תפריט עמוד

מלונות עם נוף מדהים במיוחד

חדר במלון הוא מקום שישנים בו, אבל הוא יכול גם להיות הרבה יותר מזה. יש מקומות שזוכרים אותם רק בזכות הנוף שנשקף מן החלון או המפרץ שראינו מהמרפסת. הנה עשרה מקומות עם נוף שיגרום לכם להתעורר בבוקר עם חיוך

מלון שטאובך, לאוטרברונן, שוויץ
ממרפסת החדר במלון Staubbach רואים את כל מה שנחשב כנוף שווייצרי טיפוסי: הרים נישאים שכיפותיהם מושלגות, אחו ירוק שבו משובצות בקתות עץ כפריות, וכמובן פרות שמנות ומרוצות שרועות באחו. את דנדוני הפעמונים שלהן אפשר לשמוע היטב גם ממרפסת החדר (אם זה טוב או רע תצטרכו להחליט בעצמכם…). אך למלון Staubbach יש בונוס מיוחד: בנוסף לכל אלו תיהנו גם מהמראה של אחד המפלים הגבוהים באירופה, שוצף וקוצף למול עיניכם ואוזניכם הנפעמות. עמק לאוטרברונן שבו שוכן המלון התברך ב-72 מפלים נפלאים, הגבוה שבהם הוא מפל Staubbach, שנמצא ממש מול המלון, אך ישנם מפלים נוספים שתוכלו לראות ממרפסת החדר. סביבת המלון קורצת ביותר ומציעה מגוון של טיולים, ביניהם להר יונגפראו המרשים ולאגמים היפים הרבים ששווייץ נתברכה בהם. לעיתים מפתה מאוד פשוט לקנות יין, גבינות ושוקולדים באחת מהחנויות בסביבה, ולעשות פיקניק רומנטי על המרפסת מול הנוף.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של מלון Staubbach

 אנסטסיס אפרטמנטס, אימרוביגלי, סנטוריני, יוון
האי היווני סנטוריני נחשב לאחד המקומות הרומנטיים בעולם, בעיקר בזכות הכפרים הציוריים עם הבתים הלבנים, שנראים כמו גלויה, הנוף של לוע הר הגעש הכבוי, מי הים האגאי וכמובן השקיעות המרהיבות. כדי להעצים את ההנאה כדאי לשהות כאן באחד המלונות שממוקמים על המצוק וצופים ללוע הר הגעש. Anastasis Apartments שבכפר Imerovigli הוא מקום מצוין ליהנות מכל היתרונות הללו. בכל הדירות בקומפלקס, ששוכן 600 מטר מעל פני הים, יש מרפסות שמשקיפות על הנוף הנפלא, שיפה כל היום אך בשעת השקיעה מרגש במיוחד. כשתרצו לגוון את זווית ההתבוננות על נוף, תוכלו לעבור לבריכה שבנויה ממש על שפת המצוק ונהנית מאותם הנופים. בערב קריר אפשר ליהנות מהצפייה בשקיעה תוך התפרקדות בבריכת הג'קוזי החיצונית, ולברך על כל רגע.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של Anastasis Apartments

חדר עם בריכה מול הנוף במלון בראשית

מלון בראשית, מצפה רמון
בשנים האחרונות נפתחו בישראל צימרים ובתי הארחה שמציעים תצפית לנוף מרשים, אבל מלון בראשית החדש במצפה רמון מציע אוירה ונופים עוצרי נשימה בקנה מידה עולמי. המלון ממוקם על צוק מכתש רמון ומכל אחד מחדריו נשקף נוף נפלא של המכתש. המלון משתלב בנוף וגובה המבנים בו לא עולה על שתי קומות. כדי ליהנות מהתפאורה היפה שמסביב בסטייל, כדאי להתמקם באחד מ-39 החדרים שלהם בריכה פרטית. בסביבת המלון אפשר לטיולים ברגל, בג'יפ, באופניים או על גבי גמלים.  

מידע נוסף: אתר האינטרנט של מלון בראשית

אנסה סולייל ביצ'קומבר. הדבר הראשון שרואים בבוקר הוא מים בצבע טורקיז

אנסה סולייל ביצ'קומבר, מאהה, סיישל
כאשר מבקרים באי טרופי מתגמדת אמנם חשיבותו של הנוף מהחדר – למה להיות בחדר כאשר אפשר ליהנות מהנוף ברביצה על החוף? ובכן, התשובה הפשוטה היא, שכאשר הדבר הראשון שרואים בבוקר הוא מי הטורקיז הצלולים של האוקיינוס ההודי, שארית היום תהיה נפלאה. אם משאירים את וילונות החדר פתוחים ההנאה מתעצמת ואפשר ליהנות מהנוף מהמיטה. יש מלונות יותר מפוארים בסיישל, אך המלון המבודד הזה מאפשר להתרכז בטבע. החוף, Anse Soleil, הוא אחד מהיפים בסיישל, עם חול לבן וצמחייה טרופית. מול החדר רואים בלב ים אי קטן וסלעי, עליו צומח דקל בודד, ורחוק יותר אפשר ליהנות מהנופים ההרריים של צידו השני של האי Mahe.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של Anse Soleil Beachcomber

