תפריט עמוד

הדלת נסגרת מאחוריך ומוזיקה בלתי מורגשת, אך נעימה, עוטפת מכל הכיוונים. כמה צעדים קטנים ומספר מדרגות עץ מובילות לג'קוזי גדול ומבעבע. האווירה, החום והבועות משכרים, אך זה לא רק בראש. הבועות אכן אלכוהוליות וכשנכנסים ל ג'קוזי השיכר מלטף את הגוף. זוהי אולי כוס הסנגרייה הגדולה ביותר בעולם וניתן לטבול בה את כל הגוף. ברוכים הבאים לטיפול האותנטי של עיר השעשועים האסיאתית, מקאו.

מקאו שעסוקה בתנופת בנייה עצומה והוספת מבני קזינו רבים אל אלו הקיימים, לא חוסכת גם בפינוקים. לצד שלל ההימורים והמסעדות, לכל מלון גם אזור ספא מושקע ומוקפד. במלון "מנדרין אוריינטל" החליטו לחבר את האורחים למסורת המקום וליצור טיפול שעושה שימוש במשקה הסנגרייה. המשקה המזוהה עם הפורטוגזים ששלטו במקאו עד 1999 (השנה בה היא הועברה לידי סין במעמד מיוחד) עוד מוגש במסעדות מקומיות רבות, כאלו המגישות מנות מקאניזיות, כגון דגים ופירות ים מתובלים. בסיס המשקה הוא יין אדום ואליו מוסיפים פירות טריים.
בדומה למרכיביו של המשקה, הטיפול משלב מרכיבים טבעיים כענבים על כל חלקיהם ואף יין.

כראוי לעיר הפינוקים והתענוגות, הטיפול אורך שעתיים ועשרים דקות ומורכב משלושה שלבים ממכרים. החוויה מתחילה בפילינג נפלא שנעשה באמצעות אורז מרוסק, ענבים טריים וקליפות ענבים, שמן רוזמרין ודבש. האורז והענבים מסירים את מה שמצריך הסרה, כאשר המרקם השונה שלהם – אחד שורט מעט ומעורר, והשני רך ונעים – יוצר שילוב מעניין. בהמשך פונה המטופל לחצר הפנימית הפרטית של החדר, ובה ג'קוזי שממוקם על דק כהה מתחת לשמים המחופים צמחייה. הג'קוזי כולו אדום עז, וזו לא טעות – הוא מלא כולו באלכוהול בניחוח סנגרייה וראשי ורדים אדומים. שלב זה אמור להמריץ את מחזור הדם ולרכך את העור. לצד המים החמים מוגשת כוס קרה של סנגרייה וצלחת פירות. לאחר שטיפת הגוף במקלחת שבחצר, הטיפול מסתיים עם עיסוי הנעשה באמצעות שמן זרעי ענבים. גם אם סמליות הטיפול הארוך לא תדבר אליכם, הוא עדיין ייחודי ומענג. משלושת שלביו הארוכים מתבלט לטובה השלב הראשון של הפילינג, אשר מעניק תחושה קלילה של עור חדש.

טיפולי ספא במנדרין אוריינטל יעלו לכם כ-200 דולר לשעתיים; אתר אינטרנט


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.