תפריט עמוד

מחוז ביקול בפיליפינים: יעד חדש למשפחות

משרד התיירות של הפיליפינים פותח בקמפיין חדש לקידום מחוז ביקול, אזור של חופים טרופים יפהפים, פעילויות ספורט ימי, הרי געש והמון אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה

קמפיין חדש לקידום מחוז ביקול בפיליפינים נפתח בימים אלה על ידי משרד התיירות של הפיליפינים (DOT). במרחק של שעת טיסה ממנילה נגלה למבקרים עולם קסום של חופים קסומים ופראיים עם חולות לבנים; שחיה עם כרישי לויתן; טיפוס עם טרקטורון על הר געש; ספורט ימי; גלישת גלים ועוד שלל אטרקציות.

פיליפינים ממוקמת בדרום מזרח אסיה, בארכיפלג השני בגודלו בעולם, בקצה המערבי של האוקיאנוס השקט. עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים.  מרבית האיים מכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. לפיליפינים 2 עונות: העונה היבשה מינואר ועד יוני והעונה הרטובה מיולי עד דצמבר. עדיף לטייל מאמצע דצמבר עד תחילת מאי.

מחוז ביקול בפיליפינים (צילום: Uri Magnus)

במחוז ביקול מתגוררים כ- 7 מיליון תושבים ושטחו 18,000 קמ"ר. למחוז ניתן להגיע בטיסה ממנילה לעיר לגאזפי (Legazpi), שהיא העיר הגדולה במחוז. משם אפשר לצאת לטייל במחוז שמציע שפע של אטרקציות לכל המשפחה. אחת האטרקציות היא הר הגעש מאיון (Mayon) שמתנשא לגובה של 2,460 מטר מעל פני הים. להר יש צורת קונוס מושלמת והוא נחשב לסימן ההיכר של מחוז ביקול.

בזכות הסדרה "הישרדות" המשודרת במדינות רבות, לרבות ישראל, התפרסמה קבוצת האיים הקסומים קרמואן (Caramoan), שם צולמו חלק מפרקי הסדרה. קבוצת האיים כוללת מספר חופים והדילוג בין האיים הקסומים נעשה בסירות באנגקה (Bangka) מסורתיות המצוידות במוטות מבמבוק לצורך איזון.  אתר הצילומים המרכזי נמצא ב- Gota Beach. בכפר גוטה (Gota) מתגורר צוות הצילום בזמן צילומי הישרדות. חוף גוטה מתהדר בחול לבן ורך וכך גם האי הקסום Lahos. האי Matukad עטוף בקסם ומסתורין וחולות לבנים. האי SabitangLaya הוא אתר הצילומים המועדף לתכניות הישרדות וצורתו כפירמידה.

צלילה עם כרישי לוויתן, אחת מהאטרקציות הבולטות בעיר דונסול

צלילה עם כרישי לוויתן, אחת מהאטרקציות הבולטות בעיר דונסול | צילומים בכתבה: Uri Magnus, Guy Prives, Basti Hansen

בעיר דונסול (Donsol) ניתן לצלול עם כרישי לוויתן, שהוא היונק הימי הכי גדול בעולם. דונסול ידועה כבירה העולמית של כרישי הלוויתן. יעד מעניין נוסף לחובבי גלישת הגלים הוא חוף הגולשים של Gubat.

באגם בולוסן המדהים ביופיו ניתן ליהנות מפעילויות ספורט מגוונות: קאנו, קיאק, סאפ, מסלולי הליכה, טרקים ועוד. מומלץ לעשות טרק להר הגעש בולוסן (Bulusan volcano). את האגם מקיפה צמחיית ג'ונגל עבותה.לא רחוק מהאגם ממוקמת חוות הדבורים Balay Buhay Sa Uma. ניתן גם לבקר במנהרה היפנית ששימשה את הכוחות היפניים במלחמת העולם השנייה כמצבור לכלי נשק.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.