תפריט עמוד

מלונות עסקים מומלצים

בנסיעת עסקים חשוב לבחור מלון טוב, במיקום מרכזי, עם חדרים נעימים ושירותים שונים שיידרשו לצורך העבודה. הנה כמה מלונות מצוינים בכמה מערי העסקים המרכזיות

מלונות עסקים אמורים לספק את הסביבה האידיאלית לאנשי עסקים המתארחים בהם. בתום יום של פגישות וישיבות, טוב לחזור לחדר מרווח ונעים, כזה שאפשר להרגיש בו הכי קרוב לבית ליהנות ממנוחה הגונה לפני יום עבודה נוסף. אם יש במלון גם בריכה או ספא, חדר כושר, מסעדה ובה ובר לסגור בו את היום, זה כמובן מקנה למלון נקודות נוספות. ולסיום, חשוב שיהיו במלון שירותים שיאפשרו להמשיך לעבוד בכל שעה – ממרכז עסקים עם מחשב, פקס ומכונת צילום, דרך טרקלין עסקים שנוח ונעים לעבוד בו ועד לחדרי ישיבות. הנה כמה מלונות שעונים על כל הדרישות האלה ונהנים בנוסף ממיקום מרכזי, בכמה מהיעדים המובילים בעולם לנסיעות עסקים. תמצאו פה מלונות יוקרה מהמובילים בעולם לצד מלונות נעימים וטובים שמתאימים לאנשי עסקים שתקציבם מצומצם יותר.

מלון עסקים טוב אמור לאפשר מנוחה אחרי יום פגישות עמוס ולספק תנאי עבודה טובים | צילום: שאטרסטוק

בייג'ינג
JW Marriott Hotel Beijing Central
המלון שוכן במרכז העתיק של בייג'ינג, קרוב לתחנת המטרו Xuanwumen. החדרים מרווחים ומאובזרים בטלוויזיית LCD, אינטרנט אלחוטי, שולחן עבודה וכספת ללפטופ. במלון כמה חדרי ישיבות ואולמות אירועים לצד מרכז עסקים מאובזר. עוד במלון: ספא, חדר כושר, בריכה מחוממת, שלוש מסעדות ולאונג'.
כתובת: 18 Xuanwumenwai Street, Xicheng District
להשוואת מחירים במלון זה

St Regis Beijing
מלון מפואר ברובע הדיפלומטים. האורחים נהנים משירות אישי של באטלר 24 שעות ביממה. השהות כאן מקנה כניסה לטרקלין העסקים המאובזר שבקומה ה-18. בנוסף יש חדרי ישיבות, ספא ובריכה, כמה מסעדות ובר ג'אז.
כתובת: 21 Jianguomenwai Dajie
להשוואת מחירים במלון זה


חדר פגישות במלון סנט ריג'ס בבייג'ינג | צילום באדיבות St Regis Beijing

שנחאי
Shanghai Marriott Hotel City Centre
המלון שוכן במיקום מצוין קרוב לרחוב נאנג'ינג. בחדרים יש פינת עבודה, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיות LCD שמתחברת ללפטופ ונוף נפלא לעיר. סוויטות האקזקיוטיב מרווחות מאוד ומתאימות לאירוח פגישות קטנות. במלון יש מרכז עסקים מאובזר, חדרי ישיבות וכן ספא, חדר כושר, בריכה מחוממת ומסעדות.
כתובת: Shanghai Marriott Hotel City Centre
להשוואת מחירים במלון זה

Swissôtel Grand Shanghai
המלון שוכן במרכז העיר סמוך לרחוב נאנג'ינג. כל החדרים מציעים תצפית יפה על העיר ומאובזרים בפינת עבודה, אינטרנט אלחוטי, כספת אלקטרונית ללפטופ, עיתון יומי ועוד. במלון יש אולמות אירועים וחדרי פגישות וכן מרכז עסקי עם תחנות עבודה, מדפסת ואינטרנט מהיר. בנוסף יש חדר כושר, ספא ובריכה.
כתובת: Yu Yuan Road, Jing An District
להשוואת מחירים במלון זה

