תפריט עמוד

נמשך השיפור בנתוני הלינות במלונות בארץ

בחודש ינואר 2011 היה גידול של חמישה אחוזים בסך כל הלינות במלונות לעומת ינואר אשתקד. בלינות ישראלים חלה ירידה לעומת שנה שעברה, אולם העלייה הגדולה בלינות תיירים פיצתה על כך

בחודש ינואר האחרון נרשמו במלונות ברחבי הארץ 709 אלף לינות של תיירים, גידול של 17 אחוזים לעומת ינואר 2010, כך עולה מנתונים שפרסמה התאחדות המלונות בישראל. הגידול בלינות התיירים פיצה על ירידה בלינות של ישראלים, אשר ירדה בשישה אחוזים לעומת ינואר אשתקד. סך כל הלינות במלונות בחודש ינואר 2011 היה 1,350,000 – גידול של חמישה אחוזים בהשוואה לאשתקד.

בבדיקה של התפלגות לינות התיירים עולה כי במקום הראשון נמצאת ירושלים, עם 246 אלף לינות, ואחריה תל אביב, עם 146 אלף לינות. הגידול הרב ביותר חל במלונות בטבריה וסובב כנרת, שם נרשמו 71 אלף לינות של תיירות – מספר המייצג גידול של 47 אחוזים! הישראלים, לעומת זאת, העדיפו את אילת (כ-263 אלף לינות, ירידה של שני אחוזים לעומת ינואר אשתקד), ואת ים המלח (כ-128 אלף לינות, ירידה של שלושה אחוזים). תפוסת החדרים הארצית הגיעה לכ-53 אחוזים, שיפור של שישה אחוזים לעומת ינואר 2010.

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, ציין את הגידול משמעותי בתיירות מרוסיה, והוסיף כי עם ביטול אשרות הכניסה לבאים מאוקראינה, ניתן לקוות לגידול ניכר גם בתיירים משם בחודשי החורף.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.