תפריט עמוד

משרד התיירות השיק דרך חדשה – "דרך הבשורה". הדרך עוברת בתוואי שבו עבר ישו – מהר הקפיצה ליד נצרת ועד כפר נחום בצפון הכנרת – לאורך של 62 ק"מ. שביל העפר חוצה בדרכו ישובים ומטעים והוא מתאים להליכה ברגל ולרכיבה באופניים או על גבי סוסים. השביל מסומן בסימון מיוחד, עם לוגו ייעודי, לצד סימון שבילים, ולאורכו הוקמו תחנות רענון ומנוחה. המסלול נועד לקדם את התיירות הנוצרית, המהווה כ-65 אחוזים מהתיירות הנכנסת לישראל, כמו גם לתת לישראלים מקום בילוי חדש וייחודי.

הסימון המיוחד של דרך הבשורה

משרד התיירות פיתח ושיפץ את הדרך, בשיתוף הקרן הקיימת לישראל, בהשקעה כוללת של שלושה מיליון שקלים, וזאת לאור הגידול בתיירות הנוצרית לישראל בשנים האחרונות. במסגרת העבודות, הוכשרה גם מערכת מודולארית המאפשרת לתיירים לשלב סיורים רגליים, סיורים רכובים (באופניים או במכונית) ושייט בכנרת. על פי הערכות משרד התיירות, פיתוח דרך הבשורה יביא לעלייה במספר המבקרים (תיירים וישראלים) באזור וימשוך בעלי עסקים ויזמים להעניק שירותים שונים למטיילים בדרך.

כנסיית 12 השליחים, כנסייה יוונית-אורתודוכסית, בכפר נחום

לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, "לדרך הבשורה… תהיה השפעה חיובית רבה למיצוי הפוטנציאל התיירותי של אזור הכנרת, באמצעות יצירת תנופה כלכלית בצפון הארץ עם יצירת משרות חדשות וגידול ההכנסות מהמבקרים".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.