תפריט עמוד

לילה מהחלומות: שישה מלונות מדהימים

וילה מעל המים, ארמון בלב אגם, סוויטה עם אולם קולנוע פרטי, צי מכוניות רולס רויס, מזרקות וגנים בוטניים, באטלר צמוד ועוד כל מיני פינוקים ברשימה של מלונות שרובנו יכולים רק לפנטז עליהם

בואו נדמיין שכסף לא מהווה בעיה, וגם המרחק של המקום בו נבלה את הלילה זניח. בפנטזיה הזאת, אפשר לישון איפה שרוצים ובתקציב לא מוגבל. אז לאן כדאי לנסוע? מתוך כל האופציות, הנה שישה מלונות יוקרתיים ויקרים במיוחד, עם עיצוב מרשים, כאלה שהמוטו שלהם הוא לפנק, לפנק, לפנק.

אודייפור, הודו: Taj Lake Palace
העיר אודייפור שבמדינת ראג'סטן בהודו נחשבת לאחת הערים היפות והרומנטיות ביותר בהודו, והיא מפורסמת באגמיה ובארמונותיה. מלון  טאג' לייק פאלאס (Taj Lake Palace) משלב בהצלחה בין שני הסמלים של העיר. המלון המרהיב שוכן בארמון שנבנה במאה ה-18 כארמון קיץ מלכותי. ארמון השיש הלבן שוכן על אי קטן בלב אגם פיצ'ולה. אל הארמון, שנראה כאילו הוא צף במי האגם, ניתן להגיע רק בשייט. ב-1963 הוסב הארמון למלון, שנחשב עד היום לאחד המלונות הרומנטיים בעולם, ורשימת האורחים שלו כוללת את המלכה אליזבת, ז'קלין קנדי ולא מעט מהרג'ות. גם סרטו של ג'יממס בונד, אוקטופוסי, צולם במלון.


חדר במלון טאג' לייק פאלאס. ציורי קיר, בדי משי וריהוט עץ מגולף

המלון מרשים לא רק מבחוץ אלא גם מבפנים. בחדרים ובסוויטות יש ציורי קיר, עמודי שיש, שנדלירים, בדי משי, ריהוט עץ מגולף, ונוף מרהיב לארמון City Palce, והשירות כולל באטלר שדואג לספק את גחמות האורחים. המלון מוקף בגנים יפים שבהם מזרקות, פסלים ובריכות עם חבצלות מים. את ארוחות הגורמה שמוגשות במלון יכולים האורחים לסעוד באחת ממסעדות המלון, בגן המלון, במסעדת פונטון שמציעה ארוחות פרטיות על משטח צף באגם, או במסעדת גנגוור בה ניתן לסעוד בסירות קטנות.
אתר אינטרנט


באלי, אינדונזיה: Alila Villas Uluwatu

אם כבר חלומות, אז עד הסוף: כדי לנפוש במלון אלילה וילאס אולוואטו (Alila Villas Uluwatu) צריך קודם כל להצטייד באזרחות שנייה, כיוון שאי אפשר להיכנס לבאלי עם דרכון ישראלי. אבל אם הצלחתם להגיע, ההנאה והרגיעה המושלמת מובטחות. המלון, שנמצא על חוף הים בדרום האי, מורכב מ-84 וילות מרווחות בנות שניים או שלושה חדרים, עם עיצוב אוורירי ופתוח (אופן ספייס). לכל וילה יש בריכה פרטית צמודה, מרפסת שיזוף וקבנה המשקיפה אל האוקיינוס ההודי. המלון בנוי על מצוק המשקיף על האוקיינוס, כך שמכל עבר נשקפים נופי ים מפעימים במיוחד.


וילה באלילה וילאס. עיצוב מינימליסטי ובריכה פרטית המשקיפה לאוקיינוס

כל המבנים והשטחים הציבוריים מעוצבים במינימליזם יוקרתי תוך הקפדה על אלמנטים סביבתיים: מקורן של רצפות העץ בחדרים הוא באדנים ישנים של פסי רכבת, התקרות עשויות מבמבוק מקומי, הגגות מצופים באבנים וולקניות מהאי, והמים מחדרי האמבטיה ממוחזרים לצורך השקיית הגינות. אבל מעבר לעיצוב העדין ולשמירה על הסביבה, השהות כאן עמוסה בתענוגות גשמיים: במלון יש שתי מסעדות משובחות, האחת מגישה מנות מערביות מוקפדות ובשנייה תוכלו לאכול ממיטב מטעמי המטבח האינדונזי, ובספא המעוצב להפליא אפשר ליהנות משלל טיפולים הוליסטיים המשלבים טכניקות שונות מהמזרח. בסביבת המלון יש חופים נפלאים, מגרשי גולף ומקדש יפה, Pura Luhur Uluwatu, הנציב על צוק שמתנשא מעל האוקיינוס.
אתר אינטרנט