הונג קונג
The peninsula
אחד המלונות היוקרתיים בעולם. החדרים מעוצבים באלגנטיות, השירות מקצועי ומוקפד, יש מגוון של מסעדות גורמה, ספא ובריכה עם תצפית פנורמית על קו הרקיע המרשים. לרשות אנשי עסקים עומד ממרכז עסקים מאובזר במכשור טכנולוגי מתקדם.
כתובת: Salisbury Road
להשוואת מחירים במלון זה

בריכה פנימית משקיפה אל הנוף במלון פנינסולה בהונג קונג | הצילום באדיבות The Peninsula Hong Kong

טוקיו
The Strings
המלון המודרני, המשתייך לרשת אינטרקונטיננטל, ממוקם ברובע העסקים שינאגאווה. בחדרים המרווחים יש Wi-Fi, חדרי רחצה מפנקים וחלונות גדולים הצופים על העיר. מרכז העסקים, חדר הכושר והסאונה פתוחים 24 שעות ביממה.
כתובת: 26-32/F Shinagawa East One Tower , 2-16-1 Konan , Minato-ku
להשוואת מחירים במלון זה

בנגלור 
Davanam Sarovar Portico
מלון ארבעה כוכבים במיקום מושלם ליד מרכז העיר ועיר האלקטרוניקה. החדרים הם סוויטות מרווחות עם סלון ומטבחון. במלון יש כמה אולמות כנסים וחדרי ישיבות, שתי מסעדות ובר.
כתובת: Davanam Plaza, Opp Madiwala Police Station,Hosur Main Road
להשוואת מחירים במלון זה

ניו יורק
Sofitel New York
מלון יוקרתי ושקט הממוקם סמוך לטיימס סקוור. החדרים מרווחים ואלגנטיים ובכולם יש Wi-Fi. מרכז העסקים פתוח 24 שעות ביממה ומאובזר במחשבים ומדפסת.
כתובת: 45 W 44th St
להשוואת מחירים במלון זה

לערבב ביזנס עם פלז'ר: מרפסת סוויטת פרסיטיז' במלון סופיטל בניו יורק | הצילום באדיבות Sofitel New York

לוס אנג'לס
Viceroy L'Ermitage Beverly Hills
המלון, מהיוקרתיים בעיר, שוכן בבוורלי הילס, בקרבת הרודיאו דרייב. החדרים המרווחים מאובזרים בפינת עבודה, פינת ישיבה, Wi-Fi ומכונת אספרסו. במלון יש מרכז עסקים עם מחשבים, מדפסות, סורקים ומכונת צילום. האורחים נהנים מספא, בריכה על הגג והסעות חינמיות במכונית פאר לכל מקום בעיר.
כתובת: 9291 Burton Way, Beverly Hills
להשוואת מחירים במלון זה

פרנקפורט
Premier Inn Frankfurt Messe
המלון המודרני שוכן במיקום מצוין סמוך למתחם הירידים Messe ומרכז הכנסים Kap Europa. החדרים נעימים ושקטים, עם שולחן עבודה ו-Wi-Fi. במלון מוגשות ארוחות בוקר וערב ויש גם בית קפה. המחירים הנוחים הופכים אותו לבחירה משתלמת במיוחד.
כתובת: Europa-Allee 44
להשוואת מחירים במלון זה

חדר במלון הילטון בשדה התעופה של פרנקפורט כולל פינת עבודה נוחה | באדיבות Hilton Frankfurt Airport Hotel

Hilton Frankfurt Airport Hotel
המלון, השוכן במבנה ייחודי, ממוקם בסמוך לטרמינל 1 ובמרחק 15 דקות נסיעה ממרכז העיר. החדרים כוללים פינת עבודה נוחה ו-Wi-Fi. אורחי הסוויטות נהנים מכניסה חינם לטרקלין העסקים ומנוף נפלא של העיר. במלון יש חדרי פגישות ומרכז עסקים, וניתן לשכור ציוד אור-קולי. יש גם חדר כושר, סאונה, מסעדה ולאונג'.
כתובת: The Squaire Am Flughafen
להשוואת מחירים במלון זה 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.