תפריט עמוד

מנוע חיפוש ראשון וחדשני לחבילות שייט

עולם ההפלגות, הגדל יותר משאר ענפי התיירות, נגיש כעת יותר מאי פעם, עם מנוע חיפוש בפיתוח ישראלי המאפשר לאתר הפלגה מתאימה בעלויות נמוכות

רוצים לצאת להפלגה בים התיכון, בים הבלטי או אולי דווקא בקריביים? עכשיו זה אפשרי בלחיצת כפתור: אתר הקרוזים icruise.co.il הוא מנוע החיפוש הראשון בעולם עבור חבילות שייט וקרוזים לפי התאמה אישית, בפיתוח ישראלי בלעדי של חברת התיירות קרוז טרוול ומייסדה יוסי בן יקר.

האתר הווה מהפכה בתחום הזמנת חבילות השייט וחוסך עבור הגולשים את הצורך להיעזר בשירותי סוכן נסיעות קלאסי, ובכך מוזיל באופן משמעותי את עלות החבילות הללו, שהביקוש להן נמצא בנסיקה. בשלוש-ארבע השנים האחרונות, הביקוש עבור נופשי שייט צמח בישראל ב-50%. הדבר משקף את הטרנד העולמי – קרוזים הם ענף התיירות היחיד בעולם שצמיחתו גדלה בקצב של 10% בכל שנה. מחירי החבילות של מנוע החיפוש נמוכים ב-15-10 אחוז מהמחירים הרגילים, הודות לאפשרויות הרבות באתר ולעובדה שהליך ההזמנה כולו מתבצע אונליין.

ענף הקרוזים נמצא בצמיחה מתמדת לא רק בקרב הישראלים, אלא בעולם כולו

מנוע חיפוש ההפלגות החדשני מאפשר לראשונה גישה ליותר מ-24,000 הפלגות המתעדכנות בכל רגע מכל העולם. הוא מאפשר חיפוש של הפלגה בתאריך מסוים וחיפוש חדרים באנייה על פי מספר נוסעים, קומת החדר ומיקומו באנייה. בנוסף, מאפשר מנוע החיפוש הרכבת חבילת שייט מושלמת, הכוללת הפלגה, טיסות ובתי מלון. הגולש בוחר את האנייה ותאריך ההפלגה, האם הוא מעדיף טיסות ישירות או טיסות המשך, כמה לילות במלון לפני ואחרי ההפלגה ובתוך שניות מתקבלת חבילת שייט אידאלית, והכל על פי ההעדפות האישיות. 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.