פיירמונט שאטו לייק לואיז, הרי הרוקי, קנדה
נתחיל בבשורות הרעות – לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לבלות במלון היוקרתי הזה. אבל כדאי להשקיע. בחורף המחירים כאן פחות יקרים, ואמנם הזמן לא אידיאלי לטיולים בטבע המרשים שמסביב, אך הוא בהחלט מושלם לצפייה מחלון החדר בטבע במלא הדרו. ומה רואים משם? את פסגות הרי הרוקי המושלגות, את קרחון ויקטוריה המרשים, יער ירוק של עצים מחטניים – כל אלה משתקפים במימיו של אגם מושלם בצבע טורקיז. הסביבה כמובן מספקת שפע של מסלולי טיול והרפתקאות, משיט בקנו ועד סקי.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של
Chateau Lake Louise

פיירמונט שאטו לייק לואיז. פסגות הרי הרוקי המושלגות, קרחון ויקטוריה ועצים מחטניים – כל אלה משתקפים במימיו של אגם מושלם בצבע טורקיז


שרתון איגואסו רזורט אנד ספא, הפארק הלאומי איגואסו, ארגנטינה

המיקום המצוין של המלון עשוי להוות בעיה במקרה הזה. המלון נמצא ממש בתוך הפארק הלאומי Iguazo, שבילי טיול רבים מתחילים ממש מהמלון, ומרבית האטרקציות הן במרחק הליכה. כשיש כל כך הרבה מה לראות מסביב, למה להישאר בחדר? ובכל זאת יש לפחות שתי סיבות טובות. אין כמו להתעורר בבוקר ולצפות במפלים, מהגדולים והשוצפים בעולם כולו, כשסביבם תפאורת הג'ונגל, ממרפסת החדר, כשאת ההשכמה מלווה פסקול של ציוץ ציפורים. ואין כמו ללכת לישון כשברקע נשמעים המפלים הרועמים.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של Sheraton

ליליאנפלס, קטומבה, אוסטרליה

ההרים הכחולים באוסטרליה נחשבים לאחד מפלאי הטבע הגדולים של היבשת ואף זכו להיכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו. האזור כולו שופע צוקים, נהרות וקניונים וערפל כחול אופף אותם. מלון Lilianfels היוקרתי נמצא בתוך כל היופי הזה, ומשתלב בו מצוין – המלון מעוצב כבית כפר אירופי ומוקף בגנים אנגליים מרשימים, מוקפים ביערות אקליפטוס. מחדרי המלון יש תצפית פנורמית נפלאה על האזור, ומאחר והוא ממוקם על קצה המצוק, אפשר להשקיף ממנו על הקניונים של עמק Jamison הנפלא שנמצא מתחת ועל סלעי שלושת האחיות, האטרקציה המפורסמת של המלון.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של Lilianfels

ליליאנפלס. המלון מעוצב כבית כפר אירופי ומוקף בגנים אנגליים מרשימים

מלון סלטו צ'יקו, הפארק הלאומי טורס דל פיינה, פטגוניה, צ'ילה
ההגעה למלון הזה אינה פשוטה, אך כשתגיעו תבינו שהמאמץ משתלם: המלון נמצא באחת משמורות טבע היפות בעולם, Torres del Paine, על שפת האגם הקרחוני Pehoe, מוקף בקרחונים מרהיבים ויוצר את התחושה, המוצדקת למען האמת, של סוף העולם. מחלונות החדר הענקיים אפשר להשקיף על קרחונים ומפלים ועל האגם היפה. העיניים לא שבעות מהנוף. כשתרצו לצאת מהחדר, תיהנו ממגוון הטיולים והפעילויות המודרכות בטבע שמארגנים אנשי המלון וכלולות בתשלום (הלא זול). כמו ברבים מהמלונות האחרים ברשימה, גם כאן יש בריכת ג'קוזי חיצונית שצופה לנוף המרהיב, ובקור הפטגוני זוהי בהחלט חוויה.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של
Hotel Salto Chico

מלון בודיר, איסלנד
נופי איסלנד לא דומים לשום דבר שראיתם קודם. מלון Budir אינו יוצא דופן מהבחינה הזו. המלון שנשרף לפני שנים אחדות ונבנה מחדש בסגנון כפרי, ממוקם בחצי האי סנייפל ומבודד ביותר, כך שלא תראו שום מבנים בסביבה, מלבד כנסייה אחת נטושה. במקום זאת תוכלו ליהנות מתצפית על המפרץ היפה, על כרי המרעה, על ההרים המכוסים ערפילים, ובעיקר על שדות הלבה המדהימים. הזריחות כאן מדהימות במיוחד.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של מלון Budir

מלון אינטרקונטיננטל בהונג קונג. תצפית על נמל ויקטוריה ומפרץ קוולון

מלון אינטרקונטיננטל, הונג קונג
ועכשיו למשהו שונה לגמרי. הנוף שתראו מחדרי ה- Intercontinental אולי אינו פסטורלי כמו במקומות האחרים ברשימה, אך הוא לא פחות מסעיר. מחדרי המלון, הגבוה במלונות הונג קונג, תיהנו מתצפית על קו הרקיע של הונג קונג, נמל ויקטוריה ומפרץ קוולון. המראה מרשים במיוחד בלילה, כאשר העיר כולה מוארת והאורות משתקפים במי המפרץ. אם התצפית שבחדר לא תספק אתכם, סביר להניח שהתצפית מהלובי תעשה את העבודה, עם חלונות שנמתחים מהרצפה ועד התקרה. גם הבריכה מציעה מראות מרשימים במיוחד. ברי המזל שיכולים להרשות לעצמם ייהנו מהתצפית הנפלאה על הנמל תוך טבילה בבריכת הספא הפרטית שבמרפסת החדר.
מידע נוסף: אתר האינטרנט של מלון Intercontinental

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.