תפריט עמוד

מלונות נפלאים בסוף העולם

עם כל הכבוד לטיסות ישירות וקצרות, לפעמים מתחשק לנסוע לסוף העולם, ואז להמשיך עוד קצת... לפניכם המלצות לעשרה מלונות מדהימים במיקומים מבודדים במיוחד. ולמרות הבידוד והמרחק, באף אחד מהם לא תצטרכו לוותר על טיפת פינוק או נוחות

הטיסות הזולות שצצות חדשות לבקרים הפכו את העולם לנגיש מאי פעם. אבל לפעמים לא בא לנפוש בכרתים או לטייל בדרום פולין, לפעמים מתחשק להתנתק מהכל, גם אם זה אומר לטוס לסוף העולם, ואז להמשיך עוד קצת… בשביל הבריחה המושלמת, צריך מלון מושלם, וזה בדיוק מה שתמצאו כאן: מלונות נפלאים, אשר ההגעה אליהם מורכבת ולא פשוטה, אבל בסופה תיהנו מניתוק מוחלט, בלי להתפשר על נוחות. חלונות ענקיים שמכניסים את הנוף לחדר, בריכות טבילה פרטיות, ארוחות שף ובטלר אישי הם חלק ממה שמצפה לכם במלונות הללו שבסוף העולם.

Fogo Island Inn, ניו פאונדלנד, קנדה

למרות שהשם נשמע כאילו האי הזה נמצא בדרום האקיינוס השקט, למעשה האי פוגו (Fogo) ממוקם באוקיינוס האטלנטי סמוך לחוף הצפוני-מזרחי של פרובינציית ניופאונדלנד ולברדור, בקצה המזרחי של קנדה. על האי, שבו חיים פחות מ-3,000 תושבים, מרביתם דייגים, נמצא מלון חלומי, הממוקם על חוף סלעי. Fogo Island Inn עומד על כלונסאות, מה שמאפשר לאורחים להשקיף על הנוף מלמעלה. יש בו 29 סוויטות, שבכל אחת מהן חלונות הנמתחים מהרצפה ועד התקרה ומכניסים לחדר את הים והשמיים. בחדרים יש אח שכיף להתכרבל לצדו בימים קרים. כל הפריטים, מהרהיטים ועד המצעים, עשויים מחומרים טבעיים, רובם בעבודת יד של תושבי האי. בקומה העליונה של המלון יש ספרייה, חדר קריאה, חדר כושר וקולנוע, ועל הגג תמצאו סאונות והוט טאב.

מלון Fogo עומד בדד על כלונסאות בחוף סלעי  | צילום: Paddy Barry Original

מלון Fogo עומד בדד על כלונסאות בחוף סלעי  | צילום: Paddy Barry Original

מה עושים בסביבה? האי מציע כמה מסלולי הליכה יפים, אפשר לצאת לשייט כדי לצפות בלווייתנים, לקטוף פירות יער, לבקר בבתים היסטוריים הפתוחים לציבור ובכמה מוזיאונים נחמדים, בהם המוזיאון הארץ השטוחה (Museum of the Flat Earth), המוקדש להיסטוריה של אגודת הארץ השטוחה הקנדית (כן, כן, אנשים המאמינים שכדור הארץ שטוח!). בחורף אפשר ליהנות מסקי, החלקה על הקרח, הליכה בנעלי שלג וטיולים באופנועי שלג.

איך מגיעים? המסע מתחיל בטיסה מישראל לטורונטו, משם בטיסת המשך להליפקס. מהפליקס תופסים טיסה נוספת לנמל התעופה של גנדר (Gander) בלברדור. מגנדר ניתן לטוס בהליקופטר לפוגו או לנסוע לפרוול (Farewell) ומשם לשוט במעבורת למלון. אתר המלון

