תפריט עמוד

סדנת צילום בסמארטפון – צילומים נבחרים

בעקבות סדנה לצילום בסמרטפון של מסע אחר אונליין, בהדרכת אופק רון-כרמל, קבלו כמה צילומים נבחרים של משתתפי הסדנה והסבר מה הופך כל צילום שכזה למעניין ומושך את העין

כולנו מצלמים כל הזמן בסמארטפון – בני משפחה, נופים בטיול, מאכל מעורר תיאבון. כדי לשפר את הצילומים שלכם ולהעניק להם ייחוד ועניין, אנחנו מעבירים סדרה של סדנאות צילום בסמארטפון, בהדרכת אופק רון כרמל, וכמו כן בכתבה הבאה תמצאו טיפים לצילום בסמארטפון. מתוך רבים שהשתתפו בסדנת הצילום שלנו, הנה כמה צילומים נבחרים, עם הסברים מה מייחד כל אחד מהם:

ד"ר קובי איבגי, תות אדום. שימוש יפה בתאורת חלון ומיקוד על אובייקט בצבע בולט, והתוצאה יפהפייה: חדות מקסימה של תות מעורר תיאבון

ד"ר קובי איבגי, תות אדום

בצילום שלו, ד"ר קובי איבגי עושה שימוש יפה בתאורת חלון ומיקוד על אובייקט בצבע בולט, והתוצאה יפהפייה: חדות מקסימה של תות מעורר תיאבון.

מירית סלוצקי, פריחה. זווית הצילום מלמטה יוצרת אלכסון בתמונה, שמושך את העין במעלה הצילום. העין שלנו מאוד אוהבת קווים אלכסונים והתמונה מוכיחה זאת

מירית סלוצקי, פריחה

בצילום של מירית סלוצקי זווית הצילום מלמטה יוצרת אלכסון בתמונה, שמושך את העין במעלה הצילום. העין שלנו מאוד אוהבת קווים אלכסונים והתמונה מוכיחה זאת.

שושי, שקיעה

שושי, שקיעה

בצילום של שושי קווי העננים של השקיעה והצבעים המקסימים, יחד עם המסגור של עצי הזית, יוצרים תמונה נהדרת.

צילי קורן, עוגה

צילי קורן, עוגה

בצילום של צילי קורן, בחירת הצבעים, תאורה מדויקת מחלון בבית ומאפה מעורר תיאבון – כל אלה ביחד יוצרים תמונה נפלאה.

שרה קליין, פרח סגול

שרה קליין, פרח סגול

שרה קליין צילמה פרח סגול – לפעמים דווקא השבירה של חוקי הצילום מייצרת את התמונות המעניינות ביותר. הפרח מואר בתאורה קשה של שמש חזקה, והצללים המעניינים, יחד עם הצבע הדומיננטי, ממגנטים את העין לצילום.

יעל איבגי, ילדים

יעל איבגי, ילדים

יעל איבגי צילמה שני ילדים – ילדים תמיד תופסים את הלב והרגש שלנו, ובתמונה הזו יש גם מסתורין – לאן הם מסתכלים?
רותי מקל, אנשים בנוף

רותי מקל, אנשים בנוף

בצילום של רותי מקל יש שילוב של אלכסון, שמושך את העין אל תוך התמונה, עננים דרמטיים ושילוב צבעים יפה, יחד עם האנשים שנותנים פרספקטיבה לתמונה ומעצימים את הנוף.

גליה שפירא, דומם

גליה שפירא, דומם

בצילום של גליה שפירא שימוש במקור תאורה קטן, באמצעותו מוארים החפצים רק בחלקם, יצר תמונה דרמטית ומעניינת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.