תפריט עמוד

לוט חוגגת 90 שנות פעילות

חברת התעופה הפולנית לוט הכריזה על מבצע של מחירים מיוחדים מישראל לצפון אמריקה לציון יום הולדת 90. במהלך החורף לוט תפעיל 21 טיסות שבועיות מתל אביב לשישה יעדים בפולין

חברת התעופה הפולנית לוט (Lot Polish Airlines) חוגגת יום הולדת 90 ומכריזה על מבצע של מחירים מיוחדים מישראל לצפון אמריקה. החברה, המיוצגת בישראל בלעדית על ידי אופן-סקיי, מציעה טיסות מתל אביב לניו יורק, עם קונקשן ממוצע של שעתיים בשדה התעופה של ורשה (לכל כיוון) במחירים של החל מ-599 דולר, והחל מ-679 דולר ללוס אנג'לס ושיקגו. המחירים כוללים את כל המיסים. תקופת המכירה במבצע היא עד ה-23 בינואר, לטיסות היוצאות החל מ-10 לפברואר ועד 31 למרץ. הטיסות מוורשה ליעדי צפון אמריקה מבוצעות במטוסי בואינג 787 דרימליינר החדשים.

החל מפברואר לוט תפעיל טיסות ישירות מישראל לקרקוב (בתמונה)

החל מ-25 בפברואר לוט תפעיל טיסות ישירות מישראל לקרקוב (בתמונה) | צילום: שאטרסטוק

בעונת החורף לוט תפעיל 21 טיסות שבועית מתל אביב לשישה יעדים בפולין וכן טיסות המשך ליותר ממאה יעדים. החברה תחל להפעיל במהלך החורף קו טיסות בין קרקוב לתל אביב במטוס בואינג מדגם 737-max שכולל מחלקת תיירים, מחלקת תיירים פרימיום ומחלקת עסקים. מחיר כרטיס, הלוך ושוב, יתחיל מ-149 דולרים. הטיסה הראשונה של לוט בקו החדש תמריא ב-25 בפברואר 2019. הטיסות מתל אביב ימריאו בשעה 21:10 וינתחו בקרקוב בשעה 00:50 (זמן מקומי). הטיסות מקרקוב ימריאו לתל אביב בשעה 5:45 וינחתו בנתב"ג בשעה 10:25 בבוקר.

ללוט טיסות המשך למגוון רחב של יעדים באירופה וכן לטוקיו, סינגפור, בייג'ין, סיאול, מיאמי, והחל מספטמבר הקרוב, גם לדלהי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.