תפריט עמוד

מאחסנים וטסים: מה לעשות עם תכולת הדירה לקראת שהות ארוכה בחו"ל?

צעירים רבים שבחרו לבלות פרק זמן בחו"ל מסיבות שונות והשאירו אחריהם דירה ריקה מוצאים את עצמם נאלצים להתעסק עם ענייני תכולת הדירה גם בעת השהות בחו"ל. מי שיוצא לחו"ל והשכיר דירה בבעלותו לאורחים מ-Airbnb  או לשוכרים לטווח קצר נאלץ פעמים רבות לדאוג לשלום הרכוש שבדירה גם כשהוא מעבר לים

שליחות באירופה, לימודים בארה"ב או טיול ארוך בנפאל: נסיעות לחו"ל לתקופות ארוכות הן תמיד סיבה להתרגשות. החודשים או השנים שאנחנו הולכים לבלות באזור חדש, בסביבה לא מוכרת, בחברה שונה ובתרגול שפה חדשה – הופכים גם את ההיערכויות והפרוצדורות לקראת האתגר למשתלמות.

מצד שני, צעירים רבים שבחרו לבלות פרק זמן בחו"ל מסיבות שונות והשאירו אחריהם דירה ריקה מוצאים את עצמם נאלצים להתעסק עם ענייני תכולת הדירה גם בעת השהות בחו"ל. מי שיוצא לחו"ל והשכיר דירה בבעלותו לאורחים מ-Airbnb  או לשוכרים לטווח קצר נאלץ פעמים רבות לדאוג לשלום הרכוש שבדירה גם כשהוא מעבר לים. אנשים ששכרו דירה וכעת יורדים לחו"ל נאלצים לפנות את הדירה לשוכר הבא בכדי לא לשלם שכר דירה נוסף בעת השהות בחו"ל, כאשר הפתרון הנפוץ הוא להעביר את התכולה לבית ההורים – מה שלא תמיד אפשרי אצל כולם.

אז מה הפתרון?

אחד הרעיונות שצוברים פופולריות בתחום הוא אחסון תכולת דירה במחסן ייעודי. כששומעים את המילה "מחסן" לרוב עולות קונוטציות של מחסן כלי העבודה של אבא בגינה, אבל בעצם מדובר במתחמים גדולים המיועדים לשמירה על חפצים, רהיטים ותכולה למשך פרקי זמן של כמה חודשים עד כמה שנים ואף יותר.

אחסון התכולה במחסן מייתר את הצורך בתשלום שכר דירה (או לחילופין – מאפשר לכם להשכיר דירה שבבעלותכם בעת שהותכם בחו"ל) בתשלום נמוך בהרבה מידי חודש, יחד עם הידיעה שהתכולה שלכם "בידיים טובות".

צילומים: FIXABAY

צילומים: FIXABAY

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מחסן לתכולת דירה?

לפני הכל – את פרק הזמן המשוער שבו תהיו בחו"ל, ומהם הרהיטים והחפצים שאותם תרצו לאחסן, מה שיאפשר לכם להעריך סדר גודל משוער של סך הקוב (מטר על מטר) שתצטרכו להשכיר לצורך האחסנה.

השלב הבא לבחור את המחסן הנכון בשבילכם. הנה כמה פרמטרים שכדאי לבדוק:

  1. מיקום – מחסן בקרבת אזור המגורים שלכם או של המשפחה יאפשר לכם להגיע בקלות לבדיקת שלומם של החפצים במידה ותקפצו לביקור בארץ, וכן יאפשר גישה קלה יותר במקרה ואחד מבני המשפחה יעשה זאת במקומכם.
  2. מבנה המחסן – ככל שתקופת ההיעדרות ארוכה יותר, כך חשוב לבחור במחסן איכותי יותר. מחסני בטון מוגן נחשבים לבעלי האיכות הגבוהה ביותר, ומונעים חדירת מים, רטיבויות, לחות או עובש שיכולים לגרום לפגיעה ברהיטים או בציוד המאוחסן. מומלץ להגיע פיזית למחסן ולהתרשם מקרוב מאיכות הבניה והמיגון.
  3. אבטחה – מקרים של פריצות למחסנים אינם שכיחים אבל קיימים: בדקו עם הנהלת המחסן האם קיימת אבטחה למחסנים, והאם קיימים אמצעי בטיחות אחרים, כגון מצלמות, מכשור אלקטרוני ומנעולים מתוחכמים.
  4. בידוד – האקלים החם בישראל גורם לנזקים, במיוחד בקיץ ובמיוחד באחסון לטווח ארוך, כאשר הטמפרטורה הגבוהה מגבירה את הבלאי במוצרי חשמל, ריהוט, פלסטיקה, תמונות אלבום, קלטות ישנות ועוד. מחסן איכותי עם תקרת בטון, ישמור על החפצים האישיים שלכם, על מוצרי האלקטרוניקה ועל הציוד הרגיש באופן מיטבי וללא שום נזק או פגע, בדיוק כפי שהייתם משאירים את הדברים בבית
  5. גמישות – המחסן פתוח לביקורים רק בין 8:00 ל- 10:00 בבוקר? בחרו בחברת אחסנה שמאפשרת גמישות רבה יותר בביקורי המחסן לצורך בדיקה או הוצאת חפצים, וכן אפשרות למפתח נוסף והרשאת גישה גם לקרובי משפחה (או מכרים אחרים) שאתם מעוניינים שיבדקו את מצב התכולה בשבילכם.

כמה משלמים?

בזמן השהות בחו"ל אתם רוצים להיות בראש שקט לגבי הדאגות שנשארו בארץ, וזה מובן לגמרי. מומלץ לבחור בחברת אחסנה שמבטיחה מחיר קבוע למשך כל זמן האחסנה ומעגנת את זה בחוזה כתוב.

אחסון תכולה מתומחר לפי נפח המחסן שמושכר: כל קוב מושכר בעלות מסויימת לחודש, כאשר גודל הנפח שתופסת תכולה של דירה קטנה יכול לנוע בין 10 ל- 20 קוב בממוצע.

לסיכום

בסופו של דבר, כמאמר המשפט "אין טוב ממראה עיניים", כדאי להגיע למחסני החברה ולסמוך על עצמכם שתבחרו את המחסן הטוב ביותר עבורכם. זכרו שרמת השירות והאדיבות יחד עם זמינות הם מרכיבים חשובים בבחירת המחסם המתאים, במיוחד במצבים בהם תצטרכו לנהל את העניינים בארץ בזמן שאתם בחו"ל.

אם גם אתם מחפשים אחסנה לתכולה לקראת נסיעה ארוכה לחו"ל, חברת "אחסון כל" היא החברה המובילה בישראל לאחסון תכול לטווח ארוך. החברה מציעה פתרונות אחסון ברמה הגבוהה ביותר: הגנה ואבטחה בדרישות המקסימליות, הקפדה על איכות המחסנים, שנבנים בסטנדרט הגבוה ביותר בענף, ניקיון יחד עם שמירה על טמפרטורות אידיאליות והתחייבות למחירים קבועים והוגנים. מומלץ להגיע ולהתרשם.

שתהיה נסיעה טובה, והכי חשוב – בראש שקט.

המאמר בחסות אתר משרות

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.