תפריט עמוד

לאן כדאי להפליג בנובמבר

חודש נובמבר הוא זמן נהדר לצאת לקרוז – המחירים יורדים, מזג האוויר נעים ונוח ואתרי התיירות מתרוקנים מהמוני המבקרים שגדשו אותם בקיץ. וכשהאנייה שטה בים, אפשר להתפנק בבריכה, בג'קוזי או בספא, לאכול טוב, לעשות קניות בחנויות הדיוטי פרי וליהנות מהים הנשקף מכל עבר

מחפשים רעיון לחופשה נהדרת, שמשלבת טיולים ורגיעה ליד הים? קרוז הוא מתכון מנצח לחופשה מושלמת. זוהי חבילת נופש שיש בה הכל: טיולים בערים נהדרות, ביקור באתרים היסטוריים ובאתרי טבע, שווקים, נופי ים והמון פינוקים על סיפון האנייה. ואפילו הטרחה שכרוכה בטיול בחו"ל נחסכת מכם: בלי תורים בנמל התעופה, בלי טיסות, בלי לדאוג למצוא מלון מתאים או לשכור רכב.

קראון איריס, האנייה החדשה מבית מנו ספנות, יוצאת מנמל חיפה כך שחבילת הנופש מתחילה מיד. האנייה היא בעצם כמו מלון צף, שמביא אתכם מיעד ליעד בנוחות ובנעימות, בזמן שמפליגים בים יש שלל אפשרויות לבילוי ולמנוחה – שתי בריכות, אחת מהן עם מגלשה נהדרת, ספא, חדר כושר, כמה מסעדות כשרות, חנויות דיוטי, קזינו ומופעי בידור מלהיבים – וכשהאנייה עוגנת אפשר לרדת לחוף לסיורים מרתקים במקומות הכי יפים.

האנייה קראון איריס מספקת כל מה שצריך כדי ליהנות מהקרוז

האנייה קראון איריס מספקת כל מה שצריך כדי ליהנות מהקרוז | הצילום באדיבות מנו ספנות

יש החושבים שקרוזים מתאימים רק לקיץ, אבל למעשה אפשר להפליג לאורך כל השנה. בנובמבר, למשל, נהנים מכמה יתרונות בולטים: ראשית, מחירי חבילות הנופש צונחים בסתיו. דבר חשוב לא פחות הוא מזג האוויר הנעים באזור הים התיכון: החום המעיק של הקיץ מאחורינו והחורף עדיין לא כאן, יש ימים רבים של שמש נעימה ושמיים כחולים. עוד יתרון יש לחודש נובמבר: אתרי התיירות הפופולריים מתרוקנים ממטיילים ואפשר ליהנות מהם בשלווה ובנחת, בלי העומס והצפיפות של הקיץ.

נובמבר הוא זמן נהדר לטייל בסמטאות של העיר העתיקה רודוס, ליהנות בטברנות של אגיוס ניקולאוס בכרתים, לצאת לקניות בשוק של לימסול, והכל בלי תורים, בלי לחץ ובלי לשלם מחירי שיא העונה.

הסתיו הוא זמן נהדר לטייל בסמטאות העיר העתיקה של רודוס בלי להידחק בין המוני התיירים

הסתיו הוא זמן נהדר לטייל בסמטאות העיר העתיקה של רודוס בלי להידחק בין המוני התיירים

אז לאן מפליגים בנובמבר?

מנו קרוז מוציאה במהלך נובמבר כמה הפלגות ליוון ולקפריסין באניית הפאר קראון איריס. פתחו יומנים ובחרו את המועד המתאים לכם ביותר:

ההפלגה הראשונה, ב-3 בנובמבר, יוצאת מנמל חיפה ללימסול, עיר הנמל הגדולה והחשובה בקפריסין, ולרודוס, אי השמש, שבו תמצאו עיר עתיקה מרשימה, כפרים ציוריים, חופים יפים ואתרי טבע. אפשר לטייל ברחובות העיר העתיקה של רודוס בעקבות האבירים שחיו כאן פעם ולבלות בטברנה מקומית עם אוכל טוב, מוזיקה וריקודים. הפלגה זהה תצא ב-24 בנובמבר.

העיר העתיקה והמבוצרת של רודוס

העיר העתיקה והמבוצרת של רודוס

ב-7 בנובמבר, ב-21 בנובמבר וב-28 בנובמבר יוצאת הפלגה בת שלושה לילות ללימסול, בה אפשר ליהנות מאתרים ארכאולוגיים, חופים יפים ומקניונים שמציעים חווית קניות במחירים אטרקטיביים. ולא כדאי לוותר על בילוי באחד ממועדוני העיר, בהם אפשר ליהנות מהופעות פולקלור עם מוזיקה וריקודים ומטעימות מהטבח הקפריסאי.

לימסול מציעה שילוב של חופים יפים ואתרים ארכאולוגיים

לימסול מציעה שילוב של חופים יפים ואתרים ארכאולוגיים | צילום: שאטרסטוק

ב-10 בנובמבר וב-17 בנובמבר תפליג קראון איריס לשני איים יווניים – רודוס וכרתים. בכרתים האנייה עוגנת בעיר הנמל התוססת אגיוס ניקולאוס, המפורסמת באגם הציורי שלה ובנופים ההרריים שמסביב. אגיוס ניקולאוס מהווה נקודת מוצא לטיולים במערב כרתים, למשל באי ספינלונגה שהתפרסם הודות לספר "האי של סופיה" או לרמת לסיתי, אזור ירוק ופורה עם כפרים מסורתיים.

שייט לאי המבוצר ספינלונגה שהיה בעבר אי מצורעים | צילום: שאטרסטוק

שייט לאי המבוצר ספינלונגה שהיה בעבר אי מצורעים | צילום: שאטרסטוק

ב-15 בנובמבר יוצאת הפלגה של שני לילות, שמספקת טעימה למי שזמנו קצר: האנייה עוגנת בלרנקה, אחת הערים המודרניות בקפריסין, שמהווה בסיס לטיולים באזור. אם אתם אוהבים קניות אל תוותרו על גיחה לניקוסיה, בירת קפריסין, שיש בה הרבה חנויות וקניונים, בהם אפשר לקנות מותגים מובילים במחירים טובים.

הפלגות נופש בחודש נובמבר יאפשרו לכם התאווררות קצרה ונעימה בתקופה שבה אין חופשים או חגים – דרך מצוינת לצאת מהשגרה וליהנות מחופשה מושלמת.

  • כתבה שיווקית
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.