תפריט עמוד

לאן נפליג ב-2023?

הפלגת נופש היא הדרך הטובה ביותר לטייל בשנה הקרובה בשביל ליהנות מכל העולמות ולהימנע מהבלאגן הצפוי בנמלי התעופה. בין אם עומד לרשותכם רק סופ"ש קצר ובין אם יש לכם 11 ימים לחופשה ארוכה, למנו ספנות יש הפלגה שמתאימה לכם. הנה כמה מההפלגות המובילות ל-2023 (באדיבות מנו ספנות)

מתלבטים לאן לטייל ב-2023? לא בטוחים אם לצאת לנופש בטן גב בים התיכון, לטיול טבע או לחופשה עירונית? יש לנו הצעה בשבילכם: צאו להפלגה. הפלגה מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות – גם לטייל, גם לנפוש, גם לבקר כל יום בעיר מרתקת אחרת וגם ליהנות מתצפית אינסופית על הים. אם תצאו להפלגה עם מנו ספנות תיהנו מיתרונות רבים נוספים – ההפלגות יוצאות מנמל חיפה, כך שלא צריך לעלות על מטוס, והן מציעות חופשת הכל כלול (כולל לינה, ארוחות, תחבורה והמון אטרקציות על האונייה) במחירים אטרקטיביים במיוחד. אז לאן תרצו להפליג השנה?

אם יש לכם רק שניים או שלושה לילות

אחד היתרונות הגדולים של הפלגות נופש הוא שהן מאפשרות ליהנות מחופשה מפנקת ונינוחה גם כשעומדים לרשותכם רק שלושה או ארבעה ימים. גם בפרק זמן קצר כזה אפשר לבקר בעיר אחת בקפריסין ובין לבין ליהנות מכל מה שאניית הנופש מציעה – בריכה וג'קוזי, ספא, מופעי בידור, מגרשי ספורט, קזינו, קניות, מסעדות וברים.

הפלגות לשניים או שלושה לילות יוצאות בדרך כלל ללימסול, העיר השנייה בגודלה בקפריסין שממוקמת בחלקו הדרומי של האי, ומציעות 27-9 שעות  בעיר הקוסמופוליטית התוססת. ללימסול יש המון מה להציע –  טיילת חוף יפה, רצועת חוף חולית ארוכה ועיר עתיקה הגדושה בהפתעות, כמו טירת לימסול מהמאה ה-14, הקתדרלה של לימסול עם החזית הבארוקית וכיכר מרכזית שוקקת עם בת קפה, מסעדות וחנויות מזכרות. בקרבת לימסול תמצאו את קוריון העתיקה, אחד מהאתרים הארכאולוגיים החשובים בקפריסין, או לבקר בסלע אפרודיטה, ואת זה מומלץ במיוחד לעשות בשקיעה. קצת יותר רחוק תוכלו לטייל בין המנזרים והכפרים הציוריים של הרי הטרודוס, ולבקר באגם המלח בחצי האי אקרוטירי, בו אפשר לראות בחורף להקות של פלמינגו.
הפלגה לשני לילות יוצאת ב-2 באפריל. הפלגות לשלושה לילות יוצאות ב-23 במרץ, ב-30 במרץ, ב-13 באפריל וב-27 באפריל.

להפלגות לחצו כאן >>

טיילת החוף היפה של לימסול

טיילת החוף היפה של לימסול

אם יש לכם ארבעה לילות או חמישה לילות

אם יש לכם ארבעה או חמישה לילות, תוכלו לבקר, בנוסף ללימסול, גם ברודוס. אחד מהאיים הפופולריים ביותר ביוון, ששוכן בין יוון היבשתית לקפריסין, מציע עולם ומלואו – ערים עתיקות, שרידים ארכאולוגיים, כפרים ציוריים, אתרי טבע ירוקים ושופעי מים וחופים משגעים. בכמה שעות לא תוכלו ליהנות מכל אלה, אבל בהחלט תוכלו ליהנות מטיול בעיר העתיקה של רודוס, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ונחשבת לאחת הערים המבוצרות השמורות ביותר באירופה. האזור שבין החומות שמור להולכי רגל ובו אפשר לטייל בסמטאות המרוצפות אבן בין המבנים הימי ביניימיים, הכנסיות והמסגדים, ארמון ראשי המסדר של אבירי רודוס, רחוב האבירים והמוזיאון הארכיאולוגי. האזור גדוש בחנויות מזכרות, בתי קפה, מסעדות ומועדונים כך שאחרי תסיימו לבקר באתרי החובה תוכלו ליהנות משוטטות מהנה, מקניות ומבילוי של ערב.
הפלגות ללימסול ולרודוס ייצאו ב-26 במרץ (ארבעה לילות) וב-4 באפריל (חמישה לילות).

סמטה בעיר העתיקה של רודוס | צילום: Vladimir Zhoga, שאטרסטוק

סמטה בעיר העתיקה של רודוס | צילום: Vladimir Zhoga, שאטרסטוק

הפלגה נוספת לארבעה לילות כוללת את רודוס ואת כרתים. בכרתים יש כתשע וחצי שעות לביקור בהרקליון, בירת האי. אם יש דבר אחד שחייבים לעשות בהרקליון, הרי שזהו ביקור בארמון קנוסוס, האתר המינואי הגדול והשמור ביותר בכרתים, המרוחק כחמישה ק"מ מהעיר. לאחריו תוכלו להמשיך לסיור רגלי בעיר העתיקה ובנמל של הרקליון. הפלגה של ארבעה לילות לרודוס ולכרתים תצא ב-9 באפריל.