חדר במלון Fogo. חלונות ענקיים מכניסים את הנוף לחדר | צילום: Original_AlexFradkin

חדר במלון Fogo. חלונות ענקיים מכניסים את הנוף לחדר | צילום: Original_AlexFradkin

Pikaia Lodge, איי גלפגוס

איי גלפגוס, המרוחקים כאלף ק"מ מחופי אקוודור, מפורסמים בעיקר בזכות המגוון המרשים של בעלי חיים אנדמיים, כלומר כאלה החיים אך ורק באיים. רוב המטיילים מגיעים לגלפגוס בשייט, לנים על האנייה ויורדים לטיולי חוף. אם אתם מעדיפים ליהנות מבדידות מזהרת, לצד בעלי החיים הייחודיים, נסו את Pikaia Lodge הממוקם בראש גבעה באי סנטה קרוז, האי המרכזי בארכיפלג. המלון, השוכן בתוך שמורה מיוערת, משקיף על נופים געשיים ועל האיים השכנים. בקרבתו יש שבילי הליכה המאפשרים לצפות מקרוב בצבי הענק החיים בשמורה. המלון האקולוגי כולל 14 וילות הפזורות במישורי עשב. האורחים נהנים מבריכת אינפיטי המשקיפה על הנוף, מסעדת שף, מרתף יינות, בר וספא.

סוויטה עם בריכה פרטית ב-Pikaia Lodge | הצילום באדיבות Pikaia Lodge

סוויטה עם בריכה פרטית ב-Pikaia Lodge | הצילום באדיבות Pikaia Lodge

מה עושים בסביבה? מטיילים בשמורה הסמוכה, יוצאים לשייט בין איי גלפגוס ביאכטה פרטית של המלון, משנרקלים וצופים בפינגווינים, איגואנות ימיות ושאר בעלי החיים האופייניים לאי.

איך מגיעים? המסע נפתח בטיסה לקיטו, בירת אקוודור (דרך יעדים מרכזיים באירופה או צפון אמריקה). משם טסים לגוואיאקיל (Guayaquil), שם עולים על על מטוס לאי בלטרה (Baltra), אחד האיים בארכיפלג גלפגוס, ממנו ניתן לשוט במעבורת לאי סנטה קרוז, שם נמצא הלודג'.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

Pikaia Lodge שוכן בתוך שמורת טבע עם שבילי הליכה רבים | צילום: באדיבות Pikaia Lodge

Pikaia Lodge שוכן בתוך שמורת טבע עם שבילי הליכה רבים | הצילום באדיבות Pikaia Lodge

Explora Rapa Nui, אי הפסחא

קשה לחשוב על מקום מבודד יותר מאשר אי הפסחא, הממוקם במחצית הדרך בין צ'ילה (לה הוא שייך) ופולינזיה הצרפתית, כך שאם אתם רוצים להתרחק באמת, מלון Explora Rapa Nui הוא בחירה מצוינת. במלון האקולוגי יש 30 חדרים מרווחים, שמספקים שקט, פרטיות ותצפית מרהיבה על האוקיינוס השקט והנופים הייחודיים של האי. במלון יש מסעדה, בר, ספא ובריכה, והשהות כאן כוללת את הארוחות ומגוון פעילויות ברחבי האי.

מלון Explora Rapa Nui. קשה לחשוב על מיקום מבודד מזה | צילום: באדיבות Explora

מלון Explora Rapa Nui. קשה לחשוב על מיקום מבודד מזה | הצילומים באדיבות Explora

מה עושים בסביבה? אפשר לצאת לטיולי הליכה או רכיבה על אופניים ברחבי האי, בין הרי געש, אגמים וחופים מצוקיים, להכיר את התרבות האופיינית, ולטייל באתרים בהם נמצאים פסלי האבן המסתוריים.

איך מגיעים? מתחילים בטיסה אל סנטיאגו דה צ'ילה (טיסת קונקשיין דרך יעדים שונים באירופה או צפון אמריקה), משם טסים במשך כחמש שעות לאי הפסחא. המלון נמצא כרבע שעה נסיעה משדה התעופה הבינלאומי.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

החדרים במלון Explora Rapa Nui מספקים שקט, פרטיות ונוף נפלא | צילום: באדיבות Explora

החדרים במלון Explora Rapa Nui מספקים שקט, פרטיות ונוף נפלא

Southern Ocean Lodge, האי קנגורו, אוסטרליה

האי קנגורו הוא האי השלישי בגודלו באוסטרליה, והוא מצטיין בטבע פראי ולא מקולקל ובמגוון של בעלי חיים אנדמיים. עולם החי באי כולל חיות כיס דוגמת קנגורו, קיפודן וברווזן, יונקים ימיים כמו אריות ים וכלבי ים ועוד, והנופים כוללים חופים מיוערים, צוקי אבן גיר ומפרצים קסומים. Southern Ocean Lodge הוא לודג' אקולוגי הממוקם על צוק בחוף הדרומי-מערבי של האי, בין שני פארקים לאומיים, ומציע נופים עוצרי נשימה לאוקיינוס השקט. במלון יש 21 סוויטות מרווחות  ומאובזרות בקפידה, בכולן שולט הצבע הלבן ויש להן חלונות פנורמיים שמשקיפים לנוף.  במלון יש ספא עטור שבחים, מסעדה ובר. אורחי המלון נהנים מסיורי הליכה מודרכים ופעילויות חינמיות נוספות בחיק הטבע.

