תפריט עמוד

מונטנגרו האלפינית והריביירה האדריאטית

מונטנגרו מציעה טבע פראי, עם הרים נישאים, יערות עבותים ואגמים אלפיניים, לצד קו חוף תיירותי עם כל הפינוקים שהופכים חופשה למהנה במיוחד. אפשר להתרשם מכל היופי הזה בטיול ג'יפים או בטיול ג'יפים משולב עם נופש לחופו של הים האדריאטי

יותר ויותר מטיילים נופלים בקסמה המיוחד של מונטנגרו, מדינה קטנה ומגוונת להפליא, שמשלבת בין טבע פראי לקו חוף תיירותי ואידיאלי לחופשה מפנקת בסופו של טיול ג'יפים. אפשר לטייל כאן בכמה דרכים: בטיול ג'יפים בדרכים הרריות, בין יערות, נהרות ואגמים אלפיניים, או בטיול ג'יפים משולב בנופש ליד הים. כך או כך, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת.

מדריך מסע אחר למונטנגרו


בקיץ אין כמו טיול בין שמורות הטבע הירוקות והאגמים התכולים של מונטנגרו | צילומים MEDRAFT

בקיץ החם אין כמו טיול במונטנגרו הירוקה, כשאפשר ליהנות מאוויר הרים צלול ונפלא בפסגות הנישאות, ליהנות מצל תמידי ביערות הסבוכים, לטבול רגלים בפלגי המים ולשחות באגמים הצוננים. בתקופה זו הרועים נמצאים עם עדריהם בכרי המרעה שבהרים והטיול מזמן מפגשים מרתקים עם אנשים חמים ומאירי פנים. וכשמסיימים את הטיול שכולו נופים וטבע, יורדים אל קו החוף המפורץ והיפהפה של מונטנגרו לחופשה ליד הים, שבמהלכה אפשר לשוט לאיים קטנים, לשוטט ברחובות ערים עתיקות ולרחוץ בים האדריאטי. פשוט מושלם!


טיול ג'יפים עובר בדרכי שטח הרריות ודרך יערות עבותים

החלק האלפיני של טיול הג'יפים כולל ביקור בכמה משמורות הטבע היפות במדינה, כמו למשל הפארק הלאומי דורמיטור. זהו אזור של טבע פראי ויפהפה, עם פסגות נישאות, קניונים אדירים ואגמים קרחוניים מרהיבים ביופיים. המפורסם באגמי הפארק הוא האגם השחור, המוקף ביער שעציו משתקפים במים.

עוד בדרך עוברים בקניון טרה, העצום, שנמתח לאורך 68 ק"מ. זהו הקניון השני בגודלו בעולם אחרי הגרנד קניון בארצות הברית. האזור הפך למרכז פעיל של שייט ורפטינג. הרפטינג בנהר הטרה רגוע למדי, ובמהלכו אפשר להביט על מצוקי הפרא המזדקפים מתוך גדות הנהר ואפילו להשתכשך במי הנהר הקרים.

רפטינג בנהר הטרה

שמורת טבע נהדרת נוספת היא שמורת ביוגרדסקה. יש בה יער עבות וקסום ואגם גדול ויפהפה הממוקם בגובה 1,094 מטר מעל פני הים. באזור זה קיימים מסלולי הליכה נפלאים, ובדרך אפשר להתענג על פירות יער שנקטפו זה עתה מהשיח ולטבול במעיינות הקרירים.

אחרי הביקור בשמורות הטבע הנהדרות של מונטנגרו, מגיע הזמן לחזור לקו החוף האדריאטי. בדרך עוברים רכסים מיוערים וכרי מרעה ירוקים ואת ערוצו המתפתל של נהר המורצ'ה. תחנת חובה בדרך היא אגם סקאדר בדרום-מזרח מונטנגרו (שליש משטח האגם נמצא באלבניה). האגם הפסטורלי, הגדול ביותר בבלקן, מהווה מוקד משיכה לעופות רבים.


מפרץ קוטור. נופש ליד הים האדריאטי מהווה סיום מושלם לטיול

הטיול מסתיים בעיר העתיקה והיפהפייה של קוטור, הכלואה בין המצוק לים האדריאטי, ובשייט קסום בפיורד של קוטור. מי שלא שבע מנופי מונטנגרו היפים, יכול לחתום את הטיול בנופש מפנק על חוף הים האדריאטי. אפשר להתפנק במלון המצוין או לצאת לטיולים קצרים בסביבה – צוות MEDRAFT ישמח להמליץ לכם על אטרקציות ואתרים מיוחדים לאורך החוף.

הצצה לחוויות בטיול ג'יפים במונטנגרו:

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.