האיים המלדיביים: Gili Lankanfushi Maldives
האיים המלדיביים הם אתר נופש יוקרתי מיוחד, ומאחר שמגוון הפעילויות באיים מוגבל אם אינכם צוללים או גולשים, המלונות מתוכננים כך שהאורחים לא צריכים כלל לצאת מפתח המלון. אחד מהמקומות האלה הוא גילי לאנקאנפושי מלדיב (Gili Lankanfushi Maldives), ששוכן על אי פרטי באטול מאלה. במלון יש 45 וילות, כולן שוכנות בתוך המים, וכשיורדים ממדרגות המרפסת מגיעים היישר למי הטורקיז הצלולים של המלדיביים. הווילות עצומות בגודלן ובכל אחת מהן יש מרפסת גג עם מיטות שיזוף ופינת אוכל, דק ממש מעל המים עם מיטות שיזוף ושמשיות, וגם אמבטיה פרטית בחוץ, בנוסף לזו שנמצאת בתוך הווילה.


החיים על המים במלון Gili Lankanfushi באיים המלדיביים

גולת הכותרת של המקום, היא השמורה הפרטית – וילה בשטח 1,400 מ"ר, שמרוחקת כ-500 מטר מהמלון, וניתן להגיע אליה רק בסירה. הווילה מוקפת מכל עבריה במי הטורקיז הצלולים של האוקיינוס ההודי. ומה כולל כל המרחב הזה? שתי סוויטות עם חלונות מהרצפה ועד התקרה שמכניסים את הים לחדר, סלון פתוח גדול עם דק שיזוף, בריכה טבעית, פינת אוכל ומיטות שיזוף; חדר רחצה בגודל של דירה ממוצעת בתל אביב; ספא פרטי עם סאונה, ג'קוזי, חדר טיפולים וחדר כושר; ספריה שמצוידת גם במערכת קולנוע ביתי; מרפסת גג עם מיטות שיזוף, מרפסת שיזוף שמציעה גישה ישירה לבריכת האלמוגים ואפילו מגלשת מים שיורדת מהגג היישר לבריכה הפרטית. כל זה מגיע כמובן בליווי צמוד של צמד באטלרים. האורחים מוזמנים לאכול באחת ממסעדות הגורמה של המלון, אבל מאחר ונראה שהכסף לא מהווה בעיה, אפשר לסדר גם שירות חדרים או ארוחת שף פרטית בווילה או בכל מקום אחר באי.
אתר אינטרנט


בורג' אל ערב בדובאי. בנוי בצירת מפרש של דאו

דובאי: Burj Al Arab
עוד מלון, מהמפוארים בעולם, שבינתיים ישראלים יכולים בעיקר לחלום עליו. הבורג' אל ערב, שבנוי בצורת מפרש של דאו, שוכן על אי מלאכותי במרחק 280 מטר מהחוף. כשהוא נחנך, ב-1999, הוא היה המבנה הגבוה ביותר בעולם, ולמרות שמאז נבנו בניינים גבוהים ממנו, גם היום הוא אוחז בתואר המלון השני בגובהו בעולם. זהו גם אחד המלונות המפוארים והיקרים ביותר בעולם. כל 202 החדרים הם סוויטות דו מפלסיות, ששטחה של קטנה שבהן מגיע לכ-170 מ"ר, ובכל אחת מהן חלונות ענק שמשקיפים למפרץ, ג'קוזי וריהוט מהודר. גודלה של הסוויטה המלכותית בקומה ה-25 הוא 780 מ"ר, ויש לה מעלית פרטית, קולנוע פרטי, ספרייה, מיטת אפיריון שממוקמת על במה עגולה ומסתובבת, ריהוט עץ מהגוני, מדרגות שיש וזהב, חדר רחצה מפואר במיוחד ואביזרי פורצלן.

