תפריט עמוד
Leo Hostel
מדובר באחת האכסניות הטובות בבייג'ינג, אבל כדאי להזמין מקום זמן רב מראש שכן כמעט תמיד היא מלאה. בין שלל היתרונות של המקום אפשר למנות את המחירים הזולים, המיקום המעולה ליד כיכר טיאנמן, הצוות דובר האנגלית והאווירה הנעימה והידידותית השוררת במקום. במקום ניתן להירשם לטיולים וסיורים בבייג'ינג.
רחוב: 52 Dazhalan Xijie, Qianmen, Xuanwu District
טלפון: 86-10-63031595
אתר אינטרנט

Sleepy Inn Downtown Lakeside
אכסנייה נהדרת ששוכנת על גדות אגם שיהאי, באזור שעדיין אין בו פיתוח יתר והוא שומר על צביונו המסורתי. מהכורסאות שעל המרפסת הנהדרת אפשר לצפות בדייגים המקומיים באגם. בנוסף, יש חצר נהדרת ומוצלת שכדאי לפתוח בה את היום או לנוח בה אחרי יום של כיתות רגליים. החדרים נקיים והצוות יעיל. במקום פועלת מסעדה נחמדה.
רחוב: 103 Deshengmen Neidajie, Xicheng District
טלפון: 86-10-64069954
אימייל: book@sleepyinn.cn

Beijing Downtown Backpackers Accommodation
אכסניה נחמדה שמושכת בעיקר קהל צעיר וחובב מסיבות, הודות לבר שבמרתף האכסנייה. גם באזור האכסניה לא חסרים מקומות בילוי, בוטיקים טרנדיים, ברים, בתי קפה ומסעדות.
רחוב: 85 Nanluoguxiang, Dongcheng District
טלפון: 86-10-8400-2429

Commune by the Great Wall
חוויית הלינה בקומונה שליד החומה הגדולה לא מזכירה במאום את חווית הלינה בקומונות של הנוער העובד או באלו של שנות השישים העליזות. המתחם, שמשקיף לחומה הסינית, כולל וילות מבודדות, מעוצבות כל אחת על ידי ארכיטקט על אחר, שמציעות נוחות, שירות אישי והרבה פינוקים. השם "הקומונה" ניתן למקום מאחר וכל וילה מחולקת לארבעה עד שישה חדרים ואורחיה "נאלצים" לחלוק חלל משותף ומטבח משותף. ביחד עם מסעדה מצויינת וספא מפנק המקום הפך להיות מקום מפלט אהוב על עשירי בייג'ינג. לילדים יש קומונה משלהם עם כל מה שהקיסר הצעיר עשוי להזדקק לו, כולל שיעורי בישול, חנות לספרי ילדים מצויירים, בריכת שחייה עם מגלשת מים ועוד.
רחוב: Shuiguan, Badaling Highway
טלפון: 86-10-8118-1888
אתר אינטרנט

Red capital ranch
קומפלקס של 10 בתי חווה במיקום מבודד ליד החומה הגדולה, עם נוף משגע לחומה ולהרים. במקום יש מסעדה וגם ספא קטן. המלון סגור בין דצמבר למרץ.
רחוב: 28 Xiaguandi Village, Yanxi Township Beijing
טלפון: 86-10-8401-8886
אתר אינטרנט

4 Banqiao
צוות ידידותי, 18 חדרים פשוטים ונוחים שנפתחים לחצר מקסימה וגג נהדר ומוצל.
רחוב: 4 Banqiao Hutong, Beixinqiao, Dongcheng District
טלפון: 86-10-8403-0968
Kapok
המלון בן חמש הקומות עוצב על ידי האדריכל המקומי המפורסם פי זו. חלקו החיצוני של המלון מכוסה בפיברגלאס שזוהר בלילה, וחלקו הפנימי מעוצב בסגנון מינימליסטי. המלון ממוקם ממזרח לעיר האסורה, עליה ניתן להשקיף מהסוויטות שבקומות העליונות.
רחוב: 16 Donghuamen Dajie, Dongcheng district
טלפון: 86-10-6525-9988
אתר אינטרנט

Cote Cour SL
מלון הבוטיק הזה הוא בחירה מצוינת למי שמאס בתי המלון הגדולים וחסרי האווירה. המלון ממוקם בחוטונג באזור "בייג'ינג הישנה" וכשנמצאים בחצר המסורתית שבפנים העולם הסואן שבחוץ נראה רחוק מאוד. 14 חדרי המלון שוכנים סביב בריכת חבצלות מים. בלאונג' אפשר ליהנות מארוחת בוקר, משקאות ו"הפי האוור" בשעות אחה"צ המאוחרות. למרות האווירה האותנטית החדרים מודרניים ומצויידים בכל הנוחיות, כולל מסך טלוויזיה שטוח.
רחוב: 70 Yanyue Hutong, Dongcheng district
טלפון: 86-10-6512-820
אתר אינטרנט

Red Capital Residence
סמטאות חוטונג בבייג'ינג חבוי מלון בעל חמישה חדרי אירוח קטנים, בהם ריהוט קיסרי יחד עם חפצי נוי מהמהפכה. אחרי שאוכלים במסעדת המלון, במרחק שני רחובות, אפשר לבקר בבר הסיגר. ייחוד המקום בשחזור בתים היסטוריים והבאת סגנון החיים הסיני לעידן החדש.
רחוב: No. 9 Dongsi Liutiao
Dongcheng District
טלפון: 5308 8403 10 86
אתר אינטרנט


Bamboo Garden

המלון הנהדר מסתתר בסמטה וקל מאוד לפספס אותו. וזה חבל, שכן הגן הענקי של המלון הוא מקום מפלט מצויין מבייג'ינג המיוזעת שבחוץ. כל החדרים מצויידים בטלוויזית LCD ובמחשב עם גישה לאינטרנט. במקום פועלת מסעדה.רחוב: 24 Xiaoshiqiao, Jiugulou Dajie, Xicheng District
טלפון: 86-10-5852-0088
אתר אינטרנט

כל הפרטים לחופשה המושלמת בסין! >>

 

סין של פעם: הכפר שאשי במחוז יונאן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.