תפריט עמוד

מטוס פרטי להשכרה

לא מעט אנשים חולמים על טיסה פרטית. הכניסה למטוס קטן יחד עם חברים או בני משפחה, ההנאה מטיסה שקטה ונעימה עם כוס שמפניה, זה לחלוטין דבר שנשמע כמו חלום. חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן להגשים את החלום המדובר ופשוט לבחור במטוס פרטי להשכרה המוצע בישראל. כמובן שהדבר ידרוש מכם השקעה כלכלית, אך אם מדובר על חלום שתמיד רציתם להגשים, אין ספק שהשקעה כלכלית תהיה משתלמת במקרה הזה (תוכן שיווקי)

מהן האפשרויות לטיסה פרטית בישראל?

אם אתם מעוניינים בטיסה פרטית בישראל עומדות בפניכם בעצם שתי אפשרויות, כאשר אפשרות אחת רלוונטיים לבעלי משאבים כלכליים משמעותיים בלבד והיא כמובן לרכוש מטוס פרטי. האופציה השנייה שמתאימה לחלק רחב יותר מהאוכלוסייה היא: מטוס פרטי להשכרה. השכרה של מטוס עבור טיסה פרטית ספציפית שאתם חפצים בה, היא אלטרנטיבה הרבה יותר נוחה וזולה מרכישת מטוס פרטי עבור טיסות שונות. בכדי לקבל אופציות להשכרת טיסה פרטית כל שעליכם לעשות כיום זה לבדוק בגוגל מיהן החברות המציעות את השירות המדובר ולבחור מהן את החברה המציעה את השירות הרלוונטי לכם. כמובן שעליכם לבדוק מראש את גודל המטוס ומראה המטוס ולבחור בו בהתאם לכמות האנשים שתהיה יחד אתכם בטיסה, בהתאם ליעד שאתם מעוניינים לטוס אליו  ועוד.

כמה יעלה לכם התענוג?

מטוס פרטי בישראל המוצע להשכרה כיום יעלה לכם מינימום 2000-3000 דולר. עבור טיסה במטוס קטן ליעד קרוב עם עוד 7-8 נוסעים יחד אתכם. לא מדובר על סכום קטן כלל אך מדובר ללא ספק על חוויה של פעם בחיים ועל כן, אם אתם מרוויחים טוב ואתם מעוניינים לפנק את עצמכם בחוויה חד פעמית, אין ספק שכדאי לכם לבחור במטוס להשכרה.

היתרונות של טיסה פרטית

לטיסה פרטית במטוס פרטי יש לא מעט יתרונות: מדובר על טיסה מאוד נוחה מבחינת הגמישות בזמנים. לא מדובר על מועדים ספציפיים הנקבעים מראש לטיסה על ידי חברת תעופה גדולה אלא לא פעם אתם יכולים לקבוע לעצמכם את מועד היציאה. כמובן שניתן לקבוע גם טיסות מעכשיו לעכשיו ולקבוע טיסה שתצא תוך 3 או 4 שעות ליעד שלה. אפשר להגיע לאירופה לדוגמא בשעות אחר הצהריים המוקדמות בעוד שהחלטתם לטוס לאירופה רק בבוקר. טיסה פרטית רלוונטית מאוד עבור אנשי עסקים שלא פעם יש להם פגישות חשובות בחו"ל מעכשיו לעכשיו. מדובר על פגישות שיכולות להכניס להם לא מעט כסף ועל כן, ההשקעה על טיסה במטוס פרטי היא ללא ספק רלוונטית במקרה הזה.

יתרון חשוב נוסף לטיסה במטוס פרטי הוא שאין צורך לנחות או לצאת משדה תעופה גדול. חלק מהמטוסים יכולים לצאת מנמל תעופה קטן ולהגיע לנמל  תעופה קטן, דבר שיסייע לכם לא לסבול מהעומס ומכמות האנשים שיש בנתב"ג או בכל נמל תעופה אחר. בישראל טיסות פרטיות יוצאות משדה דב.

עוד יתרון הוא הזמן אשר מבלים בנצל התעופה לפני היציאה לדרך, שבמקרה של מטוס פרטי הוא כמעט לא קיים. אפשר פשוט להניע את המנועים של המטוס ולטוס תוך 20 דקות מרגע שהגעתם לנמל. אם אתם בנמל תעופה ציבורי, יתכן מאוד שתופנו לטרמינל נפרד שמוקדש לטיסות פרטיות

מרבית המטוסים הפרטיים טסים גבוה יותר ומהר יותר ממטוסים ציבוריים גדולים וכך בעצם מתקצרים באופן משמעותי זמני הטיסה.

כל אדם שטס פעם יודע כי הליכי הביטחון בשדה התעופה אשר ידוע כציבורי וגדול הם מתישים וארוכים. הם גובלים באי נוחות רבה לציבור הנוסעים. בטרמינל שממנו יוצאת טיסה פרטית הבידוק הביטחוני הרבה יותר נוח וקל.

יתרון נוסף הוא כמובן הטיסה עצמה שתעבור עליכם בצורה שקטה, נעימה, רגועה ומפנקת.

אם בא לכם להנות מטיסה פרטית, כל שעליכם לעשות זה לבחור בחברה הטובה ביותר המספקת שירות השכרת מטוס פרטי לטיסה פרטית.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.