תפריט עמוד

מבשלים הודו – טסים הודו

אוהבים לבשל אוכל הודי? זאת ההזדמנות שלכם להבריק עם מנה מנצחת. תחרות מיוחדת במינה, שבאה בעקבות סרט הודי חדש ומרגש, תטיס את המנצח לשבוע בהודו

ב-10 באפריל יצא סרטו של הבמאי ההודי ריטש בטרה, "לאנץ' בוקס", לאקרנים ברחבי הארץ. הסרט עטור השבחים מביא דרמה אנושית הנרקמת בין שני אנשים בודדים סביב אוכל. המטבח ההודי, שיש לו תפקיד מפתח ביחסים שבין גיבורי הסרט, אחראי לתחרות מיוחדת במינה – "מבשלים הודו – טסים הודו".

התחרות – יוזמה של שגרירות הודו בישראל, בשיתוף עם קולנוע לב ואתר מסע אחר – מחפשת אחר המנה ההודית הטובה בישראל. בשלב הראשון, המשתתפים מעלים תמונה של המנה המנצחת שלהם בצירוף המתכון שלה לקישור הזה. מתוך כל המתכונים שיגיעו, יבחרו 20 המועמדים הסופיים, שיוזמנו להגיע להקרנה מיוחדת של הסרט בקולנוע לב בתל אביב ביחד עם התבשיל שהכינו. המנות הנבחרות יעברו שיפוט של צוות שופטים מקצועי, מומחים במטבח ההודי: רינה פושקרנה, מסעדנית ואשת עסקים ממוצא הודי, השף יונתן רושפלד ועיתונאית האוכל הילה אלפרט. בתום השיפוט ייבחרו חמשת המנות שיעלו לגמר.


המטבח ההודי מגוון להפליא, ואתם מוזמנים להציג את המנה האהובה עליכם

חמשת הפיינליסטים יוזמנו לבשל ארוחה חגיגית בבית השגריר ההודי, שם ישפטו המנות שלהם על פי קריטריונים של הגשה ואסתטיקה, יצירתיות ומקוריות, מורכבות, וכמובן – טעם. הזוכה בתחרות יקבל חופשה חלומית בת שבוע ימים בהודו, טיסות ואירוח במלון,  ובנוסף, המנה המנצחת תוגש במשך חודש ימים במסעדת טנדורי של פושקרנה.

ובחזרה לסרט הנוגע ללב "לאנץ' בוקס", שיתן לכם השראה לבשל אוכל הודי. זהו סיפור מרגש על אוכל, בדידות ואהבה, שמתחילים בעקבות טעות נדירה של שירות משלוחי האוכל המפורסם במומביי. אישה צעירה, שיחסיה עם בעלה מעורערים, ופקיד אלמן בגיל העמידה רוקמים ביניהם מערכת יחסים מיוחדת, אפופה במיטב הטעמים והריחות החמים של המטבח ההודי. הנה טעימה קטנה מהסרט:

התחרות "מבשלים הודו טסים הודו" היא תוצאה של שיתוף פעולה בין שגרירות הודו בישראל, רשת בתי קולנוע לב, מסע אחר אונליין, Incredible India‏, מסעדת טנדורי ו-IndiGo‏ (מבית טל תעופה).

להשתתפות בתחרות לחצו כאן >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.