תפריט עמוד

מדפסות קומפקטיות לפיתוח תמונות

מדפסות קומפקטיות הן השלב הבא בצילום הדיגיטלי. הן מאפשרות, תוך חיבור למצלמה או למחשב הנייד, להדפיס תמונות באיכות טובה באופן מיידי, אפילו באמצע הטיול

אחרי שהצטיידנו במצלמה דיגיטלית טובה, הוספנו אביזרי צילום הכרחיים, מצאנו מקום אכסון גדול ברשת לאלבומי התמונות ועיבדנו את התמונה על ידי תוכנה מובחרת, כל שנשאר לעשות הוא לפתח את הצילומים שנשמרו לכדי תמונה איכותית. בדיוק כפי שעשינו בעבר כאשר הלכנו לחנות המפתחת תמונות במרכז העיר, ושילמנו סכום כסף נכבד בכדי לפתח אותן מסרט הצילום הוותיק.

מדפסות קומפקטיות לפיתוח תמונות הן השלב הבא בצילום הדיגיטלי. חברות הטכנולוגיה הגדולות מפתחות מכשירים חדשים בכדי לספק נוחות מרבית ואיכות בכל שלבי הצילום הדיגיטלי: צילום, עיבוד, שמירה ופיתוח. תור שלב הפיתוח הגיע, והיום ניתן למצוא בשוק הצילום הדיגיטלי מדפסות לפיתוח תמונות מסוגים שונים, חלקן מתאימות יותר למשרד וחלקן מעוצבות בצורה שתשתלב בתוך תיקו של המחשב הנייד.

המדפסת החדשה צמומה דיה ומשקלה קל. אפשר לחבר את המדפסת למחשב הנייד בצורה פשוטה ולהדפיס, לכן אם מתחשק לכם לתת תמונת מזכרת לאותו איש נחמד שאירח אתכם במלונו שבהודו, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ "הדפס" ולמצוא מסגרת נאה בשוק המקומי. כתבה זו תציע כמה מהדגמים החדשים שיצאו לשוק באחרונה.

מדפסת Canon i70i80i90 – מדפיסה תמונה באיכות מעולה, למרות מימדיה הקטנים ומשקלה הקל. אם ישנה מצלמת Canon אפשר לחברה ישירות למדפסת ולהדפיס את התמונה. מאפיין נוסף שמייחד את המדפסת הזו ממדפסות אחרות הוא הדפסת תמונה בגודל של דף A4. משלושת הדגמים הללו בולט הדגם החדש i90 המכיל את טכנולוגית "השן הכחולה – Bluetooth", המוכר לנו ממכשירי הטלפון הנייד.

מדפסת HP photosmart 375 – מדפסת קטנה ומדהימה, שמאפשרת להדפיס לא רק ללא עזרת מחשב, אלא גם ללא עזרתה של המצלמה. בין מאפייני המדפסת הרבים ניתן למנות מסך LCD קופצני בגודל 2.59 אינץ', כרטיס זיכרון SD, כרטיס מולטימדיה (MMC), כרטיס זיכרון XD (Extreme Digital Picture) ועוד כמה מאפיינים ייחודיים. המדפסת מסוגלת להדפיס רק בגודל 4"*6", אך מפצה על כך במימדיה הקטנים ובמשקלה הנמוך (1.17 ק"ג). אם תרצו להדפיס "על הדרך", זו תהיה בחירה מוצלחת.

מדפסת Epson PictureMate – מדפיסה תמונה בגודל "6*"4 מכל מקום חיבור, מהמחשב או ישירות מהמצלמה, והיא כוללת את כל כרטיסי הזיכרון. איכות התמונה טובה אך גודלה של המדפסת מתאים יותר לבית מאשר לנשיאה.

מדפסת Kodak EasyShare Dock – אם ברשותכם מצלמת קודאק הכוללת כרטיס מולטימדיה MMC וכרטיס זיכרון SD, המדפסת הזו תעשה מלאכתה כראוי ותספק תמונה בגודל 6"*4", ותטען את סוללות המצלמה הנטענות על ידי חיבור המצלמה למדפסת. ישנה למינציה (תהליך ציפוי בשכבת פלסטיק דקה ושקופה) השומרת על התמונה מפני זמן ומים. משקלה קילוגרם אחד בלבד.

דגמי המדפסות החדשות מאפשרים פיתוח נוח ובאיכות מספקת. מחירן של המדפסות נמצא כיום בירידה משמעותית וניתן לרכוש מדפסת בעלות של מאה דולר ולעיתים אף פחות. יחד עם זאת כדאי לזכור, שהחומרים הנלווים כמו דיו ונייר צילום נמכרים בשוק במחירים של כמה עשרות דולרים, ובכך מייקרים את עלות הפיתוח.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.