תפריט עמוד

עליה דו ספרתית במספר התיירים הישראלים בטיוואן

18 מרץ, 2020

משרד התיירות של טיוואן (TTB) פרסם לאחרונה את הנתונים בנוגע למספר התיירים אשר נכנסו לטייוואן בשנת 2019, ואלו הראו עלייה של 12.4% במספר התיירים הישראלים אשר ביקרו באי בשנת 2019 ומדובר במגמה שממשיכה לעלות כבר שנה רביעית ברציפות.

ד"ר טראסט לין, מנכ"ל הסניף הסינגפורי של משרד התיירות של טייוואן האחראי גם על השוק הישראלי אמר: "עם קצב גידול דו ספרתי במספר התיירים הישראלים הנכנסים לטיוואן מזה שנה רביעית ברציפות, וביקורים של מספר מפורסמים כדוגמת נטלי דדון ובר זומר, טאיוואן הופכת להיות יעד ידוע ומבוקש בקרב ישראלים בכל הגילאים. שנת 2020 היא שנת התיירות ההררית, שנה שבה נתמקד ונשווק את יופיים של חמשת המחוזות ההרריים בטייוואן עם 24 חבילות ייחודיות המותאמות לפעילויות באזורים ההרריים, צעד אשר ימשוך מטיילים ישראלים רבים שאוהבים טבע והרפתקאות."

בזכות עבודה קשה של משרד התיירות הטייוואני הכוללת בין היתר: שיווק אקטיבי ברשתות החברתיות ובמיינסטרים, סבסוד טיולי הכרויות לסוכני תיירות ולאנשי מדיה, קיום אירועי תיירות ועוד הרבה מאמצים אחרים, המודעות לגבי טייוואן כיעד תיירותי עלתה בצורה ניכרת בקרב השוק הישראלי. בנוסף, משרד התיירות דאג להגדיל את היצע התוכן על טייוואן בשפה העברית על מנת להנגיש  את הידע אודות טייוואן במגוון תחומים החל מתרבות ועד קולינריה ונופים.

היצע החבילות לטייוואן הן למטייל העצמאי והן למטיילים בטיולים מאורגנים גדל משנה לשנה, המסמל כי טייוואן הפכה ליעד נגיש מאי פעם לישראלים שרוצים לטייל בה. בין הסוכנויות התיירות המציעות חבילות לטייוואן (לפי סדר הא'-ב'): איילה נסיעות, אקו טורס, אשת טורס, בריזה, החברה הגיאוגרפית, כרמל תיירות, סניור, פגסוס, פלייאיסט, שביל הדרקון ועוד. מספר זה עוד צפוי לגדול בשנת 2020, כתוצאה מעלייה בביקוש לטיולים בטייוואן בקרב הקהל הישראלי הרוצה לחקור ולגלות יעדים חדשים באסיה.

על משרד התיירות הטאיוואני:

משרד התיירות הטייוואני (TTB) הוא המשרד האחראי על תיירות הפנים והחוץ של טייוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטייוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טיוואן הם "זה הזמן לטיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה הסמל הראשי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.