרוצה לדעת איך לבחור מילות חיפוש אפקטיביות ומונחי חיפוש שיעשו את העבודה

1. להקדיש המון זמן בבחירה של מילות חיפוש – מונחי החיפוש יכולים להעלות את כמות הכניסות לאתר שלכם באופן משמעותי מאוד ולכן יש להשקיע לפחות כחצי מיום העבודה בכדי לשלול או להוסיף מונחי חיפוש.

2. מילות מפתח מורחבות יכולות להוות סיכון – ישנם מקרים בהם מילות המפתח הרחבות לא מצליחות לעבוד ולעשות את העבודה כמו שצריך, ולכן יש לבחור מילות מפתח בעלות שיעור כניסות הגבוה ביותר, ללא קשר להוצאה הכספית הגדולה יותר.

3. להיפטר ממודעות מזיקות ולא מועילות – כאשר אנו רוצים לבחור טווח המרה, יש למחוק ולכתוב מחדש את המודעות אשר בטווח מחיר גבוה להמרה. אם נצליח להבדיל בין מודעות אלו למודעות שהצליחו, נוכל לזהות אולי מה הגורם לכך ולא לחזור על הטעות בעתיד.

4. לא להשתמש במילות מפתח גנריות – הרבה אנשים בוחרים להשתמש במילות מפתח גנריות שלא נותנות הרבה. אם הם ישתמשו במילות מפתח יותר רחבות, שימשכו יותר אנשים, הם יקבלו יותר כניסות לאתר.

5. רוב גדול של המילים לשלילה נעלמות מהרשימה של מונחי חיפוש – כאשר רוצים לבחור מילות מפתח בדרך כלל הולכים לרשימה של מונחי החיפוש ובוחרים מה שנכון לנו או מוסיפים מילים שראינו בתוצאות החיפוש.
הדרך הכי טובה לבחור היא באמצעות השלמה אוטומטית של מילות החיפוש בגוגל.

6. לא לנסות להשתמש בשם של חברות מתחרות – דבר ראשון, זה פוגע לנו בדירוג; דבר שני, אנשים חייבים להבין שכאשר מישהו מחפש את החברה הספציפית המתחרה, הוא יכנס לאתר שלהם, וזה שהאתר שלכם יהיה מתחתיו לא אומר שהוא ייכנס אליכם. רוב הסיכויים שהוא ישכור את שירותי החברה הספציפית שחיפש.

7. מתחרים שעובדים בצורה לא נכונה – מאנשים שכאלה אנו חייבים להתרחק, הם עושים בעיות בכך שמוכנים לשלם הרבה יותר ממה שצריך להמרה ובכך בעצם פוגעים בכולם ומעלים את המחירים. מיד כשרואים מתחרה שכזה יש לזכור אותו ולשמור ממנו מרחק.

לסיכום, חברים, קידום אתרים seo – קידום אתרים בגוגל הוא דבר חשוב והכרחי וצריך להשקיע זמן ומחשבה על כל פרט ופרט, ולכן השקיעו המון בבחירה במילות מפתח ומונחי חיפוש.

  • כתבה שיווקית
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.