Southern Ocean Lodge ממוקם בין יער לים

Southern Ocean Lodge ממוקם בין יער לים

מה עושים בסביבה? מטיילים ברחבי האי, צופים בכלבי ים, קנגורו, וואליבי וקואלות. אפשר לצאת לטיולי אופניים, לשוט בקיאקים וליהנות מהחופים היפים.

איך מגיעים? ראשית יש להגיע לסידני, לרוב בטיסת קונקשיין דרך בנגקוק או הונג קונג. מסידני יש לטוס לעיר אדלייד ומשם בטיסה נוספת לאי. אפשר גם לנסוע לעיר קייפ ג'רביס (Cape Jervis), המרוחקת כשעתיים נסיעה מאדלייד ומשם לקחת מעבורת, השטה כ-45 דקות לאי קנגורו. הלודג' מרוחק כ-50 דקות נסיעה משדה התעופה או שעה וחצי מהנמל אליו מגיעות המעבורות.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

סוויטה עם נוף ב-Southern Ocean Lodge

סוויטה עם נוף ב-Southern Ocean Lodge

Motu Teta, טהיטי

אם פנטזיית החופשה המושלמת שלכם כוללת רביצה על ערסל על חוף מושלם באי פרטי, מלון Motu Teta בטהיטי הוא בפירוש המקום בשבילכם. המלון שוכן על אי פרטי זעיר, שנושא את אותו שם, עם תפאורה מושלמת של חול לבן, מי טורקיז צלולים ועצי דקל תמירים. על האי כולו יש בסך הכל וילה אחת ובונגלו אחד. הבונגלו מעוצב בסגנון פולינזי טיפוסי ובו מרפסת גדולה המשקיפה לים, שנמצא במרחק צעדים ספורים מהחדר. אם אתם מגיעים עם המשפחה תוכלו ללון בווילה רחבת ידיים שמתאימה לשישה אורחים. שף פרטי יכין לכם ארוחות גורמה של דגים ופירות ים, שתוכלו לאכול בשולחן שנערך במיוחד עבורכם על החוף, סמוך לקו המים. האירוח הוא על בסיס הכל כלול: הוא כולל לינה, שלוש ארוחות ביום, משקאות (גם אלכוהוליים), פעילויות של ספורט ימי, שף פרטי, העברות משדה התעופה ומגוון פעילויות וטיולים בהדרכת מדריך טיולים פרטי. .

בתוך הצמחייה הטרופית מסתתרים הבונגלו והווילה של Moto Teta

בתוך הצמחייה הטרופית מסתתרים הבונגלו והווילה של Moto Teta

מה עושים בסביבה? גלישה, דייג, צלילה, חתירה בקיאק ושייט באחת משש הסירות הפרטיות של המלון.

איך מגיעים? הדרך הקצרה ביותר (באופן יחסי, כמובן) היא להגיע לפפיטה, בירת טהיטי, בטיסה בת שמונה שעות מלוס אנג'לס או בטיסה בת 12 שעות מניו יורק. משם יש לקחת טיסה נוספת לאטול רנגירואה (Rangiroa) ואז להמשיך בשייט של שעה וחצי עד למוטו טטה. אתר המלון

בונגלו בעיצוב פולינזי טיפוסי במוטו טטה

בונגלו בעיצוב פולינזי טיפוסי במוטו טטה

Phinda Private Game Reserve, דרום אפריקה

שמורת הספארי הפרטית פינדה (Phinda) משתרעת על שטח של למעלה מ-230 אלף דונם בחוף המזרחי של דרום אפריקה. בשטח העצום הזה יש סוואנות ונהרות וחיים בו אריות, נמרים, פילים, קרנפים ומאות מיני ציפורים. בשמורה יש כמה לודג'ים בלב הטבע הפראי. אחד המבודדים שבהם הוא and Beyond Phinda Vlei Lodge. הלודג' הרומנטי ממוקם בקצה היער, מול אזור ביצות פתוח, ומבטיח תצפית בלתי פוסקת על חיי הבר של השמורה. מהמיטה או מבריכת הטבילה הפרטית תוכלו לצפות בנחת בזברות, קופים וציפורים. בלודג' יש שש סוויטות המעוצבות בהשראה קולוניאלית, עם ריהוט עתיק, מיטות אפריון ואמבט בחלל החדר. במבנה המרכזי יש ספרייה, מסעדת גורמה ובר.

