תפריט עמוד

מלון פסטורל – סופשבוע של טבע ותרבות

מלון פסטורל בכפר בלום מציע חופשה שלווה קרוב לטבע, עם שירות מוקפד, ספא מפנק, מרחבי דשא ירוקים וסופי שבוע תרבותיים. לאחרונה נחנך במלון אגף בוטיק חדש והוא הפך למלון הראשון במלונאות הקיבוצית בדירוג חמישה כוכבים

בכמה מלונות בארץ אפשר למצוא מסלול הליכה על גדות נהר רוגע במרחק דקות הליכה אחדות מפתח החדר? סוד קסמו של מלון פסטורל מתחיל במיקומו הפסטורלי, בארץ פלגי מים, ממש בסמוך לטיילת הירדן היפה. אבל זוהי רק הסיבה הראשונה מני רבות להגיע לכאן.

המלון מציע חווית נופש שקשה למצוא כמותה באזור הצפון. צימרים יש באזור הצפון בשפע, וגם בתי הארחה קיבוציים לא חסרים, אבל מלון פסטורל הוא יותר מאלה – זהו מלון אמיתי שמציע את כל הפינוקים של בית מלון, כולל שירות מצוין, אוכל משובח, חדרים מפנקים, ספא ואפילו תוכנית תרבות עשירה. יחד עם זאת, האורחים נהנים מכל היתרונות של אירוח בקיבוץ, כולל כל הקלישאות על שקט, שלווה וציוץ ציפורים. החדרים מסודרים בכמה מבנים בני שתי קומות שמשתלבים בסביבה, ומוקפים במדשאות רחבות ומטופחות והרבה ירק וצמחייה.

כל החדרים מעוצבים בטוב טעם, ובחלק מחדרי הפרימיום יש אמבטיה מעוצבת שניצבת בחלל החדר | צילום: אלברט אדוט

נראה שבמלון פסטורל מתקיימים הרבה ניגודים בהרמוניה מושלמת. מצד אחד גאים במורשת הקיבוצית, המלון ממוקם ממש בסמוך לבתי הקיבוץ ובלובי יש תמונות של וותיקי הקיבוץ על הקירות. מצד שני, במלון מודעים היטב לתדמית הבעייתית של הקיבוצים בכל הנוגע לשירות ולאוכל, ומקפידים על שירות מקצועי, אישי ולבבי ועל ארוחות בוקר וערב שמזכירות בשפע, בטעם ובאיכות את אלה של בתי המלון המובילים באילת. זה מתבטא גם באווירה ובקהל. מצד אחד, במלון מקבלים בברכה משפחות, בעיקר בחופשת הקיץ ובחגים, והילדים נהנים ממרחבי הדשא ומבריכת השחייה שמשקיפה על הרי הגליל והגולן, ומהפעלות שקטות כמו סדנאות בישול או ג'אגלינג בחופשות ובחגים. מצד שני, המלון משדר יוקרה וסולידיות, עם אווירה נעימה ושלווה והקפדה מרבית על הפרטים הקטנים. אלה מושכים למלון קהל מבוגר ואיכותי שראה עולם ומחפש סגנון חופשה דומה לזה שפגש בחו"ל. חלק ניכר מן האורחים הם אורחים חוזרים שמגיעים למלון שנה אחרי שנה או כאלה שהגיעו בעקבות המלצות של חברים.

ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בחדרים. כל החדרים מעוצבים בטוב טעם, עם רצפת פרקט וחדרי רחצה מפנקים במיוחד. אורחי החדרים שבקומת הקרקע נהנים מיציאה לגינה ואורחי הקומות העליונות – ממרפסת פרטית. בכל החדרים יש טלוויזיה בכבלים, מקרר וערכת קפה. הסוויטות עצומות בגודלן ויש בהן חדר שינה וסלון עם פינת ישיבה שהופכת למיטה, שתי טלוויזיות, וחדר אמבטיה ענקי עם אמבטיה זוגית או ג'קוזי זוגי. אורחי הסוויטות נהנים גם מפינוקים קטנים כמו חלוקי רחצה ונעלי בית. חדרי הפרמייר רומנטיים במיוחד וחלקם כוללים אמבטיה מעוצבת שניצבת בחלל חדר השינה. כיאה למלון שחרת על דגלו את התרבות, כל חדר במלון מוקדש לאמן מסוים, עם תמונה של האמן והסברים על האמן ועבודתו. יש אגף שמוקדש למנצחים, אגף שמוקדש לפסלים וגם אגף שמוקדש לאגדות ילדים.

