תפריט עמוד

נופש מושלם בפחות משעתיים – יעדי הטיסה הקרובים והמומלצים ביותר

קורץ לכם לצאת לנופש בחו"ל עם חברים, עם בן/בת הזוג, או לנופש לכל המשפחה עם הילדים? בסופו של יום כדי להגיע ליעד המבוקש, הכל מתחיל בטיסה. בטיסות קצרות, מסתבר שניתן למצוא אחלה יעדים, שיעניקו נופש מושלם. קבלו רשימה של כמה יעדים נהדרים שכמה שהם מומלצים, הם גם קרובים. תוך פחות משעתיים ואתם שם (תוכן שיווקי)

קורץ לכם לצאת לנופש בחו"ל עם חברים, עם בן/בת הזוג, או לנופש לכל המשפחה עם הילדים? בסופו של יום כדי להגיע ליעד המבוקש, הכל מתחיל בטיסה. בטיסות קצרות, מסתבר שניתן למצוא אחלה יעדים, שיעניקו נופש מושלם. קבלו רשימה של כמה יעדים נהדרים שכמה שהם מומלצים, הם גם קרובים. תוך פחות משעתיים ואתם שם!

טיסה קצרה והנופש מתחיל

נופש הוא הזמן המושלם למלא מצברים, לנוח, ליהנות ולהכיר מקומות חדשים. כאשר הטיסה מתקצרת, אתם בעצם ממטבים את זמן הטיול, אך זה לא הכל. אתם גם מגיעים רעננים ולא עייפים מטיסה ממושכת ומהפרשי שעות. למרבה המזל, יש לא מעט יעדים קרובים כאלו שיעניקו לכם נופש מושלם ומשתלם. למשל, תוכלו לעלות על טיסה לכרתים או לטוס לרודוס. כמו כן, תוכלו להגיע מהר מאוד לקפריסין או לטורקיה. בכל אחד מיעדים הללו תמצאו מגוון רחב של פעילות נופש, מזג אוויר נהדר, מחירים נוחים והרבה אטרקציות שוות לכל גיל.

ברוכים הבאים לכרתים, יוון

כרתים נחשבת לאחד מהיעדים המועדפים ע"י הישראליים.. עד כדי כך שרבים מעדיפים לטוס ליעד מדי שנה בקביעות, לגיחות קצרות ולמרגוע מהשגרה השוחקת בארץ. בעזרת מגוון טיסות לכרתים בזול תגלו שילוב נהדר של קרבה לישראל עם נוף יפהפה.

כרתים מציעה לחובבי הנופש והטיסות, חופים נהדרים ונקיים. פה תוכלו להשתזף בנחת, לשחות, לשוט, לעשות סקי מים, ללמוד לגלוש או לצלול. לאלו שמעדיפים דווקא להשתכשך בבריכה, כמעט בכל מלון תמצאו בריכות מקצועיות ולרוב גם פעילויות בריכה שונות והופעות שוות.

לנופשים עם הילדים: הילדים ייהנו מאוד מפעילות בבריכות לפעוטות או לגדולים, פארקים רחבי ידיים עם שעשועים ומשחקים, אקווריום מרתק עם שלל יצורי מעמקים. אגב, בכרתים לרשותכם גם פארקי מים מפנקים, מהגדולים והמלהיבים באירופה. כאלו שכוללים מגלשות, אומגות, מסיבות, שיט אבובים ועוד. המומלצים שביניהם הם: Watercity Waterpark Themed Park ו-Acqua Plus שנמצא בחרסוניסוס.

חובבי הטבע יכולים לתור את האי וליהנות מנקודות תצפית מרהיבות. אנו ממליצים לכם להשכיר רכב, לפתוח WAZE ולצאת לחקור את המקום. ניתן לבקר במערות או לשוטט בשבילי טיול מוסדרים ומהנים. לחובבי פעילות אתגרית וספורטיבית, ניתן לשלב טיולי אופניים בטבע או להצטרף לפעילות אקסטרים כמו טיפוס על צוקים.

מה לגבי חיי הלילה?

אם תרצו לשלב בילויים, לצאת, לרקוד, בערים מרכזיות של כרתים כגון הרקליון או חאניה תמצאו די הרבה אפשרויות וחיי לילה תוססים. ואל תשכחו להשאיר קצת זמן כדי לבלות בטברנות יפהפיות מקומיות ולהתנועע לצלילי המוזיקה היוונית.

נופש יווני בסגנון רודוס

אם בכרתים כבר הייתם ואתם רוצים נופש יווני אך באווירה שונה, האי רודוס גם הוא קרוב, נעים וכיפי במיוחד. גם ביעד הזה תוכלו ליהנות מים, חופים ושמש. אווירה של חופש, כאשר אתם משאירים בארץ מאחור כל מחשבה על דברים משעממים או לא רצויים. במהלך הנופש ניתן לשלב שיטוט באתרים היסטוריים נחמדים, ומשם להמשיך לטברנה יוונית מלאת אוכל טוב ומוזיקה.

תוכלו ליהנות בפארק מים ידידותי או לבקר באחד המוזיאונים ואתרי הארכיאולוגיה. כמו כן, תוכלו ליהנות מאוזו יווני בטברנות, מיוגורט מקומי עשיר ולקפוץ גם לקניות.

למגיעים עם ילדים, אפשר לבלות בחופים, לבקר בגן החיות של רודוס וליהנות בפארק שעשועים.

נופשים בקפריסין

קפריסין, האי הכי קרוב לישראל, מציע גם הוא אין ספור מלונות ואטרקציות לנופשים. בשנים האחרונות נפתחו שם אפילו שווארמיות בסגנון שישראלים אוהבים כך שקל מאוד להרגיש בבית. בכלל, הקפריסאים מאוד מסבירי פנים. במקום אפשר ליהנות מספורט ימי, שיט מפנק, אטרקציות רומנטיות וגם הרבה אפשרויות לבילוי עם הילדים.

למתעניינים בהיסטוריה, שווה לתת קפיצה ללרנקה. בית חבד המקומי יזם מעין מוזיאון שמסביר על המעפילים שגורשו למחנות מעצר בקפריסין, בתקופה של לפני קום המדינה (ימי שליטת המנדט הבריטי בארץ).

לאחר בילוי בחופים, בבתי הקפה או בשווקים, תוכלו גם לבקר באחד הכפרים הציוריים שקפריסין התברכה בהם. תכירו בתי עסק מקומיים ואת התרבות האותנטית של האי השכן שלנו.

נופש בטורקיה האקזוטית

ואי אפשר שבלי להזכיר את טורקיה, שיש מי שכינו אותה פעם מלכת ה"הכל כלול". אין ספור פעילות חופש, פנאי, ים וחוף.

חשוב לציין כי המחירים בטורקיה מאוד נוחים, גם מחוץ לבתי המלון. אם תספיקו לבקר באיסטנבול, אנו ממליצים לצאת ולהכיר את הבזאר הגדול (הגרנד בזאר) והמרשים וכן אתרים כמו איה סופיה או הארמון הכחול.

לסיום, שיט על הבוספורוס יכול להיות סיומת מהנה מאוד ליום. פשוט נופש אקזוטי קרוב, בטעם של ארץ רחוקה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.