תפריט עמוד

סיישל נפתחת למטיילים ישראלים

בעקבות הודעת משרד הבריאות של סיישל כי ישראל נכנסה לרשימה הירוקה, אייר סיישל הודיעה על חידוש הטיסות הישירות בין ישראל למדינת האיים שבאוקיינוס ההודי. הטיסות יתחילו לפעול ב-18 בנובמבר, במחיר מיוחד של 499 דולר

אחרי שגם מעט המדינות האירופיות שהיו פתוחות לישראלים נסגרו, נדמה היה שנאלץ לוותר על חופשה בחו"ל לתקופה הבאה. לכן משמחת כל כך ההודעה הרשמית מצד משרד הבריאות של סיישל ב-6 לנובמבר על כי ישראל נכנסה לרשימה הירוקה. פירוש הדבר, שישראלים יכולים מעתה להיכנס לאיי סיישל. לכך נוספת הגדרתה של סיישל כמדינה ירוקה, כלומר על ישראלים שיחזרו משם לא תחול חובת בידוד. בעקבות כך, חברת התעופה אייר סיישל הודיעה על חזרתן של הטיסות הישירות בין ישראל לאיי סיישל ב-18 בנובמבר 2020.

לפני היציאה מתל אביב, המטיילים יצטרכו להגיש בקשת אישור, הנמצאת אונליין, ולהצטייד בתוצאה שלילית של בדיקת קורונה שנערכה 72 שעות לפני הטיסה. כמו כן יש להציג שובר הזמנה של מלון מורשה וביטוח בריאות תקין. באתר לשכת התיירות של סיישל ניתן להתעדכן ברשימת המלונות המורשים (חשוב לציין כי מותר לשהות במהלך 7 ימים רק בשני מלונות שונים) וכן בתקנות הקורונה שתיירים נדרשים לשמור.

אייר סיישל תפעיל תחילה שתי טיסות שבועיות, הטיסות מישראל יצאו בימי שלישי ורביעי בשעה 23:25 וינחתו למחרת בשעה 7:45 בבוקר, ואילו מסיישל הן יצאו בימי שני ורביעי בשעה 17:30, עם הגעה לתל אביב בשעה 21:50. הטיסות יפעלו במטוס איירבוס A320neo הכולל גם מחלקת עסקים. זמן הטיסה הוא 6:20 שעות.

חידוש הטיסות הישירות בין ישראל לאיי סיישל יאפשר ליהנות מחופשה חלומית בתום פחות משש וחצי שעות טיסה

חידוש הטיסות הישירות בין ישראל לאיי סיישל יאפשר ליהנות מחופשה חלומית בתום פחות משש וחצי שעות טיסה

כדי לחגוג את חזרתה לשירות, אייר סיישל מציעה מספר מוגבל של מושבים במחיר של 499 דולר, כולל מסים, עבור טיסות במהלך נובמבר. ניתן להזמין טיסות דרך האתר של אייר סיישל או דרך סוכנות נסיעות.

צ'רלס ג'ונסון, סמנכ"ל אייר סיישל, אמר: "לאחר היעדרות של 8 חודשים בנתיב תל אביב-סיישל, אנו שמחים לחזור לטיסות המסחריות הרגילות שלנו עוד החודש. הודות למקום הגאוגרפי המבודד באוקיינוס ההודי, סיישל היא יעד בטוח לתיירים שרוצים להתרחק מהלחץ של שנת 2020 וליהנות מחופשת חוף מושלמת. סיישל נקטה בצעדים עצומים לשמירה על ביטחון אזרחיה ומבקריה במהלך תקפות המגיפה, והכניסה למדינה מוגבלת למדינות נבחרות. אנו מתרגשים שוב לקבל את התיירים הישראלים לאיים המדהימים שלנו".

על סיישל, מדינת האיים הקסומה, תוכלו לקרוא כאן >>

בתמונה הפותחת: חוף Anse Source d'Argent באי לה דיג נחשב לאחד היפים בעולם, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.