תפריט עמוד

עגינה בחיפה במסלולי קרוזים ים תיכוניים

חברת הקרוזים MSC בחרה בישראל כיעד לעגינה בעונת חורף הבאה. בעקבות כך, צפויים לסייר בישראל עשרות אלפי תיירים

חברת MSC קרוז הודיעה כי בחרה בישראל להיות חלק קבוע  מהיעדים במסלולי החורף שלה, החל  בנובמבר 2019 בשלוש אניות הקרוז של החברה: ליריקה, אופרה ומגניפיקה.

טלי נוי, מנכלית MSC cruises בישראל, אמרה: "הבחירה בשילוב ישראל במסלול החורף של שלוש מאניות הקרוז של MSC  מעידה על מיצובה כאחת מהמדינות בעלות פוטניאל משיכה תיירותי גבוה. גורמי תיירות מובילים בעולם המליצו על הבחירה בישראל על פני מדינות אחרות, כיעד אטרקטיבי המשלב היסטוריה מרתקת, קולינריה ים תיכונית, ארכיטקטורה ייחודית ומקומות בעלי חשיבות עבור שלושת הדתות… להערכתנו, ההחלטה תביא לגידול משמעותי בהיקף התיירים שיבקרו כאן בחורף הבא, כאשר כ-30,000 תיירים ירדו מהאוניה לבקר בערי הארץ ".

מסלולי החורף של MSC בים התיכון הם מהמגוונים ביותר בשוק. MSC, חברת הקרוזים הגדולה באירופה, תחל את מסלולי החורף בסתיו 2019 ועד לסוף מרץ 2020, עם מסלולים של 12 יום שיתחילו ויסתיימו בוונציה ומשם ימשיכו לבארי, הרקליון, חיפה (עם עצירה ללילה), לימסול, רודוס ודוברובניק. בערב השנה החדשה המסלול יכלול שהייה של יומיים בישראל.

MSC קרוז היא חברת השייט הפרטית הגדולה בעולם, עם מסלולי שייט באירופה, דרום אמריקה ודרום אפריקה. לחברה יש צי של 17 אניות קרוז מודרניות וחדשניות ועל פי התכניות, עד שנת 2027 הצי יגדל ל-29 אניות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.