תפריט עמוד

מטוס החלומות של אל על נחת בישראל

מטוס הדרימליינר הראשון של אל על נחת בנתב"ג. המטוס, הראשון מבין 16 מטוסי דרימליינר שאל על רכשה, התקבל בטקס חגיגי שכלל התזת סילוני מים וברכות

מטוס הדריימלינר הראשון של אל על נחת בישראל ועל סיפונו בכירים מחברת אל על ומחברת בואינג העולמית. המטוס הגיע בטיסה ישירה ממטה בואינג בסיאטל. זהו המטוס הראשון מבין 16 מטוסי הדרימליינר 787 החדשים שרכשה אל על בהשקעה של יותר מ-1.25 מיליארד דולר.

המטוסים החדשים יחליפו את מטוסי הג'מבו הוותיקים מדגם 747-400 ובהמשך גם את  צי מטוסי ה-767. אירוע הנחיתה כלל, כמיטב המסורת, בהסלנה – התזת סילוני מים על ידי מכוניות כיבוי אש על המטוס החדש.

מטוס הדרימליינר החדש מתקבל בטקס המסורתי של התזת סילוני מים

מטוס הדרימליינר החדש מתקבל בטקס המסורתי של התזת סילוני מים | צילום: נעמה משיח כהן

הדרימליינר החדש התקבל בטקס חגיגי בנתב"ג, שבו השתתפו בין השאר שר התחבורה ישראל כץ, שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן והשר הבריטי לענייני המזרח התיכון ופיתוח בינלאומי אליסטר ברט.

דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר בטקס: "היום הוא יום חג לאל על, שיאה של תנופת ההתחדשות אותה התחלנו לפני שנה וחצי בעת רכישת 16 המטוסים החדשים מחברת בואינג. אנו שמחים לצאת לדרך חדשה עם מטוס הדרימליינר הראשון. הגעתם הצפויה של מטוסי ה-787 החדשים תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות אשר תכלול מהפכה בחוויית הלקוח בכל ממשקי הטיסה".

שר התחבורה ישראל כץ  בירך על העסקה ואמר כי רכישת מטוסי הדרימליינר מהווה ביטוי להתפתחות אל על והשתלבותה במדיניות השמים הפתוחים, ובמקביל לעומק היחסים האזרחיים ויחסי הסחר בין ישראל לארצות הברית.

בתמונה הפותחת: הדרימליינר בנחיתה בנתב"ג | צילום: סיוון פרג'
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.