תפריט עמוד

סודות ממחלקת הדיילים

 

"היא צריכה לעשות צֶ'ק אין לאגו שלה לפני שהיא עולה למטוס", ממליץ איש צוות אוויר המכנה את עצמו "icenlemon" לשחקנית ג'ואן קולינס, הלא היא אלקסיס, הביץ' מהגיהנום מאופרת הסבון המיתולוגית "שושלת". על ווליאם שטנר – כוכב "סטאר טרק" – מלכלכים שהוא השליך במהלך טיסה את עטיפות שוקולד הגודייבה היוקרתי שאכל ופיזר אותן על רצפת המטוס. והשחקנית והזמרת ג'ניפר לופז, מספר דייל אחר, "צעקה עלי בגלל שלא הצלחתי להכין לה אספרסו כפול, ואז ירדה כסאח על הנעליים שלי".

לא בטוח שדיווחי רכילות אלו היו המטרה שלשמה נוסדה הקהילה הווירטואלית של דיילים, דיילות ושאר אנשי צוות אוויר ברחבי העולם, אבל אין ספק שחדשות דרמטיות אלו הן הדבר החם ביותר באתר האינטרנט www.airlinecrew.net המשרת קהילה זו. אז נכון, אפשר לגלוש באתר לפורומים בנושאי בריאות בטיסה ובטיחות בגובה העננים, או להחליף דעות על השאלה איזו חברת תעופה מתייחסת הכי יפה לדייליה, אבל הפורום שזוכה להכי הרבה כניסות הוא אגף הרכילות – Galley Gossip & Jumpseat News .

בפורום אפשר להשתתף בדיון על יחסו של ג'ורג' מייקל לדיילים (הדעות חלוקות), לשמוע על התנהגותו הלא עקבית של הנסיך אנדרו ועל רעייתו לשעבר (היא מותק, מסכימים הדיילים), ללמוד כי השחקן קווין בייקון לרוב שקט בטיסות וכי הזמרת שר סירבה באחת מטיסותיה לתקשר ישירות עם הדיילים, והעדיפה לעשות זאת באמצעות מלוויה האישיים.

בין הידוענים שזוכים לשבחים נמצאים ביל קלינטון, שנאמר עליו כי גם באוויר הוא תמיד מקסים ומוכן להצטלם בחברת אנשי הצוות אפילו כאשר הוא מותש, הזמרת דולי פרטון, שחילקה פעם עוגיות במהלך טיסה, הקומיקאי ביל קוסבי שהזמין צוות טיסה שלם לארוחת ערב והדלאי למה שבאחת מטיסותיו כתב ברכות אישיות לכל אנשי הצוות.

הדיילים והדיילות גם עורכים סקרים אלו הם מדי צוות האוויר היפים והמכוערים ביותר לדעתם. המדים של בריטיש איירווייז הם הזוכים הגדולים, ואילו המדים של אייר ניו זילנד זכו לציון "מזעזע", כמו גם החולצות הכתומות של חברת איזי ג'ט השנואות על מרבית הדיילים והדיילות. מה שבאמת נחמד בפורום, זה שהקריאה בו פתוחה לכולם. גם לכם.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.