הפאר הוא חלק בלתי נפרד מהמלון, אבל השירות הטוב הוא גם חלק מהחבילה: לכל קומה במלון יש קומת קבלה משלה, האורחים נהנים משירות באטלר מסביב לשעון, ותמורת תשלום נוסף יארגנו לכם טיסה בהליקופטר או הסעות באחת ממכוניות הרולס רויס של המלון. ויש במלון גם את כל הפינוקים הרגילים, כמו חוף פרטי, ספא מצוין, שש מסעדות עטורות שבחים ובריכות יפהפיות שהקצה שלהן מתמזג עם הים.
אתר אינטרנט



המזרקות בחזית מלון בלאג'יו | צילום: Mactographer, GFDL

לאס וגאס: The Bellagio
בלאס וגאס, כמו בלאס וגאס, הכל גרנדיוזי, גדול ונוצץ. ב-1998 נפתח בעיר מלון בלאג'יו, בהשקעה של כ-1.6 מיליארד דולר, והפך לאחד המלונות המפוארים ביותר בלאס וגאס ובעולם כולו. זהו גם אחד המלונות הגדולים בעולם, עם כ-3,000 חדרים הפזורים על פני 36 קומות. כמו כל מלון בלאס וגאס, גם הבלאג'יו מתהדר בקזינו מפואר, אבל יש לו עוד כמה אטרקציות להציע, כמו מופע המזרקות בחזית המלון שמשלב תאורה, כוריאוגרפיה ומוזיקה והפך לאחד מסמלי העיר, והמופעים של קרקס השמש, שהפכו לסיפור הצלחה עולמי. במלון יש אטרקציות נוספות כמו גנים בוטניים מרהיבים עם בריכות מים, גשרים ותצוגת פרחים שמשתנה בהתאם לעונות השנה, וגלריה לאמנות עם תערוכות מתחלפות של גדולי האמנים (בימים אלה מוצגת בה תערוכה של קלוד מונה).

הפאר ניכר בכל פינה: בלובי העצום בגודלו שמתקרתו משתלשלת נברשת מרהיבה שמורכבת מפרחי זכוכית צבעוניים של אמן הזכוכית צ'יהולי, בבריכות המרהיבות ובחדרים האלגנטיים. המלון מתהדר בסוויטות מפוארות במיוחד, ובהן הסוויטה הנשיאותית העצומה, עם גן פנימי הכולל מזרקה, סולריום, שני חדרי שינה עם אח, שני חדרי רחצה עם ג'קוזי וחדר ישיבות. אורחי הסוויטות נהנים מבאטלר צמוד 24 שעות ביממה. עוד במלון: מגרש גולף, ספא, מבחר גדול של ברים, מסעדות ומועדוני לילה וחנויות יוקרתיות ויקרות.
אתר אינטרנט


הבריכה של מלון Villa d'Este. נראית כצפה מעל אגם קומו

אגם קומו, איטליה: Villa d'Este
מלון Villa d'Este, ששוכן במיקום חלומי על שפת אגם קומו בצפון איטליה, נבנה ב-1568 כמגורי הקיץ של הקרדינל טולומאו גליו. ב-1873 הוסב המקום למלון פאר, ומאז הוא מככב לא אחת ברשימות שמדרגות את המלונות הטובים בעולם. המלון מוקף בגנים מרהיבים עם טרסות פורחות, עצי ערמונים, מגנוליה, וויסטריה ועוד, מזרקות ופסלי שיש. 152 חדרי המלון נבדלים ביניהם בגודל ובעיצוב אבל כוללים כולם ריהוט עתיק, נברשות מפוארות, ציורי שמן על הקירות, וילונות משי ואמבטיות משיש. בחלק מהחדרים יש מרפסת שמשקיפה לאגם. לפרטיות מלאה כדי ללון באחת משתי הוילות שבגני המלון, שכוללות, בנוסף לחדרי שינה, גם מטבח, חדר אוכל וסלון, ומלאות בריהוט עתיק ויצירות אמנות.

אורחי המלון נהנים משלוש בריכות יפות, כולן מחוממות, אחת מהן נראית כצפה מעל האגם, אחת מקורה ויש גם בריכה לילדים שגם הם אורחים רצויים במלון. יש גם סאונה וחמאם טורקי. מי שמעוניין בחופשה פעילה ייהנה משמונה מגרשי טניס, מגרש סקוויש, מועדון גולף ומבחר פעילויות ספורט ימי.
אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.