תפריט עמוד

מוסקבה – חלומות מתוקים ולא יקרים

מוסקבה נחשבת לאחת הערים היקרות בעולם. דווקא לכן משמח למצוא בה כמה מלונות שנותנים תמורה הולמת מאוד לכסף. המיקום אינו תמיד מרכזי אבל כל המלונות שמופיעים כאן קשורים למרכז העיר במערכת המטרו המצוינת.

מלון איזמאילובו (Izmailovo Hotel complex)
המתחם הענק הזה בחלק המזרחי של מרכז העיר נבנה עבור המשחקים האולימפיים של 1980 וכולל 7500 חדרים שפזורים בארבעה מגדלים ענקיים. המגדלים זוכים לשמות אלפה, בתא, גמה ודלתא. מלון הענק נחשב למציאה אמיתית בעיקר בזכות המיקום והמחיר. תחנת המטרו הקרובה היא Partizanskaya ונסיעה שנמשכת רק עשרים דקות מובילה אל הכיכר האדומה. שוק איזמאילובו הפופולרי נמצא במרחק הליכה קצר מהמלון. בילויי ערב אפשר למצוא במלון עצמו שכן יש בו קזינו, מועדון חשפנות וכמה ברים רוויי אלכוהול. המחיר האטרקטיבי מאוד יחסית ליוקר הנורא בעיר – 140 דולר ללילה.
אתר המלון
 

הוסטל אסיה (hostel Asia)
גם זה שריד מן התקופה הסובייטית והמחירים מהנמוכים ביותר שאפשר למצוא במוסקבה. חדר ליחיד עם אמבטיה משותפת אפשר למצוא כאן תמורת כחמישים דולר בלבד. חדר זוגי עם שירותים ואמבטיה אפשר לקבל באסיה הוסטל תמורה תשעים דולר. אם המקום אינו מלא אפשר אפילו לבחור בין עיצוב סובייטי לבין עיצוב חדיש יותר.
תחנת המטרו: Ryazansky Prospekt.

מלון גלובוס (Hotel Globus)
מלון דירות שיש בו המון אפשרויות לחדרים בגדלים שונים ובמחירים מגוונים. הממוצע מצביע על כך שתמורת כמאה דולר אפשר לזכות בחדר זוגי עם מטבח, שירותים ואמבטיה. תחנת המטרו: VDNKh מלון מקסימה סלאביה (Maxima Slavia Hotel)
מלון שלושה כוכבים שממוקם לא רחוק ממרכז העיר. במלון מאה חדרים בתשע קומות. במלון חדר כושר, חמאם טורקי, סאונה ומרכז בריאות. ארוחת בוקר חופשית מוגשת בקומה השנייה.
מחיר חדר זוגי 160 דולר.
מטרו: Babushkinskaya

מלון ספוטניק (Sputnik Hotel)
המלון קרוב לנקודת התצפית ספארו הילס. הוא מציע חדר ליחיד – 160 דולר וחדרים זוגיים ב-180 דולר. הבעלים גאים בעיקר על המסעדה ההודית שפועלת בו. המלון חודש לחלוטין משנת 2006. המרחק לכיכר האדומה חמישה קילומטרים. החלונות בקומות העליונות מעניקים תצפית נהדרת על נוף העיר.
תחנת המטרו הקרובה: Leninsky Prospekt

אתר המלון

 

סנט פטרסבורג בחורף

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.