תפריט עמוד

עזרה במרחק נגיעה, גם מעבר לים

האפליקציות ששינו את חיינו במגוון רחב של תחומים, מגיעות גם לעולם הנסיעות לחו"ל. כל מה שצריך לדעת על האפליקציות, ועל היכולת לקבל סיוע רפואי מהיר בלחיצת כפתור.

אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל משנה את חוקי המשחק

האפליקציות ששינו את חיינו במגוון רחב של תחומים, מגיעות גם לעולם הנסיעות לחו"ל. כל מה שצריך לדעת על האפליקציות, ועל היכולת לקבל סיוע רפואי מהיר בלחיצת כפתור.

עד לא מזמן, כדי לנסוע למקום שאנחנו לא מכירים היה צריך להצטייד במפה (או לשאול אנשים בדרך), כדי לקנות מצרכים היינו חייבים ללכת לסופר (ולעמוד בתור בקופה) וכדי לקרוא באנציקלופדיה היינו צריכים ללכת לספריה. למרבה השמחה הזמן עושה את שלו, ופעולות שגרמו לנו בעבר להזיע אפשר היום לבצע באמצעות פעולה אחת פשוטה: הזזת אצבע.

בעידן הדיגיטלי כמעט לכל צורך יש אפליקציה. אפילו כשנוסעים לחו"ל אפשר לנווט עם ווייז ולחפש מקומות בילוי מומלצים בלחיצת כפתור. אך מה עושים כשעולה הצורך הבסיסי ביותר – הצורך לקבל סיוע רפואי עבורנו או עבור בני המשפחה שלנו הרחק מהבית? גם אם הצטיידתם בביטוח נסיעות לחו"ל, עד לאחרונה השימוש בו היה במקרים רבים כרוך בהרמת טלפונים, בהמתנה לנציג ובצורך להקדיש זמן רב לחיפושי מרפאות או רופאים.

המציאות הזו השתנתה בעקבות כניסתן של האפליקציות גם לעולם הנסיעות, והיכולת לחסוך התעסקויות וזמן יקר כאשר עולה הצורך בסיוע רפואי הרחק מהבית.

למה צריך אפליקציית נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל אמור להגן עליכם כאשר מתעורר צורך רפואי בחו"ל. האפליקציה נועדה לסייע לכם לעשות בביטוח שימוש בקלות ובמהירות: כך למשל חלק מאפליקציות הנסיעות לחו"ל מאפשרות לחפש מרפאות ורופאים בהתאם לאזור בו אתם נמצאים, תחום ההתמחות של הרופא והדירוג שקיבל. חלקן גם מאפשרות לבצע שיחת ווידאו עם רופא לצורך התייעצות.

ככל שכמות הפעולות שאפשר לבצע באמצעות אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל עולה, כך גדלה רמת השליטה שלכם. הבעיה מתחילה כאשר בחלק מהאפליקציות, האפשרות לבצע פעולות בלחיצת כפתור היא לעיתים מוגבלת. כך למשל רוב האפליקציות מאפשרות לחפש רופא – אך לא מאפשרות לקבוע תור בלחיצת כפתור. לשם כך תצטרכו להתקשר למרפאה במסגרת שעות הפעילות שלה.

הצורך למצות את השימוש באפליקציית נסיעות לחו"ל ולאפשר לכם לבצע מקסימום פעולות במינימום זמן, הוביל לפיתוח אפליקציית smart travel מבית הפניקס.

יש אפליקציות, ויש את smart travel

טסים לחו"ל? ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel מעמיד לרשותכם אפליקציה חדשנית, המאפשרת לכם לקבל מענה ולבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור.

מה עושים כשצריכים לראות רופא בחו"ל? פשוט נכנסים לאפליקציית smart travel ומחפשים רופא המצוי בקרבתכם. במקום להתקשר למרפאה, הפניקס smart travel היא האפליקציה היחידה המאפשרת לכם לקבוע גם את התור בלחיצת כפתור, וזה לא הכול: אפשר להגיע למרפאה, ואפשר בחלק המקרים גם להזמין רופא עד אליכם. רוצים לקבל ייעוץ רפואי בשיחת ווידאו? האפליקציה מאפשרת לכם לקבוע פגישת ווידאו עם רופא, בעברית או בשפות אחרות. במידת הצורך יעניק הרופא הפניות או מרשמים – גם במסגרת פגישת הווידאו.

ומה לגבי התשלום לרופא? לאחר הזמנת התור באפליקציה, הפניקס תבצע אותו עבורכם מאחורי הקלעים ותחסוך לכם את הצורך לשלם, להגיש בקשה להחזר ולהמתין שהכסף יגיע לחשבונכם. גם אם מסיבה כזו או אחרת שילמתם מכיסכם הוצאות רפואיות, ניתן להגיש בקשה להחזר בקלות ובמהירות מתוך האפליקציה.

הזמינות הגבוהה לשירותים רפואיים חשובה במיוחד בעידן הקורונה, שבו מטבע הדברים מפלס הדאגה עשוי לעלות. ואם בקורונה עסקינן, בהמשך יהיה אפשר לאתר גם מקומות לביצוע בדיקות קורונה דרך אפליקציית smart travel.

השירות באפליקציה ניתן ע"י Air Doctor, פתרון ישראלי המחבר בין מטיילים לרופאים פרטיים בכל רחבי העולם, ועובד עם חברות הביטוח וחברות הנסיעות הגדולות בעולם.

איזה מענה תקבלו ברגע האמת?

