תפריט עמוד

סקייסקנר: הזמן המיטבי להזמנת טיסה

Skyscanner, החברה הבינלאומית לחיפוש נסיעות, משיקה בישראל את הכלי "הזמן הטוב ביותר להזמין טיסה". הכלי האינטראקטיבי מאפשר לנוסעים לזהות מתי הזמן הטוב ביותר להזמין טיסות מישראל וכך להשיג את המחירים הזולים ביותר

סקייסקנר (Skyscanner), האתר הבינלאומי המספק חיפוש חופשי של טיסות, מלונות והשכרת רכב ברחבי העולם, מודיע היום על השקה בישראל של הכלי "הזמן הטוב ביותר להזמין טיסה". הכלי מספק לנוסעים אשר מבקשים להזמין טיסה היוצאת מתל אביב, את המידע המשמעותי ביותר על הזמן הטוב ביותר להזמין את הטיסה כמו גם אילו חודשים הם היקרים ביותר ואילו הזולים ביותר, לרוב היעדים הפופולרים אליהם טסים ישראלים.

סקייקנר בחנה ועיבדה נתונים מהשנתיים האחרונות מתוך המאגר העצום שלה, כדי לספק למשתמשים מידע מקיף בנוגע למספר השבועות מראש שרצוי להזמין כרטיסים וכן איזה חודש הוא הזול ביותר ביחס ליעדים ספציפיים.

איך זה עובד?

בעמוד המיועד באתר Skyscanner’s interactive tool הגולש צריך לציין לאן הוא מעוניין לטוס מישראל, מתוך רשימת יעדים שנפתחת. לאחר שהוא בוחר יעד, הוא יכול לבחור מבין שתי אפשרויות: האחת מספקת מידע על כמה שבועות מראש מומלץ שיזמין כדי לקבל את המחירים הזולים ביותר (לכל יעד) והאפשרות השנייה – איזה חודש הוא הזול ואיזה היקר ביותר.

נהוג לחשוב, שליעדים קרובים מומלץ להזמין 10 שבועות מראש, אולם הכלל הזה אינו נכון תמיד. מסיבה זו, סקייסקנר מעודדת נוסעים לבחון כל יעד בנפרד. לדוגמה: הזמן המומלץ להזמין מתל אביב ללונדון הוא 23 שבועות מראש, בעוד שמתל אביב לז'נבה – 8 שבועות מראש.

ביעדים לטווח ארוך, השינויים גדולים אפילו יותר. בעוד שהסברה הרווחת היא שליעדים לטווח ארוך רצוי להזמין זמן רב מראש, גם כאן, הדבר לא תמיד נכון. למשל, לטיסה מתל אביב לטורונטו הזמן המומלץ הוא דווקא 6 שבועות מראש, בעוד שמתל אביב לניו יורק – 20 שבועות.

יצהיר ירזבל, מנהלת אזור ישראל בסקייסקנר אמרה: "כשאנו מחפשים טיסות אנו שואלים את עצמנו כל הזמן מהו הזמן הטוב ביותר להזמין. לכן בסקייסקנר ביקשנו לעשות שימוש בכל המידע שיש לנו כדי לספק לנוסעים הישראלים כלי שימושי באמצעותו הם יכולים לקבל החלטות נבונות בזמן שהם מתכננים את החופשה שלהם ולחסוך במחירי הטיסות. בלחיצת מקש אחת, המשתמשים יכולים ראות כמה זמן רצוי להזמין מראש לטיסות היוצאות מתל אביב, וכן לקבל מבט רחב אילו חודשים הם הזולים ביותר ואילו היקרים ביותר. אנו נמשיך לפתח דרכים לסייע ללקוחותינו בישראל לחסוך כסף ולמקסם את חווית הטיול שלהם".

טיפים נוספים לחיפוש טיסות זולות בסקייסקנר:

  • היו גמישים בנוגע לתאריך. נסו לקבוע לאמצע השבוע ולהימנע מסופי שבוע: אתם עשויים לגלות שטיסה יום לפני או יום אחרי התאריך שרציתם לנסוע תהיה זולה במידה משמעותית. כמו כן, טיסה בימים פחות פופולריים בשבוע יוזילו את עלות הכרטיסים.
  • אם אתם מחפשים טיסה ברגע האחרון ולא מעוניינים לשלם המון כסף יתכן שתוכלו לחסוך אם תטוסו ותחזרו בשתי חברות תעופה שונות. כמה מחברות התעופה הקטנות יותר, אשר מתמחות בחבילות נופש ליעדי חופים, יורידו מחירים למקומות במטוס שלא נמכרו, ככל שזמן ההמראה מתקרב.
  • בחרו באופציה "הוסף נמלי תעופה סמוכים" כשאתם מחפשים בסקייסקנר, כדי לבדוק אם נסיעה קצרה באוטובוס או ברכבת, יכולים לחסוך לכם עלויות.
  • חיפוש בכל מקום: נוסעים עם תקציב מוגבל, אך עם דמיון בלתי מוגבל, יכולים להשתמש בכלי "סקייסקנר בכל מקום". פשוט הכניסו לחיפוש "כל החודש" כשאתם קובעים תאריכים וכן "ישיר בלבד" ולחצו על כפתור החיפוש. גללו לרשימת היעדים עד שתמצאו יעד במחיר משתלם במיוחד.
  • התראות מחיר: הדרך הטובה ביותר להשיג את המחירים הטובים היא על ידי הגדרת התראות מחיר.
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.