קסם קולוניאלי ב-Phinda Vlei Lodge

קסם קולוניאלי ב-Phinda Vlei Lodge

לודג' נוסף באותה שמורה הוא andBeyond Forest Lodge, שבו יש קוטג'ים עם חלונות מהרצפה עד התקרה בלבו של יער טבעי. מחיר האירוח כולל שני טיולי ספארי מדי יום, סיורי הליכה מודרכים, שירות  של באטלר אישי ועוד.

קוטג' בלב היער ב-Phinda Forest Lodge

קוטג' בלב היער ב-Phinda Forest Lodge

מה עושים בסביבה? טיולים ברכבי ספארי ברחבי השמורה לצפות בבעלי החיים, התנדבות בתכנית לשימור פילים, סיורי הליכה בעקבות קרנפים, מפגש עם תושבי הכפרים המקומיים.

איך מגיעים? באופן יחסי, ההגעה לכאן פשוטה: טסים ליוהנסבורג ומשם טסים לשדה התעופה הפרטי של שמורת פינדה.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

Desroches Island Resort, סיישל

על אי פרטי בארכיפלג סיישל, בלב האוקיינוס ההודי, ניצב בדד מלון Desroches Island Resort מרשת היוקרה Four Seasons. כאן תוכלו ליהנות מכל התענוגות שיש לסיישל להציע, הרחק מההמונים. באי יש 14 ק"מ של חופים לבנים חלומיים ועטורי צמחייה טרופית, שוניות אלמוגים ססגוניות ושמורה של צבי ענק. הלינה היא בווילות מרווחות ומעוצבות להפליא, עם חלונות ענק המשקיפים לאוקיינוס. הווילות נבדלות זו מזו – בחלקן יש מקלחת חיצונית בנוסף לפנימית, באחרות יש בריכת טבילה וערסל בין העצים. בריכת המלון משקיפה לים ויש כאן גם מועדון צלילה, מגרש טניס, שתי מסעדות, בר, ספא ובקתת יוגה.

חדר מקסים ב-Desroches Island Resort, על אי פרטי בסיישל | צילומים באדיבות Four Seasons

חדר מקסים ב-Desroches Island Resort, על אי פרטי בסיישל | הצילומים באדיבות Four Seasons

מה עושים בסביבה? נחים על החוף, שוחים, גולשים, צוללים ויוצאים לטיולי שייט לצפייה בדולפינים וביקור באיים האחרים בארכיפלג.

איך מגיעים? בטיסה למאהה, בירת סיישל, דרך יעדים באירופה (למשל פריז), ומשם בטיסה פנימית נוספת לאי Desroches.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

לאכול על חוף הים, מול השקיעה - היש רומנטי מזה? מסעדה ב-Desroches Island Resort

לאכול על חוף הים, מול השקיעה – היש רומנטי מזה? מסעדה ב-Desroches Island Resort

Hotel Arctic, אילוליסאט, גרינלנד

העיירה הציורית אילוליסאט (ilulissat), שמשמעות שמה הוא "קרחונים", נמצאת כ-200 ק"מ מצפון לחוג הארקטי, במפרץ יפהפה בחוף המערבי של גרינלנד. הנופים המושלגים ומזחלות רתומות לכלבים הם עניין שבשגרה כאן. מלון ארקטיק (Hotel Arctic) מציע חווית לינה יוצאת דופן באיגלו ממתכת, עם תצפית מהפנטת על קרחונים. מי שמעדיף חדר סטנדרטי יותר, יכול ללון באחת הסוויטות המרווחות עם חלונות פנורמיים לנוף. בשונה ממקומות אחרים ברשימה הזו, המלון הזה אמנם ממוקם במה שניתן לכנות "סוף העולם", אבל הוא אינו מבודד מהעיירה, כך שתוכלו ליהנות מארוחה באחת המסעדות או בתי הקפה המקומיים.

