תפריט עמוד

נפתח מלון ראשון ברעננה

רשת מלונות פרימה חנכה מלון חדש בלב פארק העסקים של רעננה. אורחי המלון ייהנו מכניסה חופשית למועדון הבריאות הולמס פלייס הנמצא בקרבת מקום

רשת מלונות פרימה השיקה את המלון הראשון ברעננה, מלון פרימה מילניום, וזאת פחות משנה לאחר פתיחת מלון פרימה לינק בפתח תקוה. מלון פרימה מילניום ממוקם בלב פארק העסקים של רעננה ומציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים. המלון מאובזר ומעוצב בסטנדרט גבוה ומציע טרקלין עסקי, בר- קפה, כניסה חופשית למועדון הכושר והבריאות הומלס פלייס, חדרי ישיבות ואולם כנסים. את המלון תכנן האדריכל ארי שאלתיאל.

המלון משתרע על שטח של 12,000 מ"ר וכולל 140 חדרים מעוצבים ב- 5 קטגוריות, מחדרי קלאסיק ועד חדרי פרמיום מרווחים עם מפרסת גדולה. המלון מציע אולם כנסים וחדרי ישיבות הנותנים מענה לאירוח עסקי, כגון ימי עיון עסקיים, לצד אירועים משפחתיים. במלון תפעל מסעדה כשרה בנוסף לשירותי ההסעדה הקבועים של המלון.

יתרון נוסף של המלון הוא בקרבתו למועדון הכושר והבריאות הולמס פלייס רעננה. רשת מלונות פרימה חתמה על שיתוף פעולה עם רשת הולמס פלייס במסגרתו יוכלו אורחי המלון ליהנות ללא עלות ממתקני המכון, כולל הבריכה והספא.

פרימה מילניום מבחוץ. יציאה ממרכזי תיירות קלאסיים ופיתוח ערי תיירות חדשות

גיל עמרם, מנהל פרימה מילניום: "זיהינו פוטנציאל רב אצל קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי. צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בשרון, בערים כגון רעננה, לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, העלו את הצורך בקרב אנשי עסקים המגיעים לשהות במלון הסמוך לחברה אליה הוזמנו. לצד הסגמנט העסקי, תושבי רעננה והסביבה יזכו למענה הולם באירוח משפחות וקרובים במלון, כמו גם עריכת אירועים ושמחות משפחתיות. במלון תיפתח מסעדה איכותית כשרה שתציע חווית קולינריה לתושבי השרון בכלל ורעננה בפרט וכמובן שתיתן מענה לחברות העסקיות הסמוכות למלון. אנו מתכננים ליצור במסעדה קונספט שישלב אירועי תרבות כגון הרצאות , הרכבים מוסיקליים אשר ישתלבו באווירת המסעדה".

חדר במלון החדש ברעננה

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "רעננה, כעיר מתפתחת בעלת חברות עסקים רבות, מהווה חלק מאסטרטגיה כללית של הרשת של יציאה ממרכזי התיירות הקלאסיים ופיתוח ערי תיירות חדשות. בכך אנו מצטרפים למגמה העולמית וגאים לקחת חלק נכבד במגמה הזו גם בישראל". דור הוסיף כי למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בעולם הביאו את הרשת להעמיק את ההשקעות בפלחי תיירות מתפתחים, בהם תיירות עסקית. "רשתות בתי המלון, הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה צריכים להתאים את עצמם לשינויים המתחוללים בשוק. אם נדע לעשות את ההתאמות הללו, נצא נשכרים בכל ההיבטים: הערים ייהנו מפיתוח כלכלי שמביא אתו מלון הפועל בשטחה, התיירים ייהנו משרותי מלונאות מגוונים המותאמים יותר לצרכיהם והרשתות עצמן ייהנו מכניסה לשוק צרכני מתפתח אשר הוא פחות נתון להשפעות של גורמים בלתי צפויים כגון מצב ביטחוני לא יציב".

לרשת מלונות פרימה יש 14 מלונות ברחבי הארץ, מטבריה ועד אילת.השנה פתחה החברה בתל אביב את הוטל 57 ושיפצה את מלון פרימה סיטי ומלון פרימה תל אביב.

כתובת המלון: רחוב התדהר 2, רעננה, טלפון: 09-7636363. אתר הרשת

בתמונה הפותחת: נוף ממרפסת טרקלין העסקים בפרימה מילניום

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.