תפריט עמוד

מלונות עם אקשן: מופעים, מסיבות ועוד

יש מלונות שמגיעים אליהם בלילה כדי לנוח אחרי יום עמוס בפעילות, ויש מלונות שבלילה האקשן רק מתחיל. הופעות, תערוכות, מסיבות, הרצאות - אלה רק חלק ממה שתמצאו במלונות המתהדרים באירועים מקיר לקיר

בשנים האחרונות יותר ויותר מלונות מבינים שלא כולם רואים במלון מקום מנוחה ללילה ולא מסתפקים במנוחה ליד הבריכה. לא מעט מלונות ברחבי העולם גיבשו קונספט ההופך אותם למרכזי תרבות ובידור, שכמעט מייתרים את הצורך לצאת בשעות הערב אל מחוץ למלון. כך תמצאו במלונות שכאלה מופעים מיוחדים, מסיבות, פסטיבלים וערבי תרבות. הנה כמה מלונות עמוסי אירועים, שבהם לא יהיה לכם משעמם לרגע.

The MGM Grand, לאס וגאס
MGM Grand הוא התמצית של החוויה הלאס וגאסית – מלון נוצץ ועצום בגודלו, שאת פני אורחיו מקבל פסל ברונזה אדיר מימדים של האריה שמייצג את אולפני MGM. מרגע שעברתם את פתח המלון, לא תצטרכו לצאת ממנו כדי ליהנות מבידור נוסח לאס וגאס במיטבו. תכנית הבידור של המלון כוללת את ה-MGM Grand Arena – זירת הופעות עם 16,800 מקומות, שבה מתקיימות הופעות ענק של זמרים פופולריים במיוחד – ג'סטין ביבר וביונסה הם רק שניים מהכוכבים שהופיעו שם לאחרונה. אבל זאת רק ההתחלה. במלון יש גם תיאטרון הוליוודי שבו מתקיימים מדי ערב מופעים (הקוסם דיוויד קופרפילד הוא אחד מהכוכבים של המקום), אולם למופעי סטנד אפ, תיאטרון המשמש כביתה של להקת קרקס השמש (Cirque du Soleil) המפורסמת, ותצוגה אינטראקטיבית המבוססת על סדרת הטלוויזיה המצליחה CSI, כשאורחי המלון מוזמנים להיכנס לנעליהם של החוקרים ולפתור תעלומות פשע. וכמובן, כיאה ללאס וגאס, יש כאן גם קזינו ענק ומפואר.


מלון MGM גרנד בלאס וגאס. בידור ללא הפסקה

מה עוד? במלון מתקיימות גם מסיבות בריכה ענקיות, יש מועדון לילה שמארח די.ג'ייז מובילים וכמה מסעדות וברים. ואחרי כל זה, אפשר להירגע באחת מארבע הבריכות או בספא.

להשוואת מחירים במלון MGM Grand לחצו כאן >>

The Lloyd Hotel, אמסטרדם
מלון Lloyd האמסטרדמי האופנתי, שכל אחד מ-117 חדריו עוצב בסגנון שונה על ידי חמישים מעצבים הולנדים, מציע חוויה תרבותית מיוחדת. בין כתלי המלון מוצגות באופן קבוע תערוכות אמנות וכן מתקיימים בו דיונים, הרצאות, הקרנות סרטים וקונצרטים. הפעילות הזו, שמתקיימת על בסיס כמעט יומיומי, לרוב לא כרוכה בתשלום נוסף לאורחי המלון, כך שאחרי יום של שוטטות בין המוזיאונים של אמסטרדם אפשר להמשיך את החוויה התרבותית גם במלון.


מלון לויד האמסטרדמי. חוויה תרבותית מיוחדת במינה

דירוג החדרים ב-Lloyd ייחודי אף הוא: זהו המלון הראשון בעולם שבו אין דירוג אחיד למלון, אלא לכל חדר יש דירוג משלו – מכוכב אחד ועד חמישה כוכבים. חדרי המלון מדורגים בהתאם לגודל ולאבזור שלהם, ומחירם נקבע בהתאם לדירוג, כך שכל אחד יכול למצוא כאן חדר המתאים לתקציבו. המלון שוכן בבניין היסטורי במיקום מרכזי ונוח לכל האטרקציות בעיר, לא רחוק מתחנת הרכבת של אמסטרדם.

להשוואת מחירים במלון Lloyd באמסטרדם לחצו כאן >>

Sheraton Princess Kaiulani, וויאקיקי, הוואי
מלון Sheraton Princess Kaiulani ששוכן על חוף וייאקיקי בהוואי, מאפשר לאורחיו ליהנות לא רק מבילוי על אחד החופים המפורסמים בעולם אלא גם מהצצה לתרבות הפולינזית המסורתית. לאורך כל השנה מתקיימות במלון פעילויות תרבותיות שונות, כמו לימוד ריקוד ההולה, יצירת צמידים מאגוזי קוקוס ונגינה ביוקולילי, אבל גולת הכותרת היא ללא ספק המופע האקסטרווגנטי, מופע הבריאה (Creation Show), שמוצג במלון ופתוח (תמורת תשלום) גם לקהל הרחב, שמגיע בהמוניו.



מופע הבריאה במלון שרתון פרינסס קאיולני. ריקודים מסורתיים ואפקטים מיוחדים

המופע כולל רקדניות מקצועיות בתלבושות ססגוניות שמפליאות בריקודי הולה, ריקוד סכיני האש הסמואי, אפקטים מיוחדים (כמו התפרצויות וולקניות). להשלמת האירוע, מוגשת ארוחת ערב עם מאכלים מסורתיים, פירות טרופיים וקוקטיילים אקזוטיים.

