תפריט עמוד

לטוס בראש שקט

הגשמתם את החלום ואתם יוצאים לחופשה בת יותר מחודש בחו"ל? כדי שתוכלו לבלות וליהנות בראש שקט, כדאי שתקראו את הכתבה הזאת

מי מאתנו לא חולם על זה – לארוז מזוודה, לנסוע לשדה התעופה, לטוס ליעד המועדף עלינו ולחזור ממש רק כשנמצה אותו. לא הסתפק בשבוע, אלא לנסוע לחודשיים. בעוד שחלקנו יכולים להעביר חיים שלמים בלי לממש את הפנטזיה הזאת, רבים מקבלים בסופו של דבר את ההחלטה לעשות בדיוק כך – נופש ארוך. והנה, לפתע אנחנו מבינים שהחלום שלנו כרוך בהמון לוגיסטיקה – לתכנן חודש או חודשיים זה הרבה יותר מסובך מלתכנן שבוע. צריך לחשוב על מלונות, התניידות, כסף, וחשוב מכך – על מה שאנחנו משאירים מאחורינו. אלה מאתנו שמחליטים לטוס בלי הילדים או המשפחה ימצאו את עצמם חושבים רק עליהם ועל שלומם, ומנצלים כל אפשרות ליצור איתם קשר. אלה שטסים לטיול ארוך עם כל המשפחה לא יכולים להימנע מלהיות מוטרדים ממה שקורה בביתם.

סעו בראש שקט
אין מה לעשות, הבית שלנו הוא הכל בשבילנו. מעבר להשקעה הכלכלית העצומה שהיא עצם קיומו, אנחנו קשורים אליו. כל רכושנו, הדברים היקרים לנו, הדברים שנרכשו על ידנו בעמל ויזע רבים – כל הביצים מרוכזות בסל אחד. כשאנחנו בחופשה ארוכה, אנחנו מפחדים באופן קבוע מהנורא מכל בעינינו – פריצה לבית או פגיעה שלו כתוצאה משריפה וכדומה. ואמנם, במקרה כזה לעתים קרובות הנזק שייגרם לחיינו והפריטים שיאבדו לנו יגרמו לנו להרגיש כאילו הנזק שנעשה הוא בלתי הפיך, אבל יש אפשרות לנסוע בראש שקט הרבה יותר. בטיול ארוך מסוג זה, וגם אם לא מתוכננת נסיעה בקרוב – מומלץ בחום לבטח תכולת דירה. ביטוח תכולת הדירה מבטיח לנו כי במידה שהאירוע המצער יקרה דווקא לנו, וביתנו ייפרץ או שייגרם לו נזק, הדבר לא יהווה אסון כלכלי בלתי הפיך מבחינתנו. הדבר מאפשר לנו לטייל וליהנות בראש שקט הרבה יותר. מעבר לכך, גם אם אנחנו לא בטיול, שנת הלילה שלנו תהיה רגועה הרבה יותר אם נדע שתכולת דירתנו מבוטחת.


ליהנות בטיול בלי דאגות | צילומים: שאטרסטוק

כמה זה עולה?
עלות פוליסת ביטוח התכולה משתנה בהתאם לנתוני הבית. המשתנה החשוב ביותר הוא, כמובן, שווי הרכוש שבדירה – שווי רכוש גבוה יותר יבוטח בכסף רב יותר ויבטיח לנו ראש שקט יותר. אלמנט חשוב נוסף הוא מיקום הדירה – אזורים מועדים לפורענות מבחינת פריצות מעלים את עלות הפוליסה. בפוליסה מסוג זה לוקחים בחשבון את נטיית הפורצים להימשך לבתים פרטיים או דירות קרקע, ולכן דירה בבניין קומות בדירה גבוהה יותר תהנה מעלות פוליסה נמוכה יותר. אם בביתכם מותקנים סורגים, דלתות פריצה או אמצעים אחרים נגד פורצים – הדבר יכול להוריד משמעותית את מחיר הפוליסה, גם במקרה של בית פרטי או דירת קרקע. חשוב לציין כי ביטוח התכולה לא מכסה בעלי חיים, כלי רכב או שיט ממונעים, המחאות ומסמכים שונים – ובאופן כללי, כדאי לבדוק בדיוק מה מבוטח ומה לא מבוטח כשחותמים על הפוליסה.

הכי חשוב – ליהנות
זו, בסופו של דבר, מטרת הטיול שלכם. תיהנו, סעו בשלום, תחזרו בשלום – ובראש שקט. בטחו את תכולת הבית שלכם.

                                                   –  כתבה שיווקית –

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.