תפריט עמוד

לופטהנזה מוסיפה טיסה לפרנקפורט

לאור החלטת הממשלה לפתוח באופן חלקי את השמיים, לופטהנזה תרחיב את פעילותה ותוסיף טיסה חמישית בין ישראל לפרנקפורט. בנוסף, מאריכה הקבוצה את ההסכם עם בית החולים איכילוב ומוזילה את מחירי בדיקות הקורונה ללקוחותיה

הידיעה עודכנה ב-4 במרץ 2021

לאור החלטת ממשלת ישראל לפתוח באופן חלקי את השמיים ולאפשר לישראלים להמריא מנתב"ג למספר יעדים נבחרים, לופטהנזה הודיעה כי תוסיף בשבוע שמתחיל ב-7 במרץ 2021 טיסה חמישית מפרנקפורט לתל אביב ובחזרה. הטיסות מפרנקפורט לתל אביב ימריאו בימים ראשון, שלישי, חמישי, שישי ושבת בשעה 17:55 וינחתו בתל אביב בשעה 23:00. ההמראה מתל אביב תהיה בימים ראשון, שני, רביעי, שישי ושבת, בשעה 05:20 כאשר הנחיתה בפרנקפורט תהיה בשעה 09:00. בשלב בעלי דרכונים ישראלים אינם יכולים להיכנס לגרמניה, אולם משדה התעופה של פרנקפורט, אחד הגדולים באירופה, הם יכולים להמשיך ליעדים נוספים ברחבי העולם, בהתאם להנחיות המשתנות של כל מדינה.

בנוסף, קבוצת לופטהנזה מאריכה את הסכם שיתוף הפעולה עם בית החולים איכילוב ת"א ומוזילה את מחירי בדיקות הקורונה והבדיקות הסרולוגיות המוצעות ללקוחותיה לפני הטיסה. מהלך זה בא כהכנה לקראת פתיחת השמיים הצפויה, במהלכה ידרשו הנוסעים להציג בדיקת קורונה שלילית לפני כל טיסה. כמו כן, לקוחות שאינם מחוסנים יוכלו לבצע בדיקה סרולוגית ובמידה ותוצאת בדיקתם תהיה חיובית (על פי הקריטריונים שנקבעו), יוכלו לקבל תעודת מחלים ממשרד הבריאות, תעודה זו מזכה אותם בתו ירוק.

לקוחות הקבוצה יוכלו לבחור את הבדיקה הנדרשת, בדיקת PCR (בדיקת מטוש), בדיקה סרולוגית, או את שתיהן, על פי הנדרש במדינה אליה הם טסים או לפי בקשת הלקוח. עלויות הבדיקה המוזלות לנוסעים המחזיקים כרטיס טיסה בתוקף של אחת מחברות הקבוצה או חברי מועדון Miles & More: בדיקת מטוש – 140 שקל (במקום 297 שקל); בדיקה סרולוגית – 140 ש"ח (במקום 224 שקל); בדיקות מטוש וסרולוגיה – 265 שקל.

הבדיקות יתבצעו במלר"מ של המרכז הרפואי איכילוב עם הצגת כרטיס טיסה בתוקף או כרטיס נוסע מתמיד Miles & More, יש לתאם תור באתר בית החולים. תוצאות הבדיקות יתקבלו במייל, באנגלית – תוצאות לבדיקות מטוש לאחר יום עסקים אחד, תוצאות לבדיקות סרולוגיות יתקבלו לאחר שלושה ימי עסקים.

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל, הסביר כי במהלך תקופת הסגר על נתב"ג לופטהנזה קיבלה אישור להפעיל ארבע טיסות שבועיות מפרנקפורט, "ברגע שהוחלט לפתוח, ולו חלקית, את השמיים, ביקשנו אישור לטיסה נוספת על מנת לענות על הביקוש הרב. אנו כבר מתכננים את לוח טיסות הקיץ המורחב שלנו וממתינים לרגע שבו תוסר המגבלה על מספר הנוסעים הנכנסים לישראל ונוכל לחזור להפעיל טיסות גם משאר נמלי הבית שלנו לתל אביב".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.