החמאם בספא של מלון פסטורל

לאחרונה נחנך במלון אגם בוטיק חדש, ובו 45 חדרי בוטיק מרווחים. חדרי הבוטיק מעוצבים בסגנון קלאסי כפרי וכוללים חדר אמבטיה ענק עם אמבט צרפתי ומקלחון אליפטי, קרמיקה איטלקית, ריהוט עץ משובח ורשת WIFI חופשית. במקביל לפתיחת אגף הבוטיק התקיים שיפוץ נרחב במלון, במסגרתו הורחבה וחודשה מסעדת המלון ונחנף לובי חדש ורחב ידיים בסגנון איטלקי. בעקבות פתיחת אגף הבוטיק שינה משרד התיירות את סיווג המלון מרמה c (שלושה כובכבים) למלון משולב A+B  (ארבעה-חמישה כוכבים), מה שהופך את פסטורל למלון הראשון במלונאות הקיבוצית בעל הדירוג הגבוה ביותר – 5 כוכבים.


חדר בוטיק במלון פסטורל. עיצוב קלאסי כפרי | צילום: עדי פרץ

כמו כל מלון שמכבד את עצמו, גם במלון פסטורל פתחו לפני שנים אחדות ספא. דובי בנארי, מנכ"ל המלון, חיפש גם כאן לעשות משהו יוצא דופן שיבדיל את המלון ממלונות אחרים עם ספא. הוא לא הסתפק בג'קוזי וכמה חדרי טיפולים, אלא שאב את השראתו ממלונות ספא באלפים. לפני הקמת הספא הוא ביקר במלונות ספא קטנים וכפריים באוסטריה וגרמניה ושאב משם רעיונות. משם הביא לספא פסטורל כמה רעיונות שעדיין לא נפוצים במלונות ספא ישראליים, דוגמת כיורי רפלקסולוגיה לרגליים, מערת זרמים שמתיזה על הגוף מטחי מים נעימים מכל הכיוונים ודלי מתהפך שמזכה את הגוף במקלחת צוננת, מרעננת ורבת עצמה אחרי שמזיעים בחמאם או בסאונה.

אבל גולת הכותרת של המלון היא סופי השבוע המוזיקליים, שנכנסים עכשיו לשנתם העשירית. סופי השבוע מציעים תוכנית אמנותית עשירה, עם טובי האמנים בארץ. העונה האחרונה כללה הופעות של יוני רכטר עם רונה קינן, חווה אלברשטיין, שלמה בר והברירה הטבעית, אמן כלי ההקשה חן צימבליסטה, דני רובס בשירי הביטלס, הפסנתרן גיל שוחט ועוד רבים וטובים.

נחום וסי היימן בסופשבוע "אני עושה לי מנגינות" במלון פסטורל

לא מדובר רק בהופעות, אלא בסופשבוע שלם שתפור סביב נושא מסוים, כולל האוכל, התפאורה, התלבושות של הצוות (שמושכרות לצורך סופי השבוע ממחסן תחפושות) ואפילו ההפתעות הקטנות שמחכות לאורחים בחדר. בסוף השבוע האנגלי, למשל, היתה הופעה של התזמורת הסימפונית של חיפה בניצוחו של אלדד שרים עם עיבודים סימפוניים לשירי הביטלס, יחד עם להקת רוק ששרה בקדמת הבמה. בלובי האורחים התכבדו עם הגעתם בפיש אנד צ'יפס, ואחר הצהריים נהנו האורחים מטקס תה של השעה חמש שלווה בסקונס, כריכונים ועוגות. בסופשבוע רוסיני נהנו האורחים מתוכנית מוזיקלית שהתבססה על יצירותיו של המלחין האיטלקי. בארוחת הערב הוגשה מנת השחיתות האולטימטיבית, שקרויה של שמו של המלחין הגרגרן (שכל הנראה גם המציא את המנה) – טורנדו רוסיני. המנה מורכבת מאומצת פילה בקר שטובלת בציר בקר ועליה מונחת פרוסה של כבד אווז, ונחשבת לאחת המנות המפוארות, היקרות ורוויות הכולסטרול של המטבח האירופי. היצירתיות לא נגמרת פה. במלון משקיעים הרבה מחשבה בסופי השבוע המוזיקליים, והאורחים מקבלים הפתעות קטנות בחדר שקשורות גם הן לנושא של אותו סופשבוע. כך, בסוף השבוע הרוסי, הדפיסו את שיר הזימה של אלכסנדר פושקין "חורף, מה לעשות בכפר" והניחו לכל אורח על המיטה.

סופי השבוע המוזיקליים כוללים קבלת פנים עשירה, תכנית אמנותית שכוללת שלושה מופעים, שתי ארוחות ערב, ארוחת צהריים קלה ביום שישי, יין חופשי בארוחות, טיול באוטובוסים מאורגנים והפתעות בחדרים.
אתר המלון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.