להשוואת מחירים במלון Sheraton Princess Kaiulani בהוואי לחצו כאן >>

The Marco Polo Hong Kong Hotel, הונג קונג
מי שייקלע למלון הזה באוקטובר-נובמבר, עשוי לחשוב שהוא הגיע לגרמניה ולא להונג קונג. מדי שנה מתקיימת במלון מרקו פולו פסטיבל בירה במיטב המסורת הבווארית, עם לא פחות מ-70,000 ליטר בירה, 7,500 מטר של נקניקיות, 30,000 כעכי פרצל והרבה מוזיקה וריקודים. החגיגה מתקיימת במשך 23 ימים ברציפות, מה שהופך אותה, לדברי הבעלים, למסיבה הכי ארוכה ביבשת.


פסטיבל הבירה הגרמני במלון מרקו פולו בהונג קונג

חוץ מבירה ונקניקיות, למלון יש עוד המון מה להציע: הוא נמצא במיקום מעולה, באזור העסקים והקניות של העיר, עם נוף נפלא לנמל ויקטוריה. יש בו כמה מסעדות מצוינות, והבר שלו מחזיק בשיא גינס בתור הבר שמגיש את המבחר הגדול בעולם של רום לסוגיו השונים. וכמובן שיש כאן גם בריכת שחייה, חדר כושר וספא.

להשוואת מחירים במלון Marco Polo בהונג קונג לחצו כאן >>

Ushuaia Ibiza Beach Hotel, איביזה, ספרד
האי הספרדי איביזה ידוע כבר שנים בתור אחד מיעדי המסיבות הפופולאריים באירופה. ואם כבר מגיעים לכאן, כדאי לבחור במלון המסיבות הכי לוהט באי, Ushuaia Ibiza Beach Hotel, שמארח די.ג'ייז מובילים מכל העולם כמו דיוויד גואטה, פטבוי סלים ומובי. המסיבות הפרועות מתקיימות בכל יום רביעי ליד הבריכה הענקית של המלון. בשאר השבוע אפשר ליהנות ליד הבריכה מתצוגות אפנה, הופעות ומסיבות אינטימיות יותר, שפתוחות בעיקר לאורחי המלון. בלאונג', שנמצא על גג המלון, אפשר ליהנות מהופעות של די.ג'ייז מלוות במופעי לייזר ופירוטכניקה.


הבריכה במלון באיביזה. המסיבות הכי לוהטות מתקיימות כאן (ראו למטה)

רצועת החוף היפה של המלון מכוסה במיטות שיזוף מפנקות ויש בה מסעדה ים תיכונית ובר שמגיש קוקטיילים נהדרים. בנוסף לאלה, יש במלון בריכה נוספת, שמעוצבת כאגם עם בר במרכזה, מסעדה יפנית ומסעדת סטייקים, בר אויסטרים וספא. אפילו אולפן הקלטות מקצועי יש במלון, שמיועד למוזיקאים מקצועיים וגם לאמנים חובבים שרוצים לחזור הביתה עם מזכרת מוזיקלית מהחופשה.

להשוואת מחירים במלון Ushuaia Ibiza Beach באיביזה לחצו כאן >>

40 Winks, לונדון
מלון 40 ווינקס לונדון לא דומה לשום דבר שראיתם. מעצב הפנים הבריטי המפורסם דיוויד קרטר הפך את ביתו הפרטי, ששוכן בבית היסטורי ואלגנטי מ-1717 במזרח לונדון, למלון קטן, וזאת אחרי שבמשך שנים הבית שימש כאתר מבוקש לצילומי אופנה. במלון יש שני חדרים בלבד, והם מעוצבים להפליא בסגנון אקלקטי.


סיפור לפני השינה במלון 40 ווינקס בלונדון

האווירה האמנותית היא חלק בלתי נפרד מהחבילה – רבים מאורחי המלון הם אמנים ואנשי תרבות (אם כי זהו אינו תנאי הכרחי), והאורחים נהנים מהופעות של שחקנים, מוזיקאים, מספרי סיפורים ועוד. לכל האירועים האלה האורחים מתבקשים להגיע בפיג'מות, ואם לא די בכך, במלון מתקיימת גם תחרות "כותונת הלילה הכי זוהרת", שמזכה את לובשה בפרס כספי נאה. מחירי הלינה במלון סבירים לחלוטין, בייחוד בעיר יקרה כלונדון, אבל כדאי להזמין מקום זמן רב מראש. אתר אינטרנט

The Pink Palace, קורפו, יוון
שילוב מיוחד של מלון והוסטל, שמושך קהל צעיר מכל העולם הודות למיקום הנהדר על שפת אחד החופים היפים בקורפו, הודות למחירים הזולים וגם הודות למסיבות הטוגה המפורסמות שמתקיימות מדי שבת בקיץ. המשתתפים לובשים טוגות ורודות, נהנים ממוזיקה יוונית וריקודים מסורתיים, שותים הרבה אוזו ושוברים צלחות.


מסיבת טוגות בפינק פאלאס. צעירים לא ישתעממו לרגע

גם בשאר השבוע לא משעמם כאן: תחרויות שתייה, מסיבת פיג'מות עם אוזו, ביר פונג (השלכת כדורי פינג פונג לספלי הבירה של הקבוצה המתחרה) ועוד הרבה פעילויות שמתאימות לקהל צעיר ורווי הורמונים. הבר של המלון פתוח 24 שעות ביממה ובשעות הלילה יש בו מסיבות ריקודים וערבי צ'יל אאוט.

להשוואת מחירים במלון Pink Palace בקורפו לחצו כאן >>

להשוואת מחירי מלונות בכל העולם >>

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.