איגלו מול נופי קרחונים במלון Arctic

איגלו מול נופי קרחונים במלון Arctic

מה עושים בסביבה? טיולי הליכה בנופים מהפנטים, טיפוס על קרחונים, חתירה בקיאק ימי, טיול במזחלת כלבים, שייט במפרץ דיסקו, שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, אירוח בבתי מקומיים ומפגש עם התרבות האינואיטית.

איך מגיעים? בשלב הראשון יש לטוס לרייקיאוויק, בירת איסלנד, או לקופנהגן, בירת דנמרק (אם לא מצאתם טיסה ישירה מישראל, תוכלו לטוס דרך יעדים שונים באירופה). משם ממשיכים בטיסה ל-Kangerlussuaq שבגרינלנד, ומשם בטיסה נוספת בת 45 דקות לאילוליסאט. המלון סמוך לשדה התעופה וההסעה משדה התעופה ואליו כלולה במחיר.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

Banyan Tree Ringha, יונאן, סין

מלון Banyan Tree Ringha מסתתר בחבל יונאן, בגובה 3,200 מטר מעל פני הים, מוקף בנוף מדהים של פסגות מושלגות, יערות אורנים, אגמים קרחוניים ונהרות עוצמתיים. מבני המלון מעוצבים כבתי חווה טיבטיים טיפוסיים, כשהאורחים לנים בווילות רחבות ידיים. על אף העיצוב הכפרי האותנטי, עם הרבה עץ כהה, הווילות גדושות בפינוקים, כמו אמבט עץ מסורתי באמצע החדר ומרפסת עם מיטות שיזוף שמשקיפות על הנוף המקסים. פודיז ייהנו מארוחות משובחות על טהרת המטבח המקומי, חלקן מוגשות ביורט מונגולי. בנוסף, האורחים יכולים לבחור בין מגוון טיולים ופעילויות בטבע, ובסיומו של יום גדוש בפעילויות אפשר להתפנק בספא של המלון.

 תושבים מקומיים חוצים גשר ליד מלון Banyan Tree Ringha

תושבים מקומיים חוצים גשר ליד מלון Banyan Tree Ringha | הצילומים באדיבות Banyan Tree

מה עושים בסביבה? רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים, טיולים רגליים, שיעורי בישול, ביקור במקדשים בודהיסטים, אירוח בכפרים טיבטיים והשתתפות בפסטיבלים מקומיים.

איך מגיעים? בטיסה לבייג'ינג ומשם בטיסה פנימית לנמל התעופה Shangri-La Diqinq Airport שבחבל יונאן, שם יחכה לכם נהג מטעם המלון שיסיע אתכם בדרך נופית בנסיעה האורכת כארבעים דקות.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

חדר זוגי ב-מלון Banyan Tree Ringha. עיצוב מסורתי, בלי לוותר על פינוקים ונוחות עכשווית

חדר זוגי ב-מלון Banyan Tree Ringha. עיצוב מסורתי, בלי לוותר על פינוקים ונוחות עכשווית

Four Seasons Golden Triangle, תאילנד

במפגש הגבולות בין תאילנד, בורמה ולאוס, על גדות נהר המקונג, מוקף ביערות עבותים, מסתתר מחנה האוהלים הכי מפנק שאפשר לדמיין. במתחם יש 15 אוהלים עם קסם קולוניאלי, מצוידים במאווררים, אמבט, כורסאות עץ ועור והוט טאב על הדק החיצוני. האירוח במקום הוא על בסיס הכל כלול: שלוש ארוחות ביום, טיפולי ספא ומשקאות אלכוהוליים.

Four Seasons Golden Triangle. לינה באוהל מעולם לא היתה מפנקת יותר | הצילום באדיבות Four Seasons

Four Seasons Golden Triangle. לינה באוהל מעולם לא היתה מפנקת יותר | הצילום באדיבות Four Seasons

מה עושים בסביבה? אפשר לרכוב על פילים, לצפות בציפורים, לשוט על המקונג ולפגוש את שבטי ההרים המקומיים.

איך מגיעים? ראשית יש לטוס לבנגקוק ומשם לקחת טיסה פנימית לצ'יאנג מאי. נסיעה של ארבע שעות דרך יערות גשם וכפרים מבודדים תוביל אתכם למלון.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

בתמונה הפותחת: Desroches Island Resort, על אי פרטי בסיישל | הצילום באדיבות רשת Four Seasons
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.