תפריט עמוד

מאוריציוס – 10 האתרים שאסור להחמיץ

גם במאוריציוס יש אתרים שלא כדאי לוותר עליהם. הבחירה לא תמיד קלה אבל הנה עשרה מן האתרים היפים ביותר באי. חוף, נוף, בעלי חיים, תצפית על הים, היסטוריה ואפילו שוק נהדר

צפון מאוריציוס:

חוף פרהיברה (Pereybere): חוף ציבורי מן היפים ביותר במאוריציוס. אחת הסיבות לפופולריות הרבה שלו היא העובדה שבקרבתו יש מסעדות טובות, פאבים וחנויות מעניינות.

הכפר טריולה (Triolet): הכפר טריולה, הארוך ביותר באי מציע מבקרים הזדמנות לפקוד את מקדש ההינדו Meheswarnath. המקדש נבנה לראשונה ב-1819 לכובד האלים שיווה, קרישנה, וישנו, ברהמה וגנש.

מזרח מאוריציוס:

שוק פלאק: Flacq הוא אחד הכפרים החשובים ביותר במאוריציוס. הוא משמש כמקום מפגש מרכזי לתושבים באזור המזרחי וכאן פועל השוק הגדול ביותר באי. השוק צבעוני מאוד ומושך רבים בכל ימות השבוע.

איל או סרף: Ile aux Cerfs הוא אי קטן שקרוב לאי המרכזי של מאוריציוס ונחשב גן עדן לחובבי הספורט הימי ולאחד החופים היפים ביותר באי. לא כדאי להחמיץ ביקור באי הקטן והמרשים הזה שרבים מכנים אותו "הפנינה של מאוריציוס".

דרום מאוריציוס:

השרידים ההולנדיים: Dutch Ruins הם שרידי אחד הישובים הראשונים שהקימו הלבנים במאריציוס במאה ה-17. הם נמצאים לצד הגרנד פורט העתיק ובימים אלה עדיין מתבצעות בהם עבודות חשיפה שיאפשרו למבקרים להבין טוב יותר את ההיסטוריה של האי.

איל או אגרט (Ile aux Aigrettes): דוקא בגלל העבר הבעייתי בתחום שמירת הטבע נהפך בשנים הארחונות מאוריציוס למרכז שימור ורבייה של מינים בסכנת הכחדה. באתר זהאפשר לצפות בכמה מן העופות ובעלי הנדירים ביותר בעולם, ביניהם היונים הוורודות וצבי הענק של אלדברה. פרטים על השמורה בטלפון 230-6312396.

מחוז הצייד (Domaine du Chasseur): אתר בלב ההרים ששימש פעם כמקום ציד והיום אפשר לצפות בו בבעלי חיים נדירים ועופות מעניינים. חובבי הקולינריה ימצאו כאן גם מסעדה טובה ובונגלוס שאפשר ללון בהם בנוחות.

סווילאה (Souillac): כפר לא גדול על חוף הים במחוז סבאנה. המקום זכה לפרסום ומוניטין בזכות הגן הגדול הצופה אל הים שנקרא על שמו של ד"ר צ'רלס טלפייר. נקודת תצפית מצינת אפשר למצוא בראש הצוק בקצה הדרומי של הכפר.

מערב מאוריציוס:

שאמארל (Chamarel): דרך מתפתלת מובילה מן הכפר קאס נויאל (Case Noyale) לשטחים הצבעוניים של שאמארל. הנוף באזור זה מפורסם בעיקר בזכות הצבעים הססגוניים שלו, נראה תוצאה מעניינת של בליית האפר הוולקני שיצרה גוונים עזים של כחול, אדום, ירוק וצהוב.
באזור יש גם כמה מפלים מרשימים ובכפר שאמארל אפשר ליהנות מן המטבח המקומי.

קאסלה (Casela): שמורת ציפורים נודעת באזור הריבייר נואר. במקום אפשר לצפות ביותר מ-140 מיני ציפורים מחמש יבשות. כמו כן יש כאן בעלי חיים רבים כנמרים, צבים, קופים וצבאים.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.