תפריט עמוד

מלונות אופניים מומלצים

מלונות אופניים הם טרנד שצובר תאוצה לא רק באירופה ובצפון אמריקה, אלא גם בישראל. המלצות לכמה מלונות בארץ ובעולם שבהם איש לא יעקם פרצוף כשתצעדו עם האופניים ללובי. ויש גם הצעות למסלולי רכיבה

אחרי שכה רבים גילו את סוד הקסם של רכיבה על אופניים – זהו עיסוק בריא, ספורטיבי, ידידותי לסביבה וזול באופן יחסי (ודאי בהשוואה לנסיעה במכונית), זאת הייתה רק שאלה של זמן עד שיצוצו מלונות המיועדים לרוכבי אופניים. ובאמת, היש טוב מלחזור בתום מסלול רכיבה ארוך ומאתגר למקום שבו האופניים יזכו ליחס מפנק לא פחות מאשר השרירים התפוסים שלכם? מלונות אופניים פופולריים מאוד באירופה ובצפון אמריקה, שם ספורט הרכיבה תופס מקום של כבוד, ובשנים האחרונות הטרנד הזה הגיע גם לישראל. לרוב לא מדובר במלונות פאר, אלא באכסניות נעימות וחמימות, שמספקות לרוכבים שירותי דרך נחוצים, הדרכה ועצות מקצועיות, הצעות למסלולי רכיבה וחדרים פשוטים ונוחים ללינת לילה טובה. והכי חשוב – איש לא יעקם פרצוף אם תיכנסו עם האופניים ללובי.

רוכבים במלון אופניים בעיר האיטלקית ריקיונה, מרימים כוסית בסיום הטיול

מלונות אופניים בישראל

בישראל יש שני מלונות שמיועדים בראש וראשונה לרוכבי אופניים – האחד בכפר תבור והשני במצפה רמון, ומספר מלונות וצימרים שניתן להגדירם כידידותיים לאופניים. הנה כמה מהם:

HooHa – בית לרוכבי אופניים
מלון האופניים הראשון שנפתח בישראל הוא מקום אינטימי וחמים, שנמצא בשכונת מגורים בכפר תבור, מוקף בנופים פסטורליים של הגליל התחתון. בעלי הבית, הדס ודרור נבו, עזבו בית במרכז הארץ ועבודות מכניסות בווטרינריה (היא) ובמחשבים (הוא) לטובת אהבת האופניים. בעתיד הם מתכננים לפתוח רשת של בתי הארחה לרוכבי אופניים, אבל עד שהחלום הזה יתגשם הם מטפחים את המלון הנעים שלהם ועוזרים לפתח רשת של שבילי רכיבה באזור שלהם. המלון מציע חדרים ברמות שונות, כולל חדר ללינה משותפת של קבוצות רוכבים, ושירותים רבים המיועדים לרוכבים.

חצר מלון HooHa  בכפר תבור, הסנונית הראשונה בארץ

שירותים מיוחדים לרוכבי אופניים: ארוחת בוקר מותאמת מבחינה תזונתית לרוכבים ומוגשת משעות בוקר מוקדמות לטובת הממהרים לצאת לדרך; חדר מסאז'ים שבו אפשר לקבל עיסוי לשחרור שרירים תפוסים, מחסן לשמירת אופניים, השכרת אופניים מקצועיים לשטח ולכביש, פינת ניקוי וטיפולים לאופניים, חדר כביסה. המלון מספק מגוון שירותים בשטח, כגון ארגון טיולי שטח או כביש עם רכב מלווה ומזון, הסעות לנקודת ההתחלה של המסלול ואיסוף בתום הרכיבה, הדרכות וקורסים לרכיבת שטח וכביש על ידי מדרכים מקצועיים, שירות תיקונים בשטח ואספקת אופניים חלופיים במקרה של תקלה.