להפלגות לחצו כאן >>

ארמון קנוסוס. חובה במהלך הביקור בהרקליון

ארמון קנוסוס. חובה במהלך הביקור בהרקליון

אם יש לכם 11 לילות

ב-16 באפריל תצא מנמל חיפה הפלגה שנחשבת לדובדבן שבקצפת בהפלגות של מנו ספנות. האונייה תעגון בכמה איים ביוון וכן בדוברובניק ובספליט שבקרואטיה. העגינה הראשונה של האונייה תהיה ברודוס ולאחר מכן היא תמשיך לארגוסטולי, עיר הבירה של האי קפלוניה. בארגוסטולי יש נמל מקסים, מוזיאונים כמו המוזיאון הארכאולוגי ומוזיאון הפולקלור, כנסיות עתיקות ומגדלור, אבל גולת הכותרת נמצאת דווקא מחוץ לעיר ואליה ניתן להגיע במסגרת סיור חוף. מדובר במערת מליסני, מערה עם אגם תת קרקעי בצבע תכלת מרהיב, בו ניתן לשוט.

קורפו, הירוק באיי יוון

קורפו, הירוק באיי יוון

למחרת ארגוסטולי מגיעים לקורפו, הירוק באיי יוון, שמדרונות ההרים בו מכוסים במטעי זיתים, ברושים, אלונים ועצי דפנה.  בקורפו יש משהו לכל אחד – אוהבי האורבניות ייהנו מסיור בעיר העתיקה, בה ניכרות השפעות הכיבוש הוונציאני, הצרפתי והבריטי שהיו מנת חלקו של האי.  בעיר העתיקה יש מבצרים עתיקים, מבוך של סמטאות צרות ומלאות אווירה, כנסיות עתיקות ובניינים אלגנטיים. אוהבי הארכיטקטורה והתרבות ייהנו מסיור בארמון אכיליון, ארמון נאו קלאסי מרשים שנבנה על ידי הקיסרית סיסי בסוף המאה ה-19. חדרי הארמן מעוטרים בציורי קיר מרהיבים ויצירות אמנות והוא מוקף בגן מקסים. אוהבי הטבע ייהנו משייט במפרץ פליאוקסטריצה, שמי הטורקיז שלו מנוקדים בצוקי אבן גיר שפסגותיהם מיוערות.

התחנה הבאה בשייט היא דוברובניק, המכונה גם "פנינת הים האדריאטי". העיר המוקפת חומה הפכה לפופולרית במיוחד בעקבות סדרת משחקי הכס שצולמה כאן. מלבד טיול על חומות העיר העתיקה, מומלץ מאוד לטייל גם בעיר שבין החומות, להתרשם מהארמונות, מהקתדרלה ומבית הכנס, להצטלם ליד מזרקות אונופריו המרשימות וללכת לאיבוד במבוך המסטאות הצרות ומלאות האווירה. אל תחמיצו גם נסיעה ברכבל שמזמנת תצפית נהדרת על העיר והים.

שמורת מפלי קרקא בקרואטיה. במהלך השייט מגיעים לאתרי טבע מפעימים

שמורת מפלי קרקא בקרואטיה. במהלך השייט מגיעים לאתרי טבע מפעימים

תחנה נוספת בה עוגנים בקרואטיה היא ספליט, העיר המרכזית בדלמטיה ששוכנת לחוף הים האדריאטי. האטרקציה המרכזית של העיר היא ארמון דיוקלטיאנוס השמור היטב שנבנה בידי הקיסר דיוקלטיאנוס במאות השלישית והרביעית. אחרי הביקור בו כדאי להמשך לטייל בעיר העתיקה. אם תעדיפו טבע, תוכלו לצאת מספליט לטיול יום בשמורת מפלי קרקה ובה סדרת מפלים שופעי מים. התחנה האחרונה בשייט היא הרקליון שבכרתים, עליה כבר הרחבנו.
לגולשי מסע אחר – קוד קופון להנחה מיוחדת נוספת של 5% להפלגה זו- MASSA5
דרך האתר בלבד – לחצו כאן >>

לפרטים נוספים על הפלגות 2023 של מנו ספנות לחצו כאן

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מאיי יוון

אירוח באי יווני, או החיים כפי שאנחנו רוצים לחיות
אירוח באי יווני, או החיים כפי שאנחנו רוצים לחיות

כיצד ואיך חיים את השנים האחרונות שנותרו לנו? אינני יודע כמה מכם עוסקים בשאלה הזאת. אני מניח שלא מעט. מה לעשות, את אשתי האהובה קארין ואותי זה העסיק לא מעט. כך שהשורות הבאות הן הצצה אמיתית לתוך מהלך ...

קרפתוס – אי הרוחות הטובות
קרפתוס – אי הרוחות הטובות

ביקור באי היווני הפחות מוכר, קרפתוס: רק יוצאים מהעיירה הראשית, ואתם בכבישים שקטים ומפותלים, כפרים נעימים, חופי דייגים והרבה טברנות. ומומלץ להגיע לאולימפוס, הכפר הנחבא, הדובדבן שבקצפת. יש עוד מה לגלות, כל עוד הבריזה לא מפסיקה

יוון: איים מפתיעים שקל להגיע אליהם
יוון: איים מפתיעים שקל להגיע אליהם

התגעגעתם ליוון? לא חייבים להידחק עם כל התיירים בחופים ובאתרי התיירות של כרתים או של רודוס. ליד אתונה יש המון איים מקסימים, שלווים וקצת פחות מתויירים, בהם אפשר ליהנות מהחוויה היוונית המיטבה. הנה חמישה איים מומלצים