תפריט עמוד

עוד חברת תעופה חוזרת: אוסטריאן מחדשת טיסות

אוסטריאן איירליינס, חברת התעופה האוסטרית השייכת לקבוצת לופטהנזה, מחדשת את פעילות הטיסות בין וינה לתל אביב. בשלב ראשון יתקיימו שלוש טיסות שבועיות

לאחר כשלושה חודשים של הפסקה אוסטריאן איירליינס מחדשת את הטיסות מישראל. הטיסה הראשונה תמריא מנמל התעופה בן גוריון אל נמל התעופה הבינלאומי בווינה. כחלק מחידוש הפעילות של קבוצת לופטהנזה בישראל, יופעלו בשלב זה שלוש טיסות שבועיות של החברה האוסטרית. ענקית התעופה הודיעה לאחרונה על לוח הזמנים החדש, שיכלול 130 יעדים נוספים ברחבי העולם, עד סוף חודש יוני.

טיסות אוסטריאן איירליינס בקו וינה – תל אביב ינחתו וימריאו בימים ראשון, חמישי ושבת. הטיסות יתבצעו על פי הכללים וההנחיות של מדינת ישראל ושל אוסטריה.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, אמר: "אנחנו נרגשים לחדש את הפעילות שלנו בקו לאוסטריה אחרי מספר חודשים של היעדר טיסות. חידוש הטיסות של אוסטריאן איירליינס מגיע כשבועיים לאחר שגם לופטהנזה חזרה לטוס מתל אביב לגרמניה ואנו מצפים לתחילת הפעילות של יתר החברות בקבוצה, בנוסף לפתיחת השמים בישראל ובעולם. השבת הטיסות, גם אם באופן חלקי, מהווה צעד נוסף לכיוון החזרה לשגרה של המסחר ומגזר התיירות – שחיוניים לכלכלת ישראל". הוא הוסיף כי הטיסות יופעלו תוך הקפדה על הנהלים שיקבעו ושמירה על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים ואנשי הצוות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.