אנחנו הישראלים לא אוהבים לחכות בתור וכאשר מדובר בבריאות שלנו ושל הקרובים לנו, יש לנו את כל הסיבות לחפש את המענה המהיר ביותר. אחת הדרכים לוודא שתוכלו בעת הצורך לקבל את הסיוע המהיר והזמין ביותר, היא הצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפליקציה ייעודית. אפליקציה שמעבר לצפייה בנתונים (כמו למשל פרטי התקשרות של רופאים ומרפאות), תאפשר לכם לבצע פעולות כמו לקבוע תור אונליין.

כמובן שרמת הזמינות של המוקד הטלפוני חשובה, למקרה שנצטרך סיוע אנושי. אך במקרים רבים השימוש באפליקציה יאפשר לנו לבצע פעולות בלחיצת כפתור, בלי לחכות על הקו. ממש כפי שפעם היה צריך ללכת לבנק או להתקשר לסניף כדי לבצע פעולות בחשבון, והיום את רובן אפשר לבצע בלחיצת כפתור מכל מקום ובכל זמן.

הצטרפתם לביטוח נסיעות לחול?
זה הדבר הראשון שחשוב לבצע

הצטרפתם לביטוח נסיעות לחו"ל, שכולל אפליקציה ייעודית? הפעולה הראשונה שכדאי לבצע, כבר לאחר ההצטרפות, היא להוריד את האפליקציה ולוודא שהיא עובדת. הדבר האחרון שתרצו לעסוק בו בעת צרה הוא בהורדת אפליקציה או בקושי להפעיל אותה. הצטרפות לביטוח נסיעות הכולל אפליקציה בלי להוריד אותה ולוודא שהיא פועלת כהלכה, דומה לעזיבת הבית בלי לוודא שמערכת האזעקה עובדת. לכו תדעו מה יקרה ברגע האמת…

הורדת האפליקציה תאפשר לכם להוריד משימה חשובה מהראש, לוודא שהיא מותקנת ופועלת – ושברגע האמת תדעו בדיוק מה צריך לעשות.

לא רק בריאות: 5 אפליקציות שכדאי להוריד לפני שטסים

אחרי שסגרתם את הקצוות בכל הקשור לביטוח נסיעות לחול והורדת האפליקציה, אפשר להתפנות לדברים המהנים באמת: הורדת אפליקציות שיכולות לעשות לכם חיים קלים ומהנים יותר במהלך השהייה בחו"ל. הנה כמה רעיונות לאפליקציות כאלה.

האפליקציה שתגיד לכם מה לארוז לקראת הנסיעה

זה קורה לרובנו: אחרי שאנחנו כבר מגיעים ליעד, אנחנו מגלים ששכחנו לקחת משהו חשוב (ואנחנו לא מתכוונים לביטוח נסיעות לחול – את הפינה הזאת כבר סגרנו)… כדי שזה לא יקרה, אפשר להיעזר באפליקציות שייצרו עבורכם רשימה מוכנה מראש לפי סוג הנסיעה. הרשימה תשתנה בהתאם לפרמטרים דוגמת סוג היעד, משך הנסיעה, מזג האוויר הצפוי, הפעולות הרצויות ועוד.

ניהול הוצאות כספיות בלי להזיע

לפני שיוצאים מהארץ קל להגדיר מסגרת תקציב אישית או משפחתית. אך ברגע שנוחתים בחו"ל קשה לעקוב אחרי ההוצאות – שחלקן מתבצעות במזומן וחלקן באשראי. כדי לסייע לכם לעקוב אחרי ההוצאות ולוודא שאתם עומדים בתקציב שהגדרתם, אפשר להוריד אפליקציה לניהול הוצאות. ישנו מגוון רחב של אפליקציות, חלקן בעברית וחלקן אפילו מתממשקות עם חשבון הבנק וכרטיסי האשראי, כך שלא תצטרכו להזין כל הוצאה ידנית (רק את הוצאות המזומן).

גילוי פנינים חבויות

אם בא לכם לחוות את היעד מזווית קצת אחרת, תמיד אפשר להוריד אפליקציות ייעודיות שיכירו לכם מקומות פופולריים בקרב המקומיים. ממקומות בילוי ועד עיירות קסומות ושכונות ססגוניות – האפליקציות האלה יחשפו בפניכם מקומות שתיירים רבים לא מודעים לקיומם, כולל דירוגים והמלצות.

ניהול הנסיעה במקום אחד

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, וכך גם המתכון לנסיעה מוצלחת. וכאשר מדובר בנסיעה לחו"ל, ישנם אינספור פרטים שצריך לזכור. כדי להקל על המשימה, ניתן להוריד אפליקציית ניהול נסיעה המרכזת את כל הנתונים החשובים במקום אחד: מפרטי הטיסה ופרטי הלינה – ועד מסמכים חשובים. חלק מאפליקציות ניהול הנסיעה אף שולחות עדכונים חיים במקרה של עיכוב בטיסה.

חיפוש דילים שווים

היצע אינסופי של אפליקציות מאפשר לכם לאתר את הדילים השווים ביותר: מאפליקציות שסורקות מגוון רחב של טיסות וממליצות על המועד שבו אפשר לקנות כרטיסים בזול – ועד אתרים שמציעים חבילות משולבות במחירים משתלמים. ובשורה התחתונה, היכולת לחסוך סכומים לא מבוטלים נמצאת בלחיצת כפתור.

מקווים שלא תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות לחול במהלך הנסיעה אבל גם אם כן, טוב לדעת שהסיוע נמצא במרחק לחיצה.

 

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.