תפריט עמוד

מרוקו: חופשת חמשת החושים

חברת מועדוני הנופש קלאב מד מציעה חופשה מיוחדת במרקש הפונה לחמשת החושים והכוללת סיורים במרקש וסביבתה בלוויית מדריך ישראלי, אשרת כניסה למרוקו, טיסות, העברות ושבעה לילות במועדון Club Med Marrakech La Palmeraie 4Ψ

מרוקו נחשבת ליעד מרגש עבור הקהל הישראלי, עם אפשרות לטיול שורשים וסיור במקומות בהם גדלו סבא וסבתא, לצד סיורים באתרים תיירותיים ותרבותיים, שווקים צבעוניים עם ניחוחות תבלינים, טקסטיל מקומי וכלי בית אותנטיים, והכל עטוף באדריכלות מיוחדת בגווני אדום-חום. ומי שמחפש שקט ושלווה, יגלה אף אותם במרוקו, עם שמש קיצית וחופי ים אטרקטיביים.

חברת מועדוני הנופש Club Med מציעה את חופשת חמשת החושים במועדון Marrakech La Palmeraie בדירוג 4 קלשונים – חופשה חלומית הכוללת סיורים חווייתיים בעברית על ידי מדריך מקצועי. כל אחד מהסיורים באזור מתאפיין במיקוד על חוש אחר ויאפשר לראות, לטעום, להריח, לשמוע ולהרגיש את האזור הקסום באופן שונה בכל טיול.

בין הסיורים והפעילויות :

  • סיור לילי בכיכר ג'מע אל פנה – הכיכר המרכזית של מרקש וסמלה של העיר. האיזור ססגוני מלא צבעים, שווקים מיוחדים, דוכני אוכל , בתי קפה ומסעדות, ובערב ישנם מופעי להטוטנים, מאלפי נחשים וקופים ומגידי עתידות.
  • סיור בעמק האוריקה – ממוקם בהרי האטלס כ- 60 ק"מ ממרקש, אזור שופע ירק ומים לצד כפרים ברברים.
  • סיור בעיר העתיקה ובבית הכנסת היהודי – מבנים היסטוריים, ארכיטקטורה מיוחדת בגוווני אדמה, פסיפסים צבעוניים, חנויות תבלינים, שטיחים ועוד.
  • מופע לילי:  הפנטזיה של עלי – ערב פולקלורי ברברי רב משתתפים.
סיור בשווקים הצבעוניים של מרקש הוא חלק מחוויית חמשת החושים

סיור בשווקים הצבעוניים של מרקש הוא חלק מחוויית חמשת החושים | צילומים באדיבות Club Med

החופשה בת 7 לילות כוללת את החבילה המקיפה של Club Med: תהליך מלא של הנפקת אשרת כניסה למרוקו, טיסות והעברות מהשדה, לינה, ארוחות גורמה ומגוון פעילויות שונות.

מועדון Club Med Marrakech La Plameraie 4Ψ שוכן באתר הדקלים העתיק ביותר במרוקו. 300 החדרים  המעוצבנים בסגנון מרוקני מסורתי הם צמודי קרקע ומקובצים סביב בריכת נוי עם מזרקות קטנות וערוגות פרחים. במועדון קיים גם מתחם סוויטות יוקרתי בדירוג 5Ψ, La Riad, הממוקם בלב מטע הדקלים, ובו 60 סוויטות הבנויות ברוח האדריכלות המקומית, ולכל אחת מרפסת או גינה פרטית.

במועדון ניתן ליהנות ממגוון פעילויות ספורט, כמו גולף, טניס, רכיבה על סוסים, חץ וקשת, טרפז מעופף ועוד. בנוסף, יש בו שלוש בריכות שחייה: בריכה ראשית, בריכת זן למבוגרים ובריכה יעודית לילדים. ספא של המותג הצרפתי CINQ MONDES מציע מגוון טיפולים מפנקים, חמאם טורקי וסאונה.

זהו מועדון משפחתי, המקבל בברכה ילדים מגיל שנתיים עד 18 ומציע מסגרות ופעילויות מאורגנות (ספורט, משחקים, הופעות, יצירה ועוד) לקבוצות הגיל השונות באווירת המועדון.

במועדון יש שתי מסעדות: La Palmeraie, מסעדת בופה עם מאכלים בינלאומיים, הממוקמת במרפסת בין שיחים פורחים ובריכות מים; ומסעדת El Kabir, הפתוחה לארוחות צהריים וערב ומתהדרת בעיצוב מקומי אותנטי התואם את המאכלים המסורתיים המוגשים במקום, כמו טאג'ין וקוסקוס ומאכלים מקומיים נוספים.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.