תפריט עמוד

מבשלות בירה מובחרות

אין כמו פיקניק בחיק הטבע, כשמהצידנית נשלפים בקבוקי בירה צוננים. לבילוי מושלם יש לנו הצעות והמלצות לכמה בירות מיוחדות ומוצלחות מאוד עם טעמים וארומות שיפתיעו אתכם

הקיץ מתקרב וזה בדיוק הזמן המושלם לפיקניק ולבילוי בטבע. על חוף הים, בשדה, בחורשה או ביער. לא צריך סיבה מיוחדת לחגיגה, כל מה שצריך זה שמיכה שניתן לפרוס על הקרקע או כיסא מתקפל וצידנית עמוסה כל טוב. אחד המשקאות המומלצים לפיקניק הוא הבירה. לא נדרשת התעסקות גדולה מידי או הכנות מיוחדות מראש, לבד מקרחונים ופותחן. הבירה מתאפיינת בקלילות ומתאימה לכל סוגי מזון הפיקניק. בנוסף, הבירה בעלת אחוזי אלכוהול נמוכים ועל כן אופטימלית לשתייה בבילוי בטבע. רק אל תשכחו לאסוף את הלכלוך אחריכם ולמחזר את הבקבוקים. הנה כמה סוגי בירות מפתיעות ומיוחדות

בירת קיאו
בירת לאגר שאינה מכילה אנזימים, תהליך הבישול הייחודי משמר את טעמיה ואת הארומות הייחודיות שלה ומעניק חווית שתייה מעוררת ומרעננת. בירה צעירה וחדשנית, בעל טעם עשיר ופירותי, צבע בהיר עם כמות גזים מושלמת ובעלת מרירות מאוזנת.
השורה התחתונה: בירה פשוטה ולא מתחכמת, מוצלחת, רעננה וצעירה, ששווה להחזיק במקרר.

דובל טריפל הופ. בכל שנה המבשלה מייצרת גרסה שונה ומיוחדת

דובל טריפל הופ
בירה זו יוצרה לראשונה בשנת 2007 כמהדורה חד-פעמית מוגבלת, שנועדה למכירה בתחומי בלגיה בלבד. התגובות הנלהבות והביקוש הגדול הביאו את המבשלה לייצר אותה שוב. בדובל זו משתמשים בשלושה סוגי כשות (במקום שניים במהדורה הרגילה), בטכניקה מיוחדת ומורכבת. המבשלה החליטה לייצר כל שנה דובל טריפל הופ שונה ומיוחדת, כאשר הכשות השלישית מהווה את ההבדל בין כל בירה ובירה. 

ליפמנס און דה רוקס
בירה המבוססת על כמה סוגים של פירות יער, ובראשם דובדבנים, המתיישנת לא פחות מ-18 חודשים בחביות במבשלה. הבירה מומלצת לשתייה עם קוביות קרח ופלח לימון, המעניקים חווית שתייה אחרת ומיוחדת ומהווים פתרון אלגנטי מושלם לקיץ הישראלי. מתאימה מאוד גם לשימוש בקוקטיילים.
השורה התחתונה: טעמי פירות יער עם צבע עז וניחוח מרענן ופירותי, טעם מתוק המאוזן בסיומת חמצמצה ומעודנת.

ליפמנס און דה רוקס. מומלץ להגיש עם קוביות קרח ופלח לימון

בירות הפירות של לינדמנס
אלו הן בירות מסוג למביק (בירות המיוצרות בתהליך של תסיסה ספונטנית באזורים מסוימים בבלגיה) בתוספת פרי טבעי – דובדבנים, אפרסק או תפוח. הבירה שוהה ביחד עם הפרי במשך מספר חודשים וסופגת את טעמי הפרי ואת הארומה הטבעית.. לבירות אחוז אלכוהול נמוך יחסית (3.5%-2.5%).
השורה התחתונה: הבירות מאופיינות בטעם חמצמץ ומרענן, כאשר טעם הפרי מודגש ודומיננטי.

פרימטור ווייצן
בירת חיטה בהירה ומעורפלת בסגנון בווארי. מתאימה ביותר לבשרים מעושנים, נקניקיות, מאכלי ים וגבינות. מומלצת לשתייה בטמפרטורה של 6 מעלות לערך.
השורה התחתונה: בעלת מרירות מעודנת וסיומת מתקתקה ובעלת ניחוח של בננה וציפורן, גוף בינוני ועשיר בטעמים פירותיים.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.