איפה רוכבים? המלון נמצא באזור מקסים וירוק המציע מגוון רחב של מסלולי רכיבה מסוגים שונים ולרוכבים ברמות שונות, גם לילדים. חלק מהמסלולים מתחילים ישירות מהמלון ומסתיימים בו, אחרים דורשים נסיעה קצרה במכונית (אפשר להיעזר בשירותי ההסעה של המלון, בתוספת תשלום).

מסלולים לדוגמה:
מכפר תבור לכפר קיש – מסלול מעגלי קל, באורך שישה ק"מ, שיוצא מהמלון וחוזר אליו. רכיבה בשבילי כורכר מהודקים המתאימה לכל המשפחה, גם לרוכבים לא מנוסים. כשעה עד שעה וחצי רכיבה בין מטעי זיתים ושדות חקלאיים.
רמת סירין – מסלול מעגלי בינוני, באורך 30 ק"מ, באזור שבין נחל קמה לרכס יבנאל. רכיבה בדרכי עפר, רובן טובות, הכוללת עליות. המסלול מתאים לרוכבים ברמה טובה, גם למשפחות שחבריהן יודעים לרכוב.

רוכבים באזור כפר תבור, בין מטעים ושדות | הצילום באדיבות HooHa

כמה משלמים? מ-150 שקל לאדם ללילה למיטה בחדר משותף ועד 750 שקל לזוג ללילה בסוויטה. המחיר כולל ארוחת בוקר; תוספת תשלום בסופי שבוע. השכרת אופניים (כולל קסדה, בקבוק לשתיים, משאבה וערכת תיקונים): אופני כביש 90 שקל לחצי יום, 120 שקל ליום שלם; אופני שטח 70 שקל לחצי יום, 90 שקל ליום שלם. יש גם חבילות הכוללות לינה, אופניים, ציוד ומפת מסלולים.
אתר אינטרנט

IBike
מלון רוכבים הממוקם בשני האנגרים משופצים בכניסה הצפונית של מצפה רמון. במקום שבעה חדרי אירוח זוגיים (בתכנון הוספת יחידות משפחתיות, בית קפה וחנות אופניים), וניתנים בו שירותים נרחבים לרוכבי אופניים. בעלי המקום, אביבה ומנחם שרייבר, בפרק ב' של החיים החליטו לעזוב משרות מכניסות וחיים נוחים בהרצליה לטובת מימוש אהבות נושנות. מלבד אירוח, הכולל לינה וארוחות בריאותיות, הם מציעים לאורחים מסלולי רכיבת שטח ברכיבה עצמית או בלווי מדריך בנופים עוצרי נשימה של המכתשים והמדבר. במקום מתקיימות פעילויות רבות בתחום רכיבת אופניים, כולל סדנאות והרצאות.

חדר האוכל במלון IBike במצפה רמון

שירותים מיוחדים לרוכבי אופניים: סדנאות, הרצאות וקורסים לרוכבים. לדוגמה: הרצאה בנושא ניווט GPS, סדנת רכיבה בזוגות, סדנה לטיפול באופניים ועוד ועוד. הצעות למסלולים ברכיבה עצמית, מסלולים מודרכים, שירותי הקפצה אל המסלול וממנו, שירות תיקונים ותמיכה טכנית ולוגיסטית לרוכבים. תפריט צמחוני מגוון ובריאותי, שכולל ארוחת בוקר וארוחת ערב מלאות, ולמי שלא נמצא בשטח יש גם ארוחת צהריים קלה. אפשר להזמין עיסויים וטיפולים לשרירים תפוסים.

איפה רוכבים? אזור מצפה רמון הוא גן עדן לאוהבי רכיבת שטח מאתגרת בנופי מדבר קדומים. אפשר לצאת לרכיבה עצמאית, ויש גם מסלולים שאינם מסומנים ונדרש עבורם מדריך מלווה (המלון מספק מדריך מנוסה).

