תפריט עמוד

מונטנגרו והאלפים הדינריים

מונטנגרו היא גן עדן לחובבי טבע, עם נופי הרים דרמטיים, כרי עשב ירוקים, אגמים קרחוניים וקו חוף מפורץ ויפהפה. באביב הנחלים והנהרות מתמלאים במים, הפריחה מטפסת במעלה ההרים וכך גם הרועים עם העדרים. המחירים הנוחים, לפני עונת הקיץ, מאפשרים ליהנות מכל אלה

האביב במונטנגרו הוא עונה נפלאה לטיול: בנחלים ובנהרות יש זרימה רבה של מים ושפע של דגה, הפריחה שעולה במעלה ההרים ככל שמזג האוויר מתחמם, וגם הרועים עולים למעלה עם העדרים אל כרי העשב הדשנים שבהרים. בסרטון הבא תוכלו לראות כמה מהמראות המיוחדים ולהתרשם מהחוויות המיוחדות שמונטנגרו מציעה למטיילים בה:



האביב הוא לא רק עונה של טבע מתפרץ ושופע, בתקופה זו גם המחירים נוחים יותר מאשר בקיץ, מה שמאפשר לטייל בראש שקט וליהנות מכל שיש למונטנגרו להציע: שמורות טבע יפהפיות, נופי הרים דרמטיים, יערות מחטניים, משטחי אחו ירוקים, אגמים קרחוניים, קניונים עמוקים, נהרות שוצפים וקו חוף מרשים עם מפרצים וחופים חוליים ורכים. לאלה יש להוסיף את הכפרים ההרריים הציוריים ואת עיירות החוף מלאות הקסם.

MEDRAFT מציעה מגוון מסלולי טיול במונטנגרו, בהם טרקים בהרים; טיולי ג'יפים, שחלקם מסתיימים בנופש מפנק לחופו של הים האדריאטי; טיולי טבע הכוללים סיור מעמיק בשמורות ורפטינג על נהר הטארה; טיולי משפחות עם מגוון פעילויות אטרקטיביות לכל בני המשפחה, וטיולים לשומרי מסורת בהם נהנים המשתתפים ממנוחת שבת וממזון כשר. צריך רק לבחור ולצאת לדרך!

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.