תפריט עמוד

להשקיע בתבונה בארצות הברית

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים להשקיע בנדל"ן מניב בארצות הברית. תנאי השוק, הכוללים פוטנציאל תשואה גבוה, הובילו לשגשוג וצמיחה בהשקעות באפיק זה (מדור פרסומי)

בשנים האחרונות בוחרים ישראלים רבים להפנות את הונם הפנוי להשקעות בנדל"ן מניב בארה"ב. תנאי השוק, הכוללים פוטנציאל תשואה גבוה, לצד סביבת ריבית נמוכה ושוק נדל"ן בועתי בישראל, הובילו לשגשוג וצמיחה בהשקעות באפיק זה. החברות הישראליות המתמחות בשוק זה מציעות מגוון אפיקי השקעה, כאשר הבולט ביציבותו, גם בעת המשבר ב-2008 בארה"ב: מתחמי "מולטי פמילי"- בתי דירות משפחתיים להשכרה.

מתחמי ה"מולטי פמילי" מהווים את פתרון הדיור בר ההשגה בארה"ב כבר משנות ה-50 של המאה הקודמת ועד לימינו, בהם כל משפחה חמישית בארה"ב מתגוררת בהם כפתרון קבוע לשכירות במחיר נוח. הם מהווים אפשרות טובה למשקיע הפרטי לקחת חלק בהשקעות אשר היו שמורות עד כה לגופי השקעות גדולים.

"מולטי פמילי" להשקיע בתוצאות
נכסים מסוג זה יודעים לייצר תשואה שוטפת ויציבה, לכן ניתן למצוא בין המשקיעים במתחמי ה"מולטי פמילי" בארה"ב את גופי ההשקעות הגדולים בישראל כמו גם את חברות הביטוח.
• נכסים הנמצאים בתפוסה של 90% ומעלה.
• נכסים המנוהלים על ידי חברת ניהול המתפעלת באופן מלא את שירותי המתחם.
• נכסים באזורים עתירי תעסוקה ובאזורים מתפתחים.

"מולטי פמילי" להשקיע באפשרויות
אל מול אפשרויות ההשקעה הקיימות כיום, משקיעים קטנים ופרטיים מצטרפים ונהנים אף מתנאים מיטביים, גמישות ותשואה מהירה יחסית.
• השקעה המאפשרת לייצר הכנסה פסיבית.
• השקעה המהווה אלטרנטיבה לתנאי השוק בישראל (הנדל"ן הבועתי וריבית הבנקים).
• השקעה גמישה ומפוזרת, כאשר במחיר של דירה אחת בישראל, ניתן להשקיע ב 3-4 נכסים.

אחת החברות הוותיקות והגדולות בישראל הינה חברת CiTYR, חברה ישראלית-אמריקנית המתמחה בהשקעות בנדל”ן מניב בארה”ב. החברה מנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-150 מיליון דולר ולמעלה מ-2,000 יחידות דיור בקומפלקסים. החברה היא מחלוצות בשורת ה"מולטי פמילי" מזה קרוב לחמש שנים ומאפשרת למשקיע הישראלי הפרטי לקחת חלק בהשקעות אשר היו שמורות עד כה לגופי השקעות גדולים. נכסים מסוג זה, יודעים לייצר תשואה שוטפת ויציבה, לכן ניתן למצוא בין המשקיעים במתחמי ה"מולטי פמילי" בארה"ב את גופי ההשקעות הגדולים בישראל כמו גם את חברות הביטוח. החברה שמה לה למטרה להנגיש את עסקאות הנדל”ן במתחמי מגורים גדולים גם למשקיעים פרטיים ולמשקי הבית בישראל.

"מולטי פמילי" להשקיע באחריות
CiTYR פועלת בהצלחה זה שנים בשוק האמריקני ומתמחה בזיהוי נכסים מניבים בעלי פוטנציאל תשואה גבוה מחד וסיכון נמוך מאידך.
• הצוות מחויב להצלחת הפרויקטים וכולל אנשי נדל”ן מקצועיים, אנליסטים ומנהלי השקעות.
• החברה פועלת בסטנדרט חדש ובלתי מתפשר של איכות, מקצוענות ובטיחות.
• ההשקעות מגובות במימון ובדיקת היתכנות של הבנקים המובילים למשכנתאות בארה”ב (כמו פאני מיי ופרדי מאק).
• החברה פועלת בשקיפות, הגינות וזהות אינטרסים כלפי שותפיה.

החברה משקיעה ראשונה בנכסים הנבחרים על ידה, מובילה את ההשקעה ואינה מהווה רק גורם מתווך או מייעץ, אלא ניצבת לצד המשקיעים ואיתם לאורך כל הדרך. החשיבות של כך עבור משקיע פרטי הינה עצומה, כאשר ההשקעות הנבחרות על ידי החברה הינן השקעות שהיא עצמה שותפה פעילה ומלאה בהן. ההשקעות הנבחרות על ידי החברה, נבחנות באופן קפדני ומעמיק, מתוך תכנון אסטרטגי לאיתור אזורים ייעודיים.
מוניטין החברה לצד המסוגלות הכספית במימון ובגיוס משקיעים בזמן קצר, מייצרת לה הזדמנויות לרכישת נכסים במחירים אטרקטיביים ולעיתים אף ללא תחרות או מכרז (עסקאות OFF MARKET).

איך מצטרפים?
על מנת להניע את התהליך, יש ליצור אתנו קשר לקביעת פגישה אישית עם מומחה המנהל תיקי השקעות. בפגישה יפורט תהליך ההשקעה וקבלת סל הכלים להשקעה בחו"ל. עם הצטרפותך אל מועדון המשקיעים של CiTYR יבחר על ידך הנכס המתאים לדרישותיך, המגובה בדו"ח בדיקת נאותות חיצוני ומסמכי הערכת שווי של הבנק המלווה. העברת כספי ההשקעה מבוצעת דרך חשבון נאמנות מבוטח ולאחריה מתבצע רישום בעלותך על הנכס. המשך הטיפול מתבצע מול מנהל תיק השקעות אישי וכולל דו"חות רבעוניים מפוקחים.

תוכן שיווקי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.