תפריט עמוד

ספיריט משיקה חופשה ברפובליקה הדומיניקנית

חברת ספיריט הפקות עולם, החלוצה בפתיחת יעדים אקזוטיים חדשים לתייר הישראלי, משיקה יעד נופש חדש – הרפובליקה הדומיניקנית בטיסה ישירה. טלי יטיב, מנכ"לית ספיריט, אמרה באירוע ההשקה: "כחברה המובילה בתיירות עולם, המשלבת יזמות וחדשנות יחד עם ניסיון רב שנים של פיתוח יעדים, טיסות ישירות ובלעדיות והפקות ייחודיות ברחבי העולם, אנו מחויבים להביא בכל פעם את הדבר הבא ולחדש לקהל לקוחותינו הנאמן. לאחר מאמצים רבים הצלחנו לפתוח יעד חדש ויפהפה – הרפובליקה הדומיניקנית באיים הקריביים. לקוחותינו ייהנו מטיסה ישירה לגן עדן עלי אדמות עם נופים מופלאים, טבע פראי ועוצר נשימה, והתרבות השמחה של התושבים מסבירי הפנים. עם שפע של חוויות מספקות, לצד חופשת בטן-גב בחופים מושלמים, עולם ומלואו של פעילויות וטיולים למבוגרים ולצעירים כאחד; ביניהן גולף, סיורים למפעלי סיגרים, שיט לאי סאונה המופלא ועוד".

הטיסות הישירות לרפובליקה הדומיניקנית יתקיימו במהלך חופשת סוכות, ב-21-14 באוקטובר או ב-28-21 באוקטובר 2016. החופשה, בת שבעה לילות, יכולה להיות באחד מהיעדים שמציע האזור, פונטה קאנה או לה רומאנה, השוכנות בחוף המזרחי של הרפובליקה הדומיניקנית.


הרפובליקה הדומיניקנית. אפשר לרבוץ על ערסל על שפת הים הקריבי ואפשר לצאת לטיולים ברחבי האי ובאיים השכנים

רק 12 שעות טיסה ישירה לקריביים מפרידות בין ישראל לבין חופשת החלומות בקריביים, במלונות הטובים ביותר, ליד הים הקריבי הצלול, עם חופים של חול לבן, צמחייה טרופית ושוניות אלמוגים ססגוניות. מלבד רביצה נעימה על החוף או ליד הבריכה, אפשר לצאת לטיולים ברחבי האי ובאיים מסביב, לצלול, לצפות בדולפינים, לאכול במסעדות יוקרתיות מול הים, להתפנק בספא ועוד ועוד… רמת השירות והפינוק בחופשה גבוהה מאוד ותשומת לב ניתנת גם לפרטים הקטנים ביותר.

החוף הפרטי של מלון now larimar בפונטה קאנה

הרפובליקה הדומיניקנית נמצאת בחציו המזרחי של האי היספניולה. לאורך השנים מאז גילוי אמריקה ב-1492, האי יושב על ידי סוחרים ספרדים, צרפתים ואמריקאים וניתן לראות את השפעתם על האדריכלות, הערים וסגנון החיים. השפה המדוברת במדינה היא ספרדית ורוב גדול של התושבים הם קתולים. האוויר בקריביים חמים כל השנה, עם טמפרטורות הנעות בממוצע בין 31-25 מעלות. העונה החמה היא בין מאי לאוקטובר, והקרירה יותר בין נובמבר לאפריל. המטבע המקומי הו פזו דומיניקני, במלונות ניתן להשתמש בדולרים אמריקאים, בעיירות ובאזורי הקניות עדיף להשתמש במטבע המקומי.

לפרטים נוספים >>

לחצו להגדלה

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.