תפריט עמוד

סיפור מוזר: צ'לן בינלאומי נזרק מתוכנית הנוסע המתמיד

מדי פעם מתפרסמים סיפורים על נוסע שהורד ממטוס בגלל לבוש לא הולם או התנהגות פרועה, אבל הסיפור על לין הארל, צ'לן בעל שם בינלאומי, משונה במיוחד. הארל פרסם בבלוג שלו מכתב שקיבל מחברת התעופה דלתא איירליינס, ובו נאמר כי הוחלט להעיף אותו מתוכנית הנוסע המתמיד וכל הזכויות וההטבות שצבר מבוטלות באופן מיידי. עוד נכתב, כי לא יוכל לשוב ולהצטרף לתוכנית הנוסע המתמיד לעולמי עד.

ומה חטאו של המוזיקאי הקלאסי בן ה-67? במשך יותר מ-15 שנים הארל נהג לטוס עם חברת דלתא להופעות ברחבי העולם, ותמיד הוא קונה שני כרטיסים במחיר מלא – האחד לו והשני לצ'לו, כדי שלא ייאלץ לשלוח את כלי הנגינה יקר הערך לתא המטען. סוכן הנסיעות פתח שני חשבונות נוסע מתמיד, האחד תחת שמו של הארל והשני תחת השם "צ'לו הארל". אלא שאחרי מאות טיסות ועשרות אלפי מיילים שנצברו, מישהו בדלתא גילה כי "צ'לו" הוא לא כינוי של נוסע, אלא כלי נגינה אמיתי. כעונש על מה שנתפס בעיני החברה כמעשה רמאות, הוחלט לבטל את כל הזכויות שהצטברו בשני החשבונות, של המוזיקאי ושל הצ'לו.

בבלוג שלו הארל כותב כי דלתא גרמה לו להרגיש כמו "פושע על" וכי אפשר היה פשוט למחוק את ההטבות שנצברו לטובת הצ'לו, ולהשאיר את הנקודות שהוא עצמו צבר. מדלתא לא נמסרה תגובה למקרה הספציפי, אולם דובר החברה אמר כי לא נהוג לתת הטבות לחפצים של נוסעים, גם אם נקנה עבורם כרטיס טיסה.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.