מסלולים לדוגמה:
• בין המסלולים המודרכים יש מסלול נחמד לאורך המצוק בדרך הפסלים, ירידה לחאן בארות דרך מעלה מחמל או דרך מעלה נוח, ומסלול מעגלי יפה בתוך המכתש, שמתחיל מחאן בארות דרך נחל ארדון לכיוון עין סהרונים וחוזר דרך מעלה דקלים (עלייה אתגרית).

• במסלולים לרכיבה עצמית רוכבי שטח מיומנים ייהנו במיוחד ממסלול באגן הניקוז של נחל ניצנה, שיוצא ממצפה רמון לכיוון צפון, לאורך של כ-30 ק"מ ברמת קושי קשה. המסלול עתיר סינגלים טכניים.

רכיבה אתגרית באזור מצפה רמון | הצילום באדיבות IBike

כמה משלמים? 490 שקל ללילה לחדר באמצע השבוע, 590 שקל בסוף שבוע, כולל ארוחת בוקר. השכרת אופניים וקסדה – 70 שקל ליום לאורחי המלון, 80 שקל ליום למי שאינו מתארח במלון. מדריך מלווה – 600-300 שקל בהתאם לאורך המסלול ולגודל הקבוצה.
אתר אינטרנט

פונדק רמון
פונדק רמון, המשתייך לרשת ישרוטל, הוא מלון ארבעה כוכבים שרחוק מאוד מהדימוי המוכר והסטנדרטי. המלון שוכן בלב מצפה רמון, בשני שיכונים חסרי חן שהוסבו למלון מדברי ייחודי. המראה החיצוני לא מושך במיוחד, אבל בפנים האווירה נעימה להפליא. בקומת הכניסה יש לובי רחב ידיים, עם פינת מרבץ-ישיבה מסביב לאח עצים (בחורפים קר כאן מאוד), יש גם בריכה מקורה ומחוממת וסאונה לטובת הזקוקים לרגיעה נוספת. המלון משמש בסיס יציאה לטיולי שטח במכתש רמון – ברגל, על אופניים, על גמלים ובג'יפים, באופן עצמאי או בלוויית מדריכים.
יש כמה סוגי חדרים, והמבנה של כולם מאפשר להכניס לתוכם אופניים (שימו לב, במלון בן ארבע הקומות אין מעליות).

הלובי בפונדק רמון. ידידותי לרוכבי אופניים

שירותים מיוחדים לרוכבי אופניים: מדריך אופניים מנוסה עומד לרשות האורחים לייעוץ והכוונה, אפשר גם לשכור את שירותיו לסיור רכיבה מודרך; מפת כיס הכוללת מידע ומסלולי רכיבה ייחודיים שהוכנו במיוחד לאורחי המלון; מקום לטיפול באופניים לאחר הרכיבה, עם אפשרות לשטיפה ולתיקון האופניים; ערכת יציאה לשטח, הכוללת פאואר ג'ל, חטיפי אנרגיה ומשקאות איזוטוניים; חדר כביסה בשירות עצמי; אפשרות להזמין עיסוי לאחר הרכיבה.

איפה רוכבים? רכיבת שטח באזור המכתשים, בנופי בראשית קסומים.

מסלול לדוגמה:

• שביל החוות והמצוק – מסלול באורך כ-15 ק"מ, מתאים לרוכבים מתחילים ולמשפחות רוכבות (לא מתאים לילדים קטנים). משך המסלול כשלוש שעות. המסלול יוצא מפונדק רמון, עובר ליד חץ וקשת, שטחי המרעה של חוות האלפקות, שטחי חקלאות חדשים ביובלי נחל צין, סוכה במדבר, ובתצפית מרהיבה על מכתש רמון. המסלול כולל קטעי רכיבה קצרים על כביש.

כמה משלמים? סטודיו מ-510 שקל ללילה באמצע השבוע, מיני סוויטה מ-575 שקל ללילה באמצע השבוע, סוויטה מ-640 שקל ללילה באמצע השבוע. בסופי שבוע ובעונת השיא המחירים עולים.
אתר אינטרנט

מסלול אופניים בנופי מדבר קדמוניים | הצילום באדיבות פונדק רמון

מלון כפר גלעדי
מלון קיבוצי ותיק בגליל העליון המשקיף על נופים נפלאים של הרי נפתלי, עמק החולה והגולן. המלון מוקף במדשאות שילדים ישמחו לרוץ ולהתגלגל עליהן, אבל עם כל הטבע היפה במרחק הליכה או רכיבה על אופניים, סביר להניח שלא תישארו יותר מדי זמן בסביבת החדר. במלון
168 חדרים ברמות שונות – מחדרים זוגיים פשוטים ועד סוויטות בנות שני חדרים.

שירותים מיוחדים לרוכבי אופניים: לרשות אורחי המלון עומדים אופניים לשימוש חופשי בשטח הקיבוץ; לחפצים לצאת לטיולי אופניים באזור, המלון עובד עם "מפגש האופניים" בבית הלל, שמספק ציוד ושירותי דרך מקצועיים – השכרת אופניים מקצועיות, שירותי חילוץ ותיקונים בשטח, מסלולי רכיבה ייחודיים ברמות קושי שונות, אפשרות לליווי של מדריך מוסמך. במלון יש מקום אחסון בטוח לאופניים וניתנות הנחות לטיפולי ספא להרפיית שרירים תפוסים אחרי הרכיבה.

מלון כפר גלעדי. לרכוב בשטח הקיבוץ או להרחיק לנחלי הגליל

איפה רוכבים? באחד האזורים הירוקים ושופעי המים בארץ. במרחק נסיעה קצרצרה מהמלון נמצאים כמה מהנחלים היפים ביותר, בהם נחל חרמון (הבניאס) ונחל שניר (החצבני), ויש גם מסלולי רכיבה לאורך נהר הירדן. בין המסלולים שהוכנו במיוחד לאורחי המלון יש שני מסלולים קלים שמתאימים למשפחות, באורך של 10 ק"מ כל אחד:
• מסלול לנחל חרמון, הכולל רכיבה של ארבעה קילומטרים בדרך עפר לאורך הנחל.
• מסלול לנחל שניר, שכולל רכיבה בכביש שירות ובדרך עפר על גדת נחל שניר. בשני המסלולים מומלץ לעצור לאורך הדרך למנוחה בצל העצים ולשכשוך במים הצלולים והקרירים.

• לרוכבים מנוסים, המחפשים אתגרים, מוצע מסלול סובב כפר גלעדי, 30 ק"מ של רכיבת שטח הכוללת סינגלים טכניים ומעברים קשים.

כמה משלמים? חדר זוגי החל מ-500 שקל ללילה כולל ארוחת בוקר, סוויטה החל מ-1,000 שקל לילה כולל ארוחת בוקר. השכרת אופניים דרך "מפגש האופניים" בבית הלל – 50 שקל עד ארבע שעות, 75 שקל עד שמונה שעות; סיורים מודרכים בשבתות – 65 שקל לרוכב.
אתר אינטרנט

טיולי אופניים בגליל העליון עוברים באזורים ירוקים ולצד נחלים שופעי מים | הצילום באדיבות מפגש האופניים, בית הלל

מלונות אופניים בחו"ל

ריקונה, איטליה

העיירה ריקיונה בצפון-מזרח איטליה נחשבת ל"מכה" של מלונות האופניים. עשרה בתי מלון ברחבי העיירה התאגדו לרשת הנקראת ריקיונה בייק הוטלס (Riccione Bike Hotels), והם מספקים שירותים מיוחדים לרוכבי אופניים, החל בהשכרת אופניים ומסלולים מודרכים ועד מזון מיוחד לספורטאים וחדרי כושר מצוידים. רוב המלונות ברשת מדורגים כשלושה כוכבים, יוצא דופן הוא מלון בלוודיר (
Belvedere Bike Hotel) בן ארבעת הכוכבים, שמציע חבילת אירוח מושלמת לרוכבים ולבני משפחותיהם.

במשך שישה חודשים בשנה, בתקופת האביב והסתיו, המלון מארח אך ורק רוכבי אופניים, וגם בשאר השנה מושם דגש רב על רכיבה ועל פעילות ספורטיבית. בנוסף למסלולי רכיבה ורכיבות מודרכות, אפשר להשתתף בפעילויות ספורטיביות דוגמת התעמלות במים וצעידות; יש בריכת שחייה גדולה מחוממת ומרכז ספא גדול ומושקע עם מגוון רחב של טיפולים, סאונות, אמבטיות מלחים וחמאם תורכי; המזון מוגש במזנונים והוא מורכב ממוצרים מקומיים איכותיים ומותאם לצרכי ספורטאים.

מלון בלוודיר. באביב ובסתיו המלון מארח אך ורק רוכבי אופניים

שירותים מיוחדים לרוכבי אופניים: המלון מציע חבילת אירוח מיוחדת לרוכבי אופניים הכוללת ארוחת בוקר מותאמת לספורטאים, ארוחת צהריים ארוזה לזמן הרכיבה, מזנון קל לחוזרים מהרכיבה בשעות אחר הצהריים וארוחת ערב הכוללת מים מינרלים ויין ללא הגבלה. יש שירותי השכרת אופניים, חדר אחסון מאובטח, שירותי כביסה בחינם לבגדי הרוכבים, תמיכה טכנית ותיקונים ועוד. בעונת הרכיבה (מרץ עד אמצע יוני וספטמבר עד סוף אוקטובר) יש חמישה סיורים מודרכים יומיים שמותאמים לרמות שונות.

איפה רוכבים? ריקיונה נמצאת לחוף הים האדריאטי ובסביבתה אפשר למצוא חופים מקסימים לצד גבעות ירוקות, כפרים ציוריים ועיירות עתיקות, ומסלולי הרכיבה עוברים בין כל אלה. בין המסלולים שיוצאים מהמלון אפשר למצוא מסלול נינוח לרוכבים מתחילים ולמשפחות, מסלולים נופיים באורכים משנים, מ-18 ק"מ ועד 50 ק"מ, מסלולי שטח שנעים מאורך של 20 ק"מ ועד 120 ק"מ ומסלול תחרותי לאורך של 100 ק"מ.

רכיבה באזור ריקיונה. לרכוב בין גבעות ירוקות, כפרים ציוריים וערים עתיקות

כמה משלמים? מ-72 אירו ללילה לאדם בחדר סטנדרטי בתחילת עונת הרכיבה. האירוח כולל לינה, שתי ארוחות מלאות וארוחת צהריים ארוזה. השכרת אופניים מקצועיות 45-25 אירו ליום, 270-160 אירו לשבוע.
אתר אינטרנט

מון-דור, צרפת
העיירה הפסטורלית מון-דור (Mont-Dore) נמצאת באזור הררי יפהפה בחבל אברון שבמרכז צרפת, והיא מהווה גן עדן לרוכבי אופניים. העיירה, שנמצאת בגובה של 1,000 מטר מעל פני הים, משקיפה על עמק דורדון הירוק, עם פלגי מים ונהרות הזורמים בו. מכל פינה נראית פסגת פוי דה סאנסי (Puy de Sancy), ההר הגבוה ביותר במרכז צרפת. בחורף מגיעים לכאן חובבי סקי, באביב ובקיץ רוכבי האופניים מדוושים בדרכים הרריות ובנופים ירוקים להפליא, ואפילו מרוץ האופניים המפורסם ביותר בעולם, הטור דה פרנס, עובר בסביבה.

אופציה נעימה, נוחה וזולה מאוד לרוכבי אופניים הרוצים לשהות באזור היא Les Camelias, שש דירות מאובזרות במרחק הליכה קצרצר ממרכז העיירה. הדירות נמצאות בבניין אבן עתיק וציורי והן מתאימות ללינה של שניים עד חמישה אנשים. הן מרוהטות בפשטות, וברובן כל המיטות נמצאות בחדר השינה היחיד, כך שאם הגעתם עם חברים או עם ילדים תיאלצו לוותר על לילות רומנטיים.

לא קשה להתאהב בנופים באזור מון-דור | הצילום באדיבות Les Camelias

שירותים מיוחדים לרוכבים אופניים: עזרה בתכנון מסלולים, השכרת מכשירי ניווט GPS עם מסלולי רכיבה, מקום לנקות אופנים אחרי הרכיבה, אזור אחסון גדול, מרכז תיקונים, שירותי כביסה בחינם לבגדי רוכבים. קבוצות של עד עשרה רוכבים יכולים להזמין ארוחות ארוזות ליום הרכיבה.

איפה רוכבים? האזור מציע מסלולים מכל הסוגים ולכל הרמות, החל ברכיבה נינוחה על דרכים סלולות בעמק הירוק, לאורך נחלים, חורשות ושדות ועד רכיבת שטח מאתגרת במעלה ההרים ובמורדותיהם.

כמה משלמים? 70-50 אירו ללילה או 430-290 אירו לשבוע, בהתאם לעונה. ארוחת בוקר הכוללת מאפים טריים, ריבות ביתיות ומיצים טריים – בתוספת מחיר.
אתר אינטרנט

Les Camelias. דירות מותאמות לרוכבי אופניים בבית אבן עתיק

סנטה ברברה, ארצות הברית
כביש מס' 1 שנמתח לאורך קו החוף בין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו נחשב לאחד הכבישים היפים בעולם. הוא עובר דרך נופי אוקיינוס דרמטיים ובין עיירות ציוריות במיוחד. אחת מהן היא סנטה ברברה, שנמצאת כ-140 ק"מ מצפון ללוס אנג'לס. העיר המקסימה יושבת על רצועת חוף יפהפייה, שמוגנת על ידי רכס הרים, והיא מקום נעים לבלות בו כמה ימים.

אם אתם מתכננים לצאת לטיולי אופניים לאורך הים או בהרים, מומלץ להתמקם בפס פרקר'ס דבלטרי רזורט (Fess Parker's Doubletree Resort), כפר נופש ברמה של ארבעה כוכבים הממוקם ממש על שפת הים. מי שמחפש אבק כוכבים (אחרי הכל, אנחנו בקליפורניה) ישמח לדעת שהמקום הוקם ונוהל (עד מותו לפני פחות משנה) על ידי פס פרקר, שחקן הוליוודי שגילם בשנות החמישים דמויות הרואיות מתקופת המערב הפרוע. המלון מזכיר קיבוץ משודרג, עם בתים נמוכים שפזורים בין מדשאות ירוקות וגינות פורחות. יש כמה סוגי חדרים, מחדרים סטנדרטיים ועד סוויטות מרווחות, בריכה, מגרשי טניס, ספא וחדר כושר, ולטובת האורחים הצעירים – מגרש מיני גולף.

שירותים מיוחדים לרוכבים אופניים: במלון יש מרכז להשכרת אופניים מכל הסוגים – אופני הרים, אופני שטח, אופני ילדים ואפילו אופניים מיוחדים עם ארבעה גלגלים ומושבים רחבים, שמתאימים למשפחה עד שש נפשות. אפשר לשכור גם קסדות ומגני ברכיים ומרפקים ועגלות שמתחברות לאופניים לרכיבה עם תינוקות. ניתן לקבל מפת מסלולים לרמות שונות ובאורכים שונים – לאורך הים או בהרים.

מסלול הרכיבה הקלאסי בסנטה ברברה עובר לצד קו החוף היפה | צילום: Christa, bike by the sea

איפה רוכבים? המסלול הקלאסי והמומלץ לרוכבים בכל הרמות, גם למתחילים וילדים, נמתח לאורך קו החוף היפה: מדוושים במקביל לשדרות קברילו (Cabrillo Boulevard), בשביל האופניים סלול המשקיף אל האוקיינוס. המסלול מסתיים במזח שטירנס (Stearns Wharf), מרחק כשבעה קילומטרים מנקודת ההתחלה. הצעות למסלולים נוספים באזור אפשר למצוא באתר האינטרנט.

כמה משלמים? מ-285 דולר ללילה לחדר זוגי עם נוף להר.
אתר אינטרנט

אוטווה, קנדה
אוטווה, בירת קנדה, היא עיר מרשימה שיושבת בין שני נהרות ותעלות מים חוצות אותה. בין הבניינים רבי הרושם שבה, בהם הפרלמנט הקנדי, בולט בניין עם גגות ירוקים מחודדים, שנראה ממש כמו טירה שיצאה מספרי אגדות. זהו מלון פיירמונט שאטו לורייה (Fairmont Château Laurier) השייך לרשת המלונות האקסקלוסיבית פיירמונט. למרות הדירוג של חמישה כוכבים והרמה הגבוהה של השירותים והפינוקים, רכיבה על אופניים מקבלת בברכה חמה, שכן היא מתחברת לשני נושאים על סדר היום של מלונות הרשת – פעילות גופנית ודאגה לסביבה.

המלון ממוקם בניין מרשים במיוחד משנת 1909, שנמצא ברשימת הבתים ההיסטוריים שנועדו לשימור. יש בו מרכז בריאות ומסעדות המקפידות על שימוש במוצרים טריים ומקומיים, ואפשר למצוא בהן, לצד מנות רגילות, גם תפריט אורגני, תפריט טבעוני, מנות נטולות גלוטן ומנות המותאמות לצרכים דיאטטיים שונים. בשעות אחר הצהריים אפשר להצטרף לתה של מנחה, במיטב המסורת הבריטי, הכולל קנקן תה, מאפים וריבות מתוצרת בית.

סוויטה במלון פיירמונט. לפעילות גופנית יש מקום של כבוד במלונות הרשת

שירותים מיוחדים לרוכבי אופניים: כבמלונות אחרים ברשת פיירמונט, גם כאן אפשר לשכור אופניים מתוצרת BMW (יש גם כמה זוגות לילדים) ולקבל הדרכה והמלצות למסלולים ברחבי העיר ובסביבתה. יש גם טיולי רכיבה מאורגנים.

איפה רוכבים? אטווה מציעה 170 ק"מ של שבילי אופניים סלולים וכבושים, שעוברים בין אתריה המרכזיים, לאורך הנהרות ותעלות המים ובפארקים הרבים שבתחומה. השבילים מתאימים לרכיבה לכל הרמות, גם לילדים. המלון נמצא בנקודה מצוינת להתחיל ממנה את הרכיבה, אפשר לחלוף על פני בניין הפרלמנט ומשם לדווש לרובע ההיסטורי בייוורד מארקט (ByWard Market) שבו אפשר למצוא שוק איכרים, בתי קפה, בוטיקים וגלריות. שני מסלולים אחרים, שמביאים פיסת טבע בלב העיר – האחד, בשביל הרכיבה לאורך נהר אטווה, והשני בפארק גאטינו (Gatineau Park), שבו תוכלו לפגוש רבים מרוכבי האופניים המקומיים. עוד מסלולי אופניים באוטווה וסביבתה אפשר למצוא באתר האינטרנט.

כמה משלמים? החל מ-200 דולר ללילה לחדר סטנדרטי ללינה בלבד.
אתר האינטרנט

עוד טיולי אופניים כאן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.