תפריט עמוד
ביקור ראשון בחו"ל?
בגיל שנתיים, כשהמשפחה נסעה להראות אותי לסבים ולסבתות שגרים בניו יורק ובבולטימור. אני כמובן לא זוכר מזה כלום.

הרים או ערים?
ערים. ככלל, אני מעדיף לשהות במרחק של לא יותר מחמש עשרה דקות הליכה מברז בירה פעיל.

מקום שמעורר בך השראה?
כמעט כל מקום בחו"ל מעורר בי השראה, בייחוד שדות תעופה. לצפות באנשים בתנועה זה הדבר הכי מעורר שיש. עיר שמעוררת בי השראה מיוחדת היא ניו יורק.

אמריקה?
אני אוהב להיות בארצות הברית, שיש בה כמעט הכל. גם רע וגם טוב. כישראלי ממוצא אמריקאי קל לי לצחוק על האמריקאים, מה שמאוד מקל על השהייה שם.

מה תמיד תיקח איתך בתיק?
ספר קריאה ומחברת כתיבה.

חוויה בלתי נשכחת?
זה היה באחד מסיבובי ההופעות של "הדג נחש" באמריקה הצפונית. היינו צריכים לקחת טיסה מפיטסברג לטורונטו להופעה שתוכננה לנו למחרת. בעמדת הבידוק הודבקו על מזוודות כלי הנגינה שלנו מדבקות המאשרות להטיס אותן כמטען. אבל כידוע, נגנים אוהבים להיצמד לכלי שלהם, ובלי לחשוב יותר מדי העלינו את כלי הנגינה איתנו למטוס. דקות ספורות לפני ההמראה הדהדו שמותינו ברמקול וקול נוזף ציווה עלינו להגיע לפתח המטוס, שם חיכו לנו סוכני אף.בי.איי קשוחי מבט. בזמן שהם התחילו לחקור אותנו חקירה צולבת ולפשפש בכלינו, פינו את נוסעי המטוס, וסוכנים אחרים עם חליפות אטומות, כמו שרואים בסרטים, החלו לגשש במטוס אחר שרידי חומר נפץ. בסוף שחררו אותנו עם התראה והטיסה המריאה ליעדה באיחור של ארבע שעות. אנחנו כמובן היינו האנשים הכי שנואים במטוס. לפחות ההופעה בטורונטו היתה מצוינת.

הופעה בחו"ל שנחרטה בך?
הופעה שנתנו ב"שיקגו האוס אוף בלוז", שזה אחד ממועדוני ההופעות הכי נחשבים בארצות הברית, ריגשה אותי בגלל גודל המעמד. גם ההופעה שנתנו השנה בפסטיבל Sziget בהונגריה, שהוא אחד מפסטיבלי הרוק הגדולים באירופה, היתה חוויה בלתי נשכחת.

איפה היית בוחר לגור?
במנהטן. לא לכל החיים, אבל בטוח שלכמה שנים.

באיזה מקום שעוד לא טיילת אתה חולם לטייל?
קהיר, ביירות ודמשק